Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2010, 19:27 uur
Damn ik was die van Blackalicious helemaal vergeten, shame on me.
0
P-DawG
geplaatst: 10 mei 2010, 22:47 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Deze keuze is nog makkelijker dan abc.
True. Deze keuze is nog makkelijker dan abc.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 11 mei 2010, 20:28 uur
0-0-4
Even een dope KO:
Saheed - Small Something
(klik op "Play now", en luister)
Versus
Ice Cube - Smoke Some Weed
1-0
Even een dope KO:
Saheed - Small Something
(klik op "Play now", en luister)
Versus
Ice Cube - Smoke Some Weed
1-0
0
geplaatst: 12 mei 2010, 10:11 uur
Jezus wat een gedrocht, dat Yelawolf-geval. Als je de nieuwe Eminem wil zijn moet je minimaal even goed zijn, en niet alleen blank.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 13 mei 2010, 17:08 uur
Duidelijk. Jij hebt er de ballen verstand van.
En dat er een nieuw KO geplaatst wordt is nog beroerder dan die reactie.
0
geplaatst: 15 mei 2010, 20:46 uur
Dat nummer van Saheed (wie dat ook mag zijn) heeft een van de simpelste beats ooit, 8-bit of zo? 

0
geplaatst: 15 mei 2010, 22:33 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Duidelijk. Jij hebt er de ballen verstand van.En dat er een nieuw KO geplaatst wordt is nog beroerder dan die reactie.

En de battle stond inmiddels al lang genoeg, dus de nieuwe k.o. was terecht
2-0 btw voor deze ko
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 16 mei 2010, 16:04 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat nummer van Saheed (wie dat ook mag zijn) heeft een van de simpelste beats ooit, 8-bit of zo?
Bij dat nummer gaat het meer om de teksten uiteraard. Maar ik mag niet klagen om die beat, die is wel chill genoeg. Dat nummer van Saheed (wie dat ook mag zijn) heeft een van de simpelste beats ooit, 8-bit of zo?
Rhythm & Poetry schreef:
Heb je niks zinnigs te zeggen?
En de battle stond inmiddels al lang genoeg, dus de nieuwe k.o. was terecht
2-0 btw voor deze ko
Dan staat deze KO nu ook lang genoeg. Ik hoor jou daar niet over klagen. 2-0 btw voor deze ko
Sjonge jonge. Volgens mij leven jullie echt k*t. Kritisch zijn op elk nummer. Volgens mij kunnen jullie niet eens genieten van de nummers die jullie eigenlijk WEL willen luisteren. Dat heb ik hier geleerd. Leven helemaal naar de ke-lote...
0
geplaatst: 16 mei 2010, 16:37 uur
Vast Aire / Timbo King / Prodigal Sunn / Byata - Slow Blues
vs.
Evidence / Defari / Joe Scudda / Rapper Big Pooh - NC to CA
vs.
Evidence / Defari / Joe Scudda / Rapper Big Pooh - NC to CA
0
geplaatst: 16 mei 2010, 16:58 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Sjonge jonge. Volgens mij leven jullie echt k*t. Kritisch zijn op elk nummer. Volgens mij kunnen jullie niet eens genieten van de nummers die jullie eigenlijk WEL willen luisteren. Dat heb ik hier geleerd. Leven helemaal naar de ke-lote...
(quote)
Bij dat nummer gaat het meer om de teksten uiteraard. Maar ik mag niet klagen om die beat, die is wel chill genoeg. (quote)
Heb je niks zinnigs te zeggen?(quote)
Dan staat deze KO nu ook lang genoeg. Ik hoor jou daar niet over klagen. Sjonge jonge. Volgens mij leven jullie echt k*t. Kritisch zijn op elk nummer. Volgens mij kunnen jullie niet eens genieten van de nummers die jullie eigenlijk WEL willen luisteren. Dat heb ik hier geleerd. Leven helemaal naar de ke-lote...
Held

0
geplaatst: 16 mei 2010, 17:06 uur
Eerste track is goed, tweede track is beter. Qua raps doen ze niet veel van elkaar onder, maar de beat op NC to CA vind ik fraaier.
0-2
0-2
0
geplaatst: 16 mei 2010, 17:27 uur
1-2
Beiden zeer dope, maar de beat van de eerste track voel ik toch iets meer.
Beiden zeer dope, maar de beat van de eerste track voel ik toch iets meer.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 mei 2010, 18:21 uur
Immortal Technique - You Never Know
vs.
Eminem - Beautiful
0
geplaatst: 18 mei 2010, 18:48 uur
100 miljoen miljard - 0
Schande om deze nummers los te laten in een K.O. eigenlijk. Eminem heeft genoeg goede gevoeligere nummers en dan wordt net deze er uitgepikt.
Schande om deze nummers los te laten in een K.O. eigenlijk. Eminem heeft genoeg goede gevoeligere nummers en dan wordt net deze er uitgepikt.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 mei 2010, 18:55 uur
Huh, hoezo schande? Licht is toe.
Beide killertracks, toch?
Beide killertracks, toch?

0
geplaatst: 18 mei 2010, 19:00 uur
5-0
Zelfs Eminem, jawel zelfs hij, heeft nummers die het niveau van het wanstaltige Beautiful ontstijgen.
Zelfs Eminem, jawel zelfs hij, heeft nummers die het niveau van het wanstaltige Beautiful ontstijgen.
0
geplaatst: 18 mei 2010, 19:01 uur
Nee, van Beautiful word ik gewoon misselijk. Refrein had zo van een of andere boyband kunnen komen.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 mei 2010, 19:04 uur
Misschien is 'You Never Know' idd te hoog gegrepen voor dat nummer, daarom wilde ik eerst 'God Loves Ugly' van Atmosphere tegen 'Beautiful' doen, maar ik vind dit ook een mooi KO.
5/1, voor de eer dan.
5/1, voor de eer dan.
* denotes required fields.