Muziek / Muziekgames / Track vs. Track KO (hiphop)
zoeken in:
0
Mb.
geplaatst: 10 juli 2010, 10:44 uur
Het liep net zo lekker hier. Laat ik maar weer is leven schoppen in dit topic. Excuses voor de slechte kwaliteit maar dat heb je vaak met die obscure en/of vergeten plaatjes.
vs.
Verhalen uit de arme buurten van Washington D.C. mid-90's dus. Beide heren zijn, zo meen ik mij te herinneren, onschuldig doodgeschoten. De eerste was een van de rappende beloftes van D.C. - een stad die nooit echt geprofileerd werd toendertijd.
vs.
Verhalen uit de arme buurten van Washington D.C. mid-90's dus. Beide heren zijn, zo meen ik mij te herinneren, onschuldig doodgeschoten. De eerste was een van de rappende beloftes van D.C. - een stad die nooit echt geprofileerd werd toendertijd.
0
geplaatst: 14 juli 2010, 20:51 uur
K-Rino - Solitary Confinement
VS.
Rhyme Asylum - Solitary Confinement
VS.
Rhyme Asylum - Solitary Confinement
0
Mb.
geplaatst: 15 juli 2010, 18:01 uur
Ooow, nu reageren we wel. Nepperts! 
Ik had geloof ik een EP rondslingeren, maar die kan best is verloren zijn geraakt tijdens het formateren van de computer recentelijk. Ik ga nog is op zoek.

Sjoerd_ schreef:
Waar is ergens meer materiaal van Basick Mentality te vinden?
Waar is ergens meer materiaal van Basick Mentality te vinden?
Ik had geloof ik een EP rondslingeren, maar die kan best is verloren zijn geraakt tijdens het formateren van de computer recentelijk. Ik ga nog is op zoek.
0
geplaatst: 19 oktober 2010, 23:06 uur
Ik blaas nog ff.
2-1 Relaxt nummer die van Prefuse. Jammer dat deze youtube versie wordt afgekapt.
2-1 Relaxt nummer die van Prefuse. Jammer dat deze youtube versie wordt afgekapt.
0
geplaatst: 19 oktober 2010, 23:20 uur
Goed opgemerkt, kan het helaas niet meer editten. (niet dat het veel meer uit zou maken
)
)* denotes required fields.