MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
Correctie toe gepast.

Sheplays
18 Megadeth - Die Dead Enough - Josh Ritter - Bright Smile - Modern English - Melt with You - The Residents - Lizard Lady

Die Dead Enough van Megadeth is een redelijk trash metal nummer. Josh Ritter's prettige ballad Bright Smile doet mij zeker glimlachen. Melt with You van Modern English vind ik een lekker nummer van deze wavies. Lizard Lady is een kort, gek maar wel leuk nummer met een onbegrijpelijke tekst.

0-2-4-1 Modern English

(6,5)(7,5)(8)(7)

aslan (crew)
18 Megadeth - Die Dead Enough - Josh Ritter - Bright Smile - Modern English - Melt with You - The Residents - Lizard Lady

0-2-4-2 lizard lady

(6)(5)(4)(8)

0-2-5-2 Modern English

(6,5)(6,0)(7,5)(4,5)

0-3-5-2 Josh Ritter

(3,5)(7)(5)(4)

DutchViking

0-4-5-2 Josh Ritter

(5.5) (7.0) (6.0) (5.5)

Megadeth: Een band die me nooit echt heeft aangesproken en dit nummer bevestigt dat helaas weer. Vooral de zang van Mustaine is voor mij een struikelblok.

Josh Ritter: Goed folknummer met een leuk melodietje, maar niet een nummer wat ik iedere dag kan/zal opzetten.

Modern English: Neigt naar britpop / new wave, waar ik normaliter niet zo veel mee heb. Toch wel een aardig nummer.

The Residents: Persoonlijk niet zo 'mijn ding', maar toch nog een krappe voldoende

1-4-5-2 Megadeth dan maar...

(6)(5,8)(5)(4,5)

1-4-6-2

(3)(5)(9)(6)

1-4-6-3 The Residents

(6,5)(6,5)(5,8)(7)

The Residents' Lizard Lady val ietwat tegen, ik heb toch betere nummers van deze band gehoord. Desalniettemin doen ze waar ze goed in zijn, absurdistische popmuziek met een hypocriete touch.

Hulde voor Megadeth, dit is misschien wel het beste metal-nummer dat ik ooit heb gehoord. Mijn favoriete genre word het door dit nummer echter nog steeds niet.

Modern English' Melt With You is een leuk new-wave nummertje, maar niet van de kwaliteit van pakweg The Jam. Het is geen nummer met de scherpte van een Paul Weller, het is daarentegen wel erg Brits.

Josh Ritter is een beetje saai, en dat is jammer. Want opzich is het een best degelijke songwriter en is het een erg leuk clipje.

Davez

1-5-6-3 Josh Ritter

(7)(8)(7)(0)

leuke ronde

1-5-6-4 Residents

(1,5) (6) (0) (7,5)

1-5-6-5 Residents

(3) (7) (4) (7)

MetalDex

2-5-6-5 Megadeth

(7,5) (4) (6) (3)

2-5-6-6 Residents

(6,5) (7,5) (7) (7,5)

2-5-6-7 Residents

(3) (5) (2) (7)

19 Cruachan - Death of a gael - Papa M - So warped - The Jam - To Be Someone - Freudiana - Freudiana

Residents op de valreep nog door

Josh Ritter niet.

19 Cruachan - Death of a gael - Papa M - So warped - The Jam - To Be Someone - Freudiana - Freudiana

0-0-0-1 Freudiana

(6)(5)(4)(10)

Onderhond schreef:
Residents op de valreep nog door

Niels die zich sterk maakt voor de Residents.

Dat nummertje vond ik in ieder geval iets leuks. Sowieso is dat al heel wat

19 Cruachan - Death of a gael | Papa M - So warped | The Jam - To Be Someone | Freudiana - Freudiana

0-1-0-1 Papa M

(2,5)(8)(6)(1)

Wat heeft die Parsons toch lachwekkende dingen gemaakt.

fredpit

0-1-1-1 the jam

(5)(5,5)(7,5)(4)

-Crgaughcrgher : Men neemt een portie raggende gitaren voor het contrast, een ierse neusfluit, een schotse doedeldoos en een hippe neo heks met schoenmaatje 38. binden met een ruime hoeveelheid pathos en vernoem het geheel naar iets uit de Lord of the Rings..
-Papa M : vreemd, maar het is net of ik dit nummer al ken..
-The Jam : welliswaar zijn er betere keuzes te bedenken, en is het geluidsniveau ook niet al te denderend maaarrrr.. Weller is voor mij altijd de positive uitzondering op de negatieve (sufsombere) engelse regel. Wat is er mis gegaan met de engelse (pop)muziek na The Smiths ?
-Freudiana : Geef die man snel een Prozac !

(!RKU$
Paalhaas schreef:
Wat heeft die Parsons toch lachwekkende dingen gemaakt.

Ik ben het met je eens, maar Freudiana is meer Eric Woolfson dan Alan Parsons...

Fout is gewoon fout, maar die ridderrock is toch wel de ontdekking van deze ronde

0-2-1-1 Papa M

(!RKU$ schreef:
(quote)

Ik ben het met je eens, maar Freudiana is meer Eric Woolfson dan Alan Parsons...

Ben het niet met jullie eens. En het is inderdaad Eric Woolfson. Word altijd wat moe van dit soort simpele kretologie van mede-MuMe-ers

dynamo d schreef:
Ben het niet met jullie eens.

Reeds bekend.

En het is inderdaad Eric Woolfson. Word altijd wat moe van dit soort simpele kretologie van mede-MuMe-ers

Sorry hoor, maar het stond nog wel bovenaan het youtube-linkje. Mijn oprechte excuses.

fredpit
dynamo d schreef:
(quote)

Ben het niet met jullie eens. En het is inderdaad Eric Woolfson. Word altijd wat moe van dit soort simpele kretologie van mede-MuMe-ers

Het is ook al laat...

(!RKU$
dynamo d schreef:

Sorry hoor, maar dit is gewoon mijn mening. Ik kan er ook niets aan doen dat ik vind dat Alan Parsons en/of Eric Woolfson soms echt vreemde dingen gemaakt heeft. Jij denkt daar anders over en dat is jouw goed recht, evenals het mijn recht is om sommige dingen van dit duo lachwekkend te vinden.

Vervelende ronde.

(0) (7,5) (5) (0)

0-3-1-1 Papa M

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:15 uur

geplaatst: vandaag om 00:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.