Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
P-DawG
geplaatst: 6 juni 2010, 17:49 uur
Ik wilde eerst een track posten maar toen dacht ik: 'laat ik die track van karlzma eerst ff tjekken'...
HAHAHA
C'MON.
HAHAHA
C'MON.

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 6 juni 2010, 18:12 uur
Dit is een chill nummer. Klinkt erg chill in het gehoor.
0
P-DawG
geplaatst: 6 juni 2010, 18:24 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Dit is een chill nummer. Klinkt erg chill in het gehoor.
Oké dat is goed om te weten. Dit is een chill nummer. Klinkt erg chill in het gehoor.
Vreemd genoeg vind ik het een kut nummer van weer zo'n plastic, talentloos kopieerapparaat rappertje die met dit misbaksel van een track een hitje wil en weet te scoren in Amerika. 
0
geplaatst: 6 juni 2010, 18:24 uur
Zal ik de volgende knock out maar alvast posten? Ik denk dat iedereen hier de uitslag al weet.
Btw, zo slecht vind ik het nummer van Wiz Khalifa niet, ik kan dit soort tracks wel waarderen op z'n tijd.
Btw, zo slecht vind ik het nummer van Wiz Khalifa niet, ik kan dit soort tracks wel waarderen op z'n tijd.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 19:07 uur
Wat geëtter verwijderd. Is het nou zo moeilijk om gewoon te zeggen wat je over muziek vindt zonder meteen te gaan lopen schelden en weet ik het wat?
edit: nog een reactie verwijderd.
0
P-DawG
geplaatst: 6 juni 2010, 19:40 uur
herman schreef:
Wat geëtter verwijderd. Is het nou zo moeilijk om gewoon te zeggen wat je over muziek vindt zonder meteen te gaan lopen schelden en weet ik het wat?
Ah jammer. Ik heb niet eens gezien wat er gezegd werd. Wat geëtter verwijderd. Is het nou zo moeilijk om gewoon te zeggen wat je over muziek vindt zonder meteen te gaan lopen schelden en weet ik het wat?

Nieuwe K.O. dan maar aangezien ik niet eens meer kan stemmen omdat er nog maar 1 track staat. Daarnaast was het natuurlijk sowieso al een verloren 'strijd' voor onze vriend Wiz Khalifa en zijn vliegtuig maar dat terzijde...
Vs.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 19:45 uur
Geloof me, je hebt er niks aan gemist. Dergelijke users hebben niet door dat ze het hiphopgedeelte van de site ook in diskrediet brengen.
* denotes required fields.