MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)

zoeken in:

Zorin
0-4

P-DawG

Vs.

Damn lastige keuze...1-2

Mb.
2-2

Het andere nummer ligt me niet.

Duidelijk 3-2.

Zorin
4-2

kArIzMa_TuRk

Vs.

P-DawG
Ik wilde eerst een track posten maar toen dacht ik: 'laat ik die track van karlzma eerst ff tjekken'...

HAHAHA

C'MON.

kArIzMa_TuRk
Dit is een chill nummer. Klinkt erg chill in het gehoor.

P-DawG
kArIzMa_TuRk schreef:
Dit is een chill nummer. Klinkt erg chill in het gehoor.
Oké dat is goed om te weten. Vreemd genoeg vind ik het een kut nummer van weer zo'n plastic, talentloos kopieerapparaat rappertje die met dit misbaksel van een track een hitje wil en weet te scoren in Amerika.

Zal ik de volgende knock out maar alvast posten? Ik denk dat iedereen hier de uitslag al weet.

Btw, zo slecht vind ik het nummer van Wiz Khalifa niet, ik kan dit soort tracks wel waarderen op z'n tijd.

0-1

Houden we het volwassen, dames?

Wat geëtter verwijderd. Is het nou zo moeilijk om gewoon te zeggen wat je over muziek vindt zonder meteen te gaan lopen schelden en weet ik het wat?

edit: nog een reactie verwijderd.

Waar is die Classified track gebleven?

Per ongeluk meegenomen tijdens het vegen denk ik, kan gebeuren.

Zorin
0-3

P-DawG
herman schreef:
Wat geëtter verwijderd. Is het nou zo moeilijk om gewoon te zeggen wat je over muziek vindt zonder meteen te gaan lopen schelden en weet ik het wat?

edit: nog een reactie verwijderd.
Ah jammer. Ik heb niet eens gezien wat er gezegd werd.

Nieuwe K.O. dan maar aangezien ik niet eens meer kan stemmen omdat er nog maar 1 track staat. Daarnaast was het natuurlijk sowieso al een verloren 'strijd' voor onze vriend Wiz Khalifa en zijn vliegtuig maar dat terzijde...

Vs.

Geloof me, je hebt er niks aan gemist. Dergelijke users hebben niet door dat ze het hiphopgedeelte van de site ook in diskrediet brengen.

Beide nummers zijn super awesome wow.

1-1

1-3 Black Sheep treden trouwens deze week op in de Bitterzoet.

Mb.
1-4

Zorin
1-5

Gast
geplaatst: vandaag om 22:25 uur

geplaatst: vandaag om 22:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.