MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:

RedLightCityBoy
0-4

0-5

Kool Keith - Livin' Astro

vs.

RedLightCityBoy
213 - Another Summer (Zeg eerlijk, dit is smooth?)

Harco
1-0.

Aangezien dit topic toch echt een spelletje is, heb ik het - beter laat dan nooit - naar het games-gedeelte van het forum verplaatst. De komende week zal er nog wel een linkje in het hiphop-gedeelte staan.

Ja, dat nummer is "smooth" maar kan nooit op tegen één van Kool Keiths meest geniale songs... Dat banjo'tje in de productie maakt het écht af!

2-0

grimy_jason
3-0

Is vanzelfsprekend dat Kool Keith beter is dan 213....

5-0 Wat een gek is het toch...

Next:
Triflicts - Don't Make Me Try

VS

......................................................
(ik verwacht dan ook een nummer met een evenhoog 'wegdroomgehalte' als deze; perfect om mee inslaap te vallen dus )

Okeee ik hoop dat deze voldoet
Slum Village - Look Of Love

0-2

(wel een super Beatnuts-productie hoor, 'Monk)

RedLightCityBoy
0-3

P-DawG
2-5

Dela Feat. Large Professor & Meemee Nelzy - Chill

vs...

RedLightCityBoy
DJ Kool Herc - Let Me Clear My Throat

Nog nooit waren de nummers zo goed met elkaar te vergelijken

P-DawG
Rhythm & Poetry schreef:
Nog nooit waren de nummers zo goed met elkaar te vergelijken
Wie zegt dat het 2 nummers moeten zijn die goed met elkaar te vergelijken zijn?...

Dat is wel logisch, anders is het een moeilijke KO waar je eigenlijk niet goed op kan stemmen omdat ze teveel van elkaar verschillen.
Dat krijg je als bijv. Dela Feat. Large Professor & Meemee Nelzy - Chill tegen bijvoorbeeld DJ Kool Herc - Let Me Clear My Throat laat battlen.

RedLightCityBoy
Dat is juist het leuke, anders krijg je van die battles waar die nummers niet veel van elkaar schelen qua kwaliteit, en hier is de meting goede new school tegen goede old-skool. Ik snap het probleem niet zo.

Trouwens word dit topic nou serieus na bijna 2 jaar en 188 pagina's verplaatst naar Muziekgames?

JLjuju schreef:
Trouwens word dit topic nou serieus na bijna 2 jaar en 188 pagina's verplaatst naar Muziekgames?

Nee, dat lijkt alleen maar zo; eigenlijk was het meer een poging om dit topic te verstoppen voor jou .

0-2 die track blijft geniaal

P-DawG
RedLightCityBoy schreef:
Dat is juist het leuke, anders krijg je van die battles waar die nummers niet veel van elkaar schelen qua kwaliteit, en hier is de meting goede new school tegen goede old-skool. Ik snap het probleem niet zo.
Ja inderdaad, ben het helemaal met je eens, ik snap het probleem ook niet. In mijn ogen zorgt het juist voor wat spannendere K.O.'s als de tracks van elkaar verschillen, en daarnaast is het juist leuk om old skool tegenover new skool te zetten.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:01 uur

geplaatst: vandaag om 08:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.