Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 april 2013, 11:31 uur
43.
WATERS - For the One 7,2
Rock nummer waar weinig mis mee is, klinkt goed.
Osibisa – Brotherhood 6,5
Klinkt inderdaad als Santana in het begin (wij hadden trouwens Sultana als tegenhanger), maar ook heel anders dan The Coffee song, maar niet mijn cup of Tea
Kommunity FK - Junkies 7,3
Had hier na de commnetaren te lezen iets anders verwacht, meer een swingend post-punk plaatje, dit komt voor mij niet helemaal los, terwijl het sfeertje me wel pakt, als het rifje als intro was gebruikt en daarna los was gegaan kwam ik ook aan de 9.
Carter Tutti Void - V3 7,1
Geldt ook voor dit nummer , lekker donker sfeertje maar lost mijn verwachting niet in dat er nog iets moet komen, en dan is 9 minuten lang.
7-5-6-6
Deadline: 18.00
WATERS - For the One 7,2
Rock nummer waar weinig mis mee is, klinkt goed.
Klinkt inderdaad als Santana in het begin (wij hadden trouwens Sultana als tegenhanger), maar ook heel anders dan The Coffee song, maar niet mijn cup of Tea
Kommunity FK - Junkies 7,3
Had hier na de commnetaren te lezen iets anders verwacht, meer een swingend post-punk plaatje, dit komt voor mij niet helemaal los, terwijl het sfeertje me wel pakt, als het rifje als intro was gebruikt en daarna los was gegaan kwam ik ook aan de 9.
Carter Tutti Void - V3 7,1
Geldt ook voor dit nummer , lekker donker sfeertje maar lost mijn verwachting niet in dat er nog iets moet komen, en dan is 9 minuten lang.
7-5-6-6
0
geplaatst: 30 april 2013, 15:55 uur
43.
WATERS - For the One 5
Gruizig rocknummer. Niets mis met deze sound, maar een liedje mag ook wel gewoon een behoorlijke melodie hebben.
Afrobeat kan bij mij altijd wel een potje breken, zo ook dit nummer.
Kommunity FK - Junkies 6
Beetje eentonig gothic-nummer. Slecht is het niet, maar voorlopig is 1 keer horen wel genoeg.
Carter Tutti Void - V3 9,5
Leuk om CTV hier tegen te komen, ik heb een edit van dit nummer op de zwartwitte geblokte 7" die zij vorig jaar uitbrachten met Record Store Day. De lange versie is nog veel beter echter. De samenwerking tussen jaren '80 helden Chris & Cosey van Throbbing Ghristle en Nik Void van fantastische Factory Floor pakt goed uit wat mij betreft. Mooie ritmische spookhuizenmuziek met goede dub-effecten.
7-6-6-7
WATERS - For the One 5
Gruizig rocknummer. Niets mis met deze sound, maar een liedje mag ook wel gewoon een behoorlijke melodie hebben.
Afrobeat kan bij mij altijd wel een potje breken, zo ook dit nummer.
Kommunity FK - Junkies 6
Beetje eentonig gothic-nummer. Slecht is het niet, maar voorlopig is 1 keer horen wel genoeg.
Carter Tutti Void - V3 9,5
Leuk om CTV hier tegen te komen, ik heb een edit van dit nummer op de zwartwitte geblokte 7" die zij vorig jaar uitbrachten met Record Store Day. De lange versie is nog veel beter echter. De samenwerking tussen jaren '80 helden Chris & Cosey van Throbbing Ghristle en Nik Void van fantastische Factory Floor pakt goed uit wat mij betreft. Mooie ritmische spookhuizenmuziek met goede dub-effecten.
7-6-6-7
0
geplaatst: 30 april 2013, 15:56 uur
43.
WATERS - For the One 7,2
Osibisa – Brotherhood 6,9
Kommunity FK - Junkies 7,0
Carter Tutti Void - V3 8,3
Goed viertal dus, al had ik op basis van de commentaren tot nu toe op meer gehoopt. CTV is in ieder geval een mooie ontdekking. Subtiel, gelaagd, sfeervol etc. Blijkbaar een incarnatie van Chris & Cosey; daarvan moet ik toch eens wat meer gaan opzoeken.
8-6-6-8
WATERS - For the One 7,2
Osibisa – Brotherhood 6,9
Kommunity FK - Junkies 7,0
Carter Tutti Void - V3 8,3
Goed viertal dus, al had ik op basis van de commentaren tot nu toe op meer gehoopt. CTV is in ieder geval een mooie ontdekking. Subtiel, gelaagd, sfeervol etc. Blijkbaar een incarnatie van Chris & Cosey; daarvan moet ik toch eens wat meer gaan opzoeken.
8-6-6-8
0
geplaatst: 30 april 2013, 16:11 uur
43.
WATERS - For the One 8
Stevige rock. Het klinkt wat vuig, maar dat mag de pret niet drukken.
Osibisa – Brotherhood 8,5
Heerlijk swingend nummertje. Dat hier tijdens het beluisteren net de zon doorbreekt kan geen toeval zijn.
Kommunity FK - Junkies 7,8
Nog een lekker nummer. Gitaarrif, drums en orgel komen goed binnen. De zang is echter een belangrijk minpunt.
Carter Tutti Void - V3 7,3
Spannend sfeertje. Het duurt helaas zo lang dat verveling om de hoek ligt.
9-7-6-8
WATERS - For the One 8
Stevige rock. Het klinkt wat vuig, maar dat mag de pret niet drukken.
Osibisa – Brotherhood 8,5
Heerlijk swingend nummertje. Dat hier tijdens het beluisteren net de zon doorbreekt kan geen toeval zijn.
Kommunity FK - Junkies 7,8
Nog een lekker nummer. Gitaarrif, drums en orgel komen goed binnen. De zang is echter een belangrijk minpunt.
Carter Tutti Void - V3 7,3
Spannend sfeertje. Het duurt helaas zo lang dat verveling om de hoek ligt.
9-7-6-8
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 april 2013, 18:02 uur
Uitslag:
1. WATERS - For the One 9 pt gem: 6,91
2. Carter Tutti Void - V3 8 pt gem: 7,28
3. Osibisa – Brotherhood 7 pt gem: 6,96
4. Kommunity FK - Junkies 6 pt gem: 7,13
15 deelnemers
alle 4 de nummers zijn geplaatst tot nu toe, vanwege de hoge gemiddeldes
1. WATERS - For the One 9 pt gem: 6,91
2. Carter Tutti Void - V3 8 pt gem: 7,28
3. Osibisa – Brotherhood 7 pt gem: 6,96
4. Kommunity FK - Junkies 6 pt gem: 7,13
15 deelnemers
alle 4 de nummers zijn geplaatst tot nu toe, vanwege de hoge gemiddeldes
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 april 2013, 18:02 uur
44.
Peter Richard – Walking In The Neon
The Screamers - 122 Hours of Fear
Bombay Show Pig - Timewaster
The Heliocentrics - Distant Star
0-0-0-0
Deadline: 1-5 18.00
0-0-0-0
0
geplaatst: 30 april 2013, 19:13 uur
44.
Italo disco, niet slecht maar ook niet heel bijzonder (6,5)
Punk met synthesizer sound, beetje rechttoe rechtaan maar best wel lekker. (7,5)
Lekkere poppy rocksound, ik hoor er wel een beetje Dandy Warhols in door. Leuke ontdekking dit. (7,8)
Funky sound die me in eerste instantie wel aanspreekt, alleen gebeurt er net iets te weinig zodat ik de laatste 1,5 minuut m’n aandacht een klein beetje verlies. (7,0)
0-1-1-0
Italo disco, niet slecht maar ook niet heel bijzonder (6,5)
Punk met synthesizer sound, beetje rechttoe rechtaan maar best wel lekker. (7,5)
Lekkere poppy rocksound, ik hoor er wel een beetje Dandy Warhols in door. Leuke ontdekking dit. (7,8)
Funky sound die me in eerste instantie wel aanspreekt, alleen gebeurt er net iets te weinig zodat ik de laatste 1,5 minuut m’n aandacht een klein beetje verlies. (7,0)
0-1-1-0
0
geplaatst: 30 april 2013, 19:22 uur
44.
Peter Richard – Walking In The Neon 6,5
The Screamers - 122 Hours of Fear 6,5
Bombay Show Pig - Timewaster 6
The Heliocentrics - Distant Star 9,5
- Peter Richard – Walking In The Neon
Aangename dance die misschien net iets schadelijker mocht zijn om echt wat te betekenen. Ook iets te wavy naar mijn smaak.
- The Screamers - 122 Hours of Fear
Muzikaal heel fijn, het is die screamer van een zanger, die tegelijk de zanger van de Screamers is, die ferm tegenstaat.
- Bombay Show Pig - Timewaster
Rockmuziek zoals we het onderhand wel kennen. Niet slecht, maar kan er niets in ontdekken dat me naar meer doet verlangen.
- The Heliocentrics - Distant Star
Funky electro-jazz, of hoe moeten we dit noemen? Een naam verzinnen voor het buitenaardse valt nog niet mee. Want hier voel je de sterrenstelsels om je oren suizen en kan je met je tong de melkwegen proeven. De gidsachtige spoken word leidt je doorheen deze fonkelende duisternis, al weet ook zij niet wat komen zal. Daar is deze trip te scherp en eigenzinnig voor. Wat mij betreft een hedendaagse, diepgaandere tegenhanger van Hancock’s Rockit!
1-1-1-1
The Screamers - 122 Hours of Fear 6,5
The Heliocentrics - Distant Star 9,5
- Peter Richard – Walking In The Neon
Aangename dance die misschien net iets schadelijker mocht zijn om echt wat te betekenen. Ook iets te wavy naar mijn smaak.
- The Screamers - 122 Hours of Fear
Muzikaal heel fijn, het is die screamer van een zanger, die tegelijk de zanger van de Screamers is, die ferm tegenstaat.
- Bombay Show Pig - Timewaster
Rockmuziek zoals we het onderhand wel kennen. Niet slecht, maar kan er niets in ontdekken dat me naar meer doet verlangen.
- The Heliocentrics - Distant Star
Funky electro-jazz, of hoe moeten we dit noemen? Een naam verzinnen voor het buitenaardse valt nog niet mee. Want hier voel je de sterrenstelsels om je oren suizen en kan je met je tong de melkwegen proeven. De gidsachtige spoken word leidt je doorheen deze fonkelende duisternis, al weet ook zij niet wat komen zal. Daar is deze trip te scherp en eigenzinnig voor. Wat mij betreft een hedendaagse, diepgaandere tegenhanger van Hancock’s Rockit!
1-1-1-1
0
geplaatst: 30 april 2013, 19:37 uur
44.
Peter Richard – Walking In The Neon 7,5
Heel wat interessanter dan de “muziek” van het dancefeest hier om de hoek.
The Screamers - 122 Hours of Fear 8,5
Prettig gestoord punknummer met een hoop extra’s, zoals het outro.
Bombay Show Pig - Timewaster 7
Prettige sound, maar wat zeurderig.
The Heliocentrics - Distant Star 6
Ondanks de aardige effectjes en de prettige sound vind ik dit vooral saai.
2-2-1-1
Heel wat interessanter dan de “muziek” van het dancefeest hier om de hoek.
The Screamers - 122 Hours of Fear 8,5
Prettig gestoord punknummer met een hoop extra’s, zoals het outro.
Prettige sound, maar wat zeurderig.
Ondanks de aardige effectjes en de prettige sound vind ik dit vooral saai.
2-2-1-1
0
geplaatst: 30 april 2013, 19:56 uur
Alleen de cijfertjes,niet veel tijd meer namelijk.En morgen overdag ben ik misschien ook niet online.
44.
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,2
3-3-1-1
.
44.
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,2
3-3-1-1
.
0
geplaatst: 30 april 2013, 20:24 uur
44.
Peter Richard - Walking In The Neon
Electronic Dance? Als een synth tune inzet wordt het Italo-achtig. Klinkt als de 80"s, alle dance uit dit topic komt zo'n beetje uit de 80"s lijkt het wel. Duurt veel te lang, 8 minuten, volgens YouTube is het een dub-versie (remix) (25 jaar terug had ik dit wellicht goed gevonden, nu niet) 6,0
Tja, The Screamers is als bandnaam goed gekozen. Muziek voor opstandige tieners, voor mij hoeft dat geschreeuw niet 5,0
Een poppy rocknummer, ligt goed in 't gehoor, zal geen favoriet worden maar prima nummer; goed drumwerk 7,0
Ondanks dat het wat vreemd op me overkomt, valt dit toch wel goed, of dat zo blijft weet ik niet; moeilijk te verwoorden muziek, ritmische en zweverig tegelijk ... ben er nog niet helemaal uit 7,5
3-3-2-2
.
Electronic Dance? Als een synth tune inzet wordt het Italo-achtig. Klinkt als de 80"s, alle dance uit dit topic komt zo'n beetje uit de 80"s lijkt het wel. Duurt veel te lang, 8 minuten, volgens YouTube is het een dub-versie (remix) (25 jaar terug had ik dit wellicht goed gevonden, nu niet) 6,0
Tja, The Screamers is als bandnaam goed gekozen. Muziek voor opstandige tieners, voor mij hoeft dat geschreeuw niet 5,0
Een poppy rocknummer, ligt goed in 't gehoor, zal geen favoriet worden maar prima nummer; goed drumwerk 7,0
Ondanks dat het wat vreemd op me overkomt, valt dit toch wel goed, of dat zo blijft weet ik niet; moeilijk te verwoorden muziek, ritmische en zweverig tegelijk ... ben er nog niet helemaal uit 7,5
3-3-2-2
.
0
geplaatst: 30 april 2013, 21:03 uur
44.
Peter Richard - Walking In The Neon 9,2
Lekker tempo/ritme en meesterlijke synths; topnummer.
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,8
Veelbelovend, maar niet 100% overtuigend, misschien ook omdat het een live-opname is. Hier hebben The Horrors in hun beginperiode ongetwijfeld goed naar geluisterd. Even rondgeneusd en het lijkt erop dat The Screamers naast live-opnamen alleen een enkele demo hebben uitgebracht. Jammer, had iets heel tofs uit kunnen komen.
Bombay Show Pig - Timewaster 6,2
Naar het einde van het nummer toe gaat de zeurderigheid toch wat overheersen.
The Heliocentrics - Distant Star 8,0
Gaat er prima in hier!
4-3-2-3
.
Peter Richard - Walking In The Neon 9,2
Lekker tempo/ritme en meesterlijke synths; topnummer.
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,8
Veelbelovend, maar niet 100% overtuigend, misschien ook omdat het een live-opname is. Hier hebben The Horrors in hun beginperiode ongetwijfeld goed naar geluisterd. Even rondgeneusd en het lijkt erop dat The Screamers naast live-opnamen alleen een enkele demo hebben uitgebracht. Jammer, had iets heel tofs uit kunnen komen.
Bombay Show Pig - Timewaster 6,2
Naar het einde van het nummer toe gaat de zeurderigheid toch wat overheersen.
The Heliocentrics - Distant Star 8,0
Gaat er prima in hier!
4-3-2-3
.
0
geplaatst: 30 april 2013, 21:24 uur
44.
Peter Richard – Walking In The Neon 5,0 (te lang en niet geweldig)
The Screamers - 122 Hours of Fear 5,4 (ik weet het niet...)
Bombay Show Pig - Timewaster 6,2 (beste van deze ladder maar ja....)
The Heliocentrics - Distant Star 6,0 (bliepjes)
4-3-3-4 (matige ladder)
Peter Richard – Walking In The Neon 5,0 (te lang en niet geweldig)
The Screamers - 122 Hours of Fear 5,4 (ik weet het niet...)
Bombay Show Pig - Timewaster 6,2 (beste van deze ladder maar ja....)
The Heliocentrics - Distant Star 6,0 (bliepjes)
4-3-3-4 (matige ladder)
0
geplaatst: 30 april 2013, 23:18 uur
44.
Peter Richard - Walking In The Neon 7,3
Lekker house nummer met wave invloeden. Prettig synthje dat erdoorheen dreutelt.
The Screamers - 122 Hours of Fear 9
Synthpunk 1 van mijn geliefde genres. Heerlijk energiek alsof je twee vingers in het stopkontakt steekt tintelt dit door je heen. Niet zo geniaal als the Units met I-Night maar ook dit gaat best lekker door diverse barrieres heen.
Fijn rocknummer, valt lekker binnen.
The Heliocentrics - Distant Star 7
Ook deze is prettig relaxt tempo het is net niet spannend genoeg.
5-4-3-4
.
Peter Richard - Walking In The Neon 7,3
Lekker house nummer met wave invloeden. Prettig synthje dat erdoorheen dreutelt.
The Screamers - 122 Hours of Fear 9
Synthpunk 1 van mijn geliefde genres. Heerlijk energiek alsof je twee vingers in het stopkontakt steekt tintelt dit door je heen. Niet zo geniaal als the Units met I-Night maar ook dit gaat best lekker door diverse barrieres heen.
Fijn rocknummer, valt lekker binnen.
Ook deze is prettig relaxt tempo het is net niet spannend genoeg.
5-4-3-4
.
0
geplaatst: 1 mei 2013, 01:56 uur
44.
niets: 2
Fad Gadget meets Johnny Lydon: 7,5
Niemendallistisch: 5.
It bores me...:4
5-5-4-4
.
niets: 2
Fad Gadget meets Johnny Lydon: 7,5
Niemendallistisch: 5.
It bores me...:4
5-5-4-4
.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 mei 2013, 15:19 uur
44.
Aardig nummer maar de helft korter en de zang weglaten
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,3
Idd yeahyeahyeah heeft gelijk The Horrors van hun eerste plaat alleen is dit veel ouder, leuk.
Bombay Show Pig - Timewaster 6,8
Idd wat al is gezegt, een te zeurderige stem, muzikaal prima.
The Heliocentrics - Distant Star 6,1
Ook hier te weinig spanning teveel hetzelfde
5-6-5-4
Aardig nummer maar de helft korter en de zang weglaten
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,3
Idd yeahyeahyeah heeft gelijk The Horrors van hun eerste plaat alleen is dit veel ouder, leuk.
Bombay Show Pig - Timewaster 6,8
Idd wat al is gezegt, een te zeurderige stem, muzikaal prima.
The Heliocentrics - Distant Star 6,1
Ook hier te weinig spanning teveel hetzelfde
5-6-5-4
0
geplaatst: 1 mei 2013, 16:40 uur
44.
Voor enkel luisteren mag dit italodisco-nummer korter, maar voor op de dansvloer is zo´n lange versie wel lekker. De electrobas doet sterk denken aan die in Stranger van Xymox. 7.7
Heerlijk energiek synthpunk-nummer. De begin/hoofd-melodie kerft zich stevig in mn ziel en blijft de dag van beluistering enige tijd doorklinken. Zanger kan lekker schreeuwen. Goed te horen dat the Screamers van invloed waren op the Dead Kennedys. 9.3
Wat niemendallige indie van tegenwoordig, best leuk voor een keer in t voorbijgaan maar meer ook niet. 6.3
Hiphopperige lounge of andersom? Niet onaardig, niet bijzonder. 6.5
6-7-5-4
Voor enkel luisteren mag dit italodisco-nummer korter, maar voor op de dansvloer is zo´n lange versie wel lekker. De electrobas doet sterk denken aan die in Stranger van Xymox. 7.7
Heerlijk energiek synthpunk-nummer. De begin/hoofd-melodie kerft zich stevig in mn ziel en blijft de dag van beluistering enige tijd doorklinken. Zanger kan lekker schreeuwen. Goed te horen dat the Screamers van invloed waren op the Dead Kennedys. 9.3
Wat niemendallige indie van tegenwoordig, best leuk voor een keer in t voorbijgaan maar meer ook niet. 6.3
Hiphopperige lounge of andersom? Niet onaardig, niet bijzonder. 6.5
6-7-5-4
0
geplaatst: 1 mei 2013, 17:24 uur
44.
Klinkt allemaal wel aardig maar ik heb het gevoel dat als je 1 zo'n nummer ooit hebt gehoord, dat je ze dan allemaal het gehoord. (6,0)
Orgeltje is heerlijk, maar dat geschreeuw hoeft van mij niet zo. (6,2)
Fijn Nls bandje wat live veel power brengt. Lekker tegendraads orgeltje, fijn refreintje en aan de zang kan ik niets vervelends ontdekken. (9,0)
Nee, dit is hem niet. (6,0)
6-8-6-4
Klinkt allemaal wel aardig maar ik heb het gevoel dat als je 1 zo'n nummer ooit hebt gehoord, dat je ze dan allemaal het gehoord. (6,0)
Orgeltje is heerlijk, maar dat geschreeuw hoeft van mij niet zo. (6,2)
Fijn Nls bandje wat live veel power brengt. Lekker tegendraads orgeltje, fijn refreintje en aan de zang kan ik niets vervelends ontdekken. (9,0)
Nee, dit is hem niet. (6,0)
6-8-6-4
0
geplaatst: 1 mei 2013, 17:26 uur
44. De meest alternatieve nummers zijn hier het leukst.
Peter Richard – Walking In The Neon (6,5)
The Screamers - 122 Hours of Fear (7,0)
Bombay Show Pig - Timewaster (6,5)
The Heliocentrics - Distant Star (7,5)
6-9-6-5
Peter Richard – Walking In The Neon (6,5)
The Screamers - 122 Hours of Fear (7,0)
Bombay Show Pig - Timewaster (6,5)
The Heliocentrics - Distant Star (7,5)
6-9-6-5
0
geplaatst: 1 mei 2013, 18:00 uur
44.
Peter Richard – Walking In The Neon 8,5
Lekkere italo, hiermee kan je bij mij weinig verkeerd doen. Mooie melodie ook vooral.
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,5
Ze doen hun bandnaam eer aan en dat vind ik niet vervelend. Niet genoeg voor een punt, maar wie weet komt dat in de volgende ronde.
Beklijft niet echt, neig naar Oldfart's commentaar. Maar ook eens live gezien en dat was wel leuk.
The Heliocentrics - Distant Star 8
Jazzy triphop/electronica, dit mag ik wel. Muzikaal ook wel lekker met die staande bas. Jammer dat dit niet doorgaat.
7-9-6-6
Peter Richard – Walking In The Neon 8,5
Lekkere italo, hiermee kan je bij mij weinig verkeerd doen. Mooie melodie ook vooral.
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,5
Ze doen hun bandnaam eer aan en dat vind ik niet vervelend. Niet genoeg voor een punt, maar wie weet komt dat in de volgende ronde.
Beklijft niet echt, neig naar Oldfart's commentaar. Maar ook eens live gezien en dat was wel leuk.
The Heliocentrics - Distant Star 8
Jazzy triphop/electronica, dit mag ik wel. Muzikaal ook wel lekker met die staande bas. Jammer dat dit niet doorgaat.
7-9-6-6
0
geplaatst: 1 mei 2013, 18:42 uur
De volgende ronde alvast:
45.
Rhythm Is Rhythm - Strings of Life
Bodies of Water - Open Rhythms
Jeniferever - Waifs & Strays
Estradasphere - Mekapses Yitonisa
45.
Rhythm Is Rhythm - Strings of Life
Bodies of Water - Open Rhythms
Jeniferever - Waifs & Strays
Estradasphere - Mekapses Yitonisa
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 mei 2013, 18:47 uur
uitslag:
1. The Screamers - 122 Hours of Fear 9 pt
2. Peter Richard – Walking In The Neon 7 pt
3. Bombay Show Pig - Timewaster 6 pt
4. The Heliocentrics - Distant Star 6 pt
14 deelnemers
1. The Screamers - 122 Hours of Fear 9 pt
2. Peter Richard – Walking In The Neon 7 pt
3. Bombay Show Pig - Timewaster 6 pt
4. The Heliocentrics - Distant Star 6 pt
14 deelnemers
0
geplaatst: 1 mei 2013, 18:48 uur
Uitslag:
44.
Peter Richard – Walking In The Neon 6,62
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,26
Bombay Show Pig - Timewaster 6,7
The Heliocentrics - Distant Star 6,79
7-9-6-6
44.
Peter Richard – Walking In The Neon 6,62
The Screamers - 122 Hours of Fear 7,26
Bombay Show Pig - Timewaster 6,7
The Heliocentrics - Distant Star 6,79
7-9-6-6
0
geplaatst: 1 mei 2013, 18:48 uur
Ah, Frank was ook al bezig. Ik hoop dat de mijne klopt, ik moet er nu vandoor. 

0
geplaatst: 1 mei 2013, 20:31 uur
De volgende ronde alvast:
45.
Rhythim Is Rhythim - Strings of Life 5,0
Dit is niet wat voor mij, ik hou niet zo van die strings, sowieso wellicht niet van het algehele geluid. Ik lees dat het een historische track is, belangrijk voor de techno, en zo. Mh.
Bodies of Water - Open Rhythms 5,5
mwah
Jeniferever - Waifs & Strays 5
mwah-er
Estradasphere - Mekapses Yitonisa 7
Nice. Alhoewel niet onder elke omstandigheid, is het wanen in andere muzikale werelden altijd wel verfrissend, alhoewel er natuurlijk wel gemikt wordt op een zeker traditioneel geluid. In hoeverre het dan echt verfrissend is, weet ik niet, maar in mijn oren en in deze ronde vind ik het een leuke afwisseling. Een wat vreemde, hardere inbreng aan het einde ineens, wat eigenlijk wel grappig werkt.
0-1-0-1
45.
Rhythim Is Rhythim - Strings of Life 5,0
Dit is niet wat voor mij, ik hou niet zo van die strings, sowieso wellicht niet van het algehele geluid. Ik lees dat het een historische track is, belangrijk voor de techno, en zo. Mh.
Bodies of Water - Open Rhythms 5,5
mwah
mwah-er
Estradasphere - Mekapses Yitonisa 7
Nice. Alhoewel niet onder elke omstandigheid, is het wanen in andere muzikale werelden altijd wel verfrissend, alhoewel er natuurlijk wel gemikt wordt op een zeker traditioneel geluid. In hoeverre het dan echt verfrissend is, weet ik niet, maar in mijn oren en in deze ronde vind ik het een leuke afwisseling. Een wat vreemde, hardere inbreng aan het einde ineens, wat eigenlijk wel grappig werkt.
0-1-0-1
0
geplaatst: 1 mei 2013, 20:32 uur
Wat betreft Strings of Life: is dit niet een veel beter linkje? Klinkt een stuk minder dof dan de ander deed. Of ligt dat aan mij? Of is het een andere mix, of iets dergelijks?
0
geplaatst: 1 mei 2013, 21:30 uur
45.
Rhythim Is Rhythim - Strings of Life 7,5
Ik zie zo de zwetende lijven, de wijde pupillen, de gekte, de waan, van de dansvloer van de Spoel weer voor me. De tent waar meer drugs werden verhandeld dan goed voor je was en waar je na de sluitingstijd van 6 uur nog tot 8 uur door kon om de laatste energie al dan niet uit verboden waren verkregen nog uit je proberen te dansen. Het was een oud fabriekspand en dit klonk daar volledig op zijn plaats. Lekker kil en metalig.
Bodies of Water - Open Rhythms 6,3
Niet spannend, muzikaal wel prettig.
Jeniferever - Waifs & Strays 5,5
Beetje saai en braafjes.
Estradasphere - Mekapses Yitonisa 9
Pogo't de Sirtaki door de kamer.
1-1-0-2
Rhythim Is Rhythim - Strings of Life 7,5
Ik zie zo de zwetende lijven, de wijde pupillen, de gekte, de waan, van de dansvloer van de Spoel weer voor me. De tent waar meer drugs werden verhandeld dan goed voor je was en waar je na de sluitingstijd van 6 uur nog tot 8 uur door kon om de laatste energie al dan niet uit verboden waren verkregen nog uit je proberen te dansen. Het was een oud fabriekspand en dit klonk daar volledig op zijn plaats. Lekker kil en metalig.
Bodies of Water - Open Rhythms 6,3
Niet spannend, muzikaal wel prettig.
Jeniferever - Waifs & Strays 5,5
Beetje saai en braafjes.
Estradasphere - Mekapses Yitonisa 9
Pogo't de Sirtaki door de kamer.
1-1-0-2
0
geplaatst: 1 mei 2013, 23:30 uur
45.
Rhythim Is Rhythim - Strings of Life 6
Ik ken het nummer niet in zijn wegbereidende context of van de doorleefde nachten van vleertje. Ongehinderd door voorkennis hoor ik een mager idee, zorgvuldig uitgesmeerd.
Bodies of Water - Open Rhythms 6
Warm liedje, in een onevenwichtige productie, maar dat wijt ik maar aan deze upload.
Doet me niet zoveel, volgemetseld nummer
Estradasphere - Mekapses Yitonisa 8
And we have a winner. Lekkere feestmuziek, Californië was wel de laatste plek waar ik aan dacht bij deze band.
2-1-0-3
Rhythim Is Rhythim - Strings of Life 6
Ik ken het nummer niet in zijn wegbereidende context of van de doorleefde nachten van vleertje. Ongehinderd door voorkennis hoor ik een mager idee, zorgvuldig uitgesmeerd.
Bodies of Water - Open Rhythms 6
Warm liedje, in een onevenwichtige productie, maar dat wijt ik maar aan deze upload.
Doet me niet zoveel, volgemetseld nummer
Estradasphere - Mekapses Yitonisa 8
And we have a winner. Lekkere feestmuziek, Californië was wel de laatste plek waar ik aan dacht bij deze band.
2-1-0-3
0
geplaatst: 1 mei 2013, 23:45 uur
45.
Rhythm Is Rhythm - Strings of Life 4,0 (irritant en vermoeiend)
Bodies of Water - Open Rhythms 5,0 (slappe zang)
Jeniferever - Waifs & Strays 7,0 (lekker nummer)
Estradasphere - Mekapses Yitonisa 6,2 (zit wel wat wereldse pit in maar geweldig is het ook niet)
2-1-1-4 (matige ladder)
Rhythm Is Rhythm - Strings of Life 4,0 (irritant en vermoeiend)
Bodies of Water - Open Rhythms 5,0 (slappe zang)
Jeniferever - Waifs & Strays 7,0 (lekker nummer)
Estradasphere - Mekapses Yitonisa 6,2 (zit wel wat wereldse pit in maar geweldig is het ook niet)
2-1-1-4 (matige ladder)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.