Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2007, 00:56 uur
(!RKU$ schreef:
Sorry hoor, maar dit is gewoon mijn mening. Ik kan er ook niets aan doen dat ik vind dat Alan Parsons en/of Eric Woolfson soms echt vreemde dingen gemaakt heeft. Jij denkt daar anders over en dat is jouw goed recht, evenals het mijn recht is om sommige dingen van dit duo lachwekkend te vinden.
(quote)
Sorry hoor, maar dit is gewoon mijn mening. Ik kan er ook niets aan doen dat ik vind dat Alan Parsons en/of Eric Woolfson soms echt vreemde dingen gemaakt heeft. Jij denkt daar anders over en dat is jouw goed recht, evenals het mijn recht is om sommige dingen van dit duo lachwekkend te vinden.
Komt iemand met z'n rechten aanzetten. Jippie .
Ik neem een prozac en ga een tukkie doen. Doeeeei
0
(!RKU$
geplaatst: 23 mei 2007, 00:59 uur
dynamo d schreef:
Ik neem een prozac en ga een tukkie doen. Doeeeei
Ik neem een prozac en ga een tukkie doen. DoeeeeiLachwekkend, deze reactie, net als die muziek waar ik niets negatiefs over mag zeggen.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 01:01 uur
(!RKU$ schreef:
Lachwekkend, deze reactie, net als die muziek waar ik niets negatiefs over mag zeggen.
(quote)
Lachwekkend, deze reactie, net als die muziek waar ik niets negatiefs over mag zeggen.
Tuurlijk mag dat wel, maar je moet ook zelf tegen een stootje kunnen.

0
geplaatst: 23 mei 2007, 07:26 uur
Koenr schreef:
Vervelende ronde.
19 Cruachan - Death of a gael - Papa M - So warped - The Jam - To Be Someone - Freudiana - Freudiana
(0) (7,5) (5) (0)
0-3-1-1 Papa M
Vervelende ronde.
19 Cruachan - Death of a gael - Papa M - So warped - The Jam - To Be Someone - Freudiana - Freudiana
(0) (7,5) (5) (0)
0-3-1-1 Papa M
Koenr de man van de nullen

0
geplaatst: 23 mei 2007, 08:10 uur
Klopt; je moet die van Paalhaas pakken "Laat maar Maarten", van de vorige bladzijde.
Blijkbaar ben ik de enige hier die Cruachan een prettige ontdekking vind, en de rest ook voldoende kan waarderen.
(9)(7)(7)(7)
1-3-1-1
Blijkbaar ben ik de enige hier die Cruachan een prettige ontdekking vind, en de rest ook voldoende kan waarderen.
(9)(7)(7)(7)
1-3-1-1
0
geplaatst: 23 mei 2007, 08:20 uur
deric raven schreef:
How! Wacht even, er komt nog volk Blijkbaar ben ik de enige hier die Cruachan een prettige ontdekking vind, en de rest ook voldoende kan waarderen.

Resultaten gisteren:
1. The Residents - 7 - 5,32
2. Modern English - 6 - 5,83
3. Josh Ritter - 5 - 6,17
4. Megadeth - 2 - 4,84
0
geplaatst: 23 mei 2007, 08:44 uur
1-3-2-1 The Jam
(6,5)(5,0)(7,0)(6,0)
Cruachan - Death of a gael: redelijk geslaagde folk meets metal.
Papa M - So warped. Begint goed maar hoe langer het nummer duurt des te irritanter wordt de zang
The Jam - To Be Someone: gewoon een lekker nummer,niets mis mee!
Freudiana - Freudiana : jammer van de slechte geluidskwaliteit.Verder valt er niet veel over te zeggen, redelijk nummer!
1-3-2-1 The Jam
(6,5)(5,0)(7,0)(6,0)
Cruachan - Death of a gael: redelijk geslaagde folk meets metal.
Papa M - So warped. Begint goed maar hoe langer het nummer duurt des te irritanter wordt de zang
The Jam - To Be Someone: gewoon een lekker nummer,niets mis mee!
Freudiana - Freudiana : jammer van de slechte geluidskwaliteit.Verder valt er niet veel over te zeggen, redelijk nummer!
0
geplaatst: 23 mei 2007, 10:28 uur
1-4-2-1 Papa M
(5,5)(8,5)(8)(1)
Cruachan: Metal met keltische invloeden, het ene moment vind ik het wel aardig klinken, het andere moment licht irritant.
Papa M: Prachtig nummer, wederom een mooie ontdekking dankzij dit topic
The Jam : Paul Weller en consorten in optima forma, sterk nummer van een sterk album.
Freudiana: Sorry, maar dit is totaal niet mijn muziek, vind dit echt vreselijk.
1-4-2-1 Papa M
(5,5)(8,5)(8)(1)
Cruachan: Metal met keltische invloeden, het ene moment vind ik het wel aardig klinken, het andere moment licht irritant.
Papa M: Prachtig nummer, wederom een mooie ontdekking dankzij dit topic

The Jam : Paul Weller en consorten in optima forma, sterk nummer van een sterk album.
Freudiana: Sorry, maar dit is totaal niet mijn muziek, vind dit echt vreselijk.
0
Sheplays
geplaatst: 23 mei 2007, 10:30 uur
Niet zo'n heel spannend rondje dit.
Cruachan - Death of a gael is een keltisch rock nummer, een beetje vreemde combinatie maar wel aardig. Papa M - So warped vind ik wel een mooi nummer maar het is mij jammer genoeg net even te langzaam. The Jam - To Be Someone, best een leuk, pittig nummer. Freudiana - Freudiana vind ik ook wel aardig. Jammer van het slechte geluid van de clips van Freudiana en The Jam.
1-3-3-1 The Jam
(6,5)(6,5)(7)(6)
wat is er mis met schoenmaat 38?
Voor de ronde van morgen zijn er twee problemen: de link naar Thelonious Monster & Tom Waits - Adios Lounge (the Scientist) is niet langer beschikbaar.
Voor Tröckener Kecks - Koud en Donker (luisteraart) is er geen link.
Niet zo'n heel spannend rondje dit.
Cruachan - Death of a gael is een keltisch rock nummer, een beetje vreemde combinatie maar wel aardig. Papa M - So warped vind ik wel een mooi nummer maar het is mij jammer genoeg net even te langzaam. The Jam - To Be Someone, best een leuk, pittig nummer. Freudiana - Freudiana vind ik ook wel aardig. Jammer van het slechte geluid van de clips van Freudiana en The Jam.
1-3-3-1 The Jam
(6,5)(6,5)(7)(6)
fredpit schreef:
...met schoenmaatje 38...
...met schoenmaatje 38...
wat is er mis met schoenmaat 38?Voor de ronde van morgen zijn er twee problemen: de link naar Thelonious Monster & Tom Waits - Adios Lounge (the Scientist) is niet langer beschikbaar.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 11:17 uur
1-5-3-1 Papa M
(6,5)(8)(5,5)(6,5)
Cruachan: klinkt behoorlijk leuk, die folkinvloeden zijn mooi geintegreerd.
Papa M: prachtig nummer, moet hier beslist meer van gaan luisteren. Vind z'n stem juist een pluspunt.
The Jam: heb ik nooit zoveel aangevonden, net als Paul Weller overigens.
Freudiana: ik luister liever een goed Alan Parsons album, hoewel dit toch niet slecht is.
1-5-3-1 Papa M
(6,5)(8)(5,5)(6,5)
Cruachan: klinkt behoorlijk leuk, die folkinvloeden zijn mooi geintegreerd.
Papa M: prachtig nummer, moet hier beslist meer van gaan luisteren. Vind z'n stem juist een pluspunt.
The Jam: heb ik nooit zoveel aangevonden, net als Paul Weller overigens.
Freudiana: ik luister liever een goed Alan Parsons album, hoewel dit toch niet slecht is.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 11:19 uur
Sheplays schreef:
Voor de ronde van morgen zijn er twee problemen: de link naar Thelonious Monster & Tom Waits - Adios Lounge (the Scientist) is niet langer beschikbaar.
Dat wordt makkelijk kiezen dan morgen

0
Sheplays
geplaatst: 23 mei 2007, 11:21 uur
Onderhond schreef:
(quote)

Ik wist wel dat jij erachter zat

0
Davez
geplaatst: 23 mei 2007, 12:06 uur
2-5-3-1 cruachan
(9)(6)(6.5)(6)
cruachan: heerlijk, het album staat vol van die dingen!
papaM: beetje eentonig en langdradig na enkele luisterbeurten
the jam: kort maar ok
freudiana: klinkt wat gedateerd maar niet slecht
2-5-3-1 cruachan
(9)(6)(6.5)(6)
cruachan: heerlijk, het album staat vol van die dingen!
papaM: beetje eentonig en langdradig na enkele luisterbeurten
the jam: kort maar ok
freudiana: klinkt wat gedateerd maar niet slecht
0
geplaatst: 23 mei 2007, 15:47 uur
Kan iemand me vertellen op welk album dit nummer van Papa M staat?
0
Sheplays
geplaatst: 23 mei 2007, 15:55 uur
Nightrider schreef:
Songs of Mac (EP)
0
DutchViking
geplaatst: 23 mei 2007, 16:45 uur
3-5-3-1
(8.5) (6.0) (6.0) (7.0)
Cruachan - Ik heb een zwak voor muziek waarin Ierse of authentieke Keltische invloeden zijn verwerkt. Cruachan is met haar mix van folk, Celtic en rock/metal vernieuwend en afwisselend. Ik ben echter niet zo weg van de soms eentonige zang. Niettemin een ruime voldoende.
Papa M - Aardig, maar meer ook niet. Nummer gaat me na een tijdje een beetje vervelen.
The Jam - Redelijk, maar ik was het nummer alweer vergeten voordat ik helemaal uitgeluisterd had.
Freudiana - Goed symfo/progressief nummer. Ik ken niet zo veel van Alan Parsons, laat staan van Freudiana, dus hier zal ik misschien eens achteraan gaan..
3-5-3-1
(8.5) (6.0) (6.0) (7.0)
Cruachan - Ik heb een zwak voor muziek waarin Ierse of authentieke Keltische invloeden zijn verwerkt. Cruachan is met haar mix van folk, Celtic en rock/metal vernieuwend en afwisselend. Ik ben echter niet zo weg van de soms eentonige zang. Niettemin een ruime voldoende.
Papa M - Aardig, maar meer ook niet. Nummer gaat me na een tijdje een beetje vervelen.
The Jam - Redelijk, maar ik was het nummer alweer vergeten voordat ik helemaal uitgeluisterd had.
Freudiana - Goed symfo/progressief nummer. Ik ken niet zo veel van Alan Parsons, laat staan van Freudiana, dus hier zal ik misschien eens achteraan gaan..
0
geplaatst: 23 mei 2007, 17:36 uur
3-6-3-1
(4)(7,5)(6)(5)
Papa M is een aardige ontdekking, met de rest heb ik niet zoveel.
3-6-3-1
(4)(7,5)(6)(5)
Papa M is een aardige ontdekking, met de rest heb ik niet zoveel.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 18:40 uur
3-6-4-1 The Jam
(3,5)(7,5)(7,5)(3)
Cruachan heeft wat weg van folkpunk á la Dropkick Murphys of The Pogues, helaas is het stukken minder leuk en spannend. Ze lijken nog geen deuk in een pakje boter te kunnen spelen.
The Jam schrijft liedjes die in de buurt komen van de perfecte popsong, zonde van de brakke YouTube kwaliteit, want het is écht een goed liedje.
Freudiana is slappe, symfonica-light hap. Bah. Ga anderen met je semi-space liedjes vervelen.
Papa M is nog zo'n mooi popliedje, het zit een beetje tussen Iron & Wine en The Good, The Bad & The Queen in.
3-6-4-1 The Jam
(3,5)(7,5)(7,5)(3)
Cruachan heeft wat weg van folkpunk á la Dropkick Murphys of The Pogues, helaas is het stukken minder leuk en spannend. Ze lijken nog geen deuk in een pakje boter te kunnen spelen.
The Jam schrijft liedjes die in de buurt komen van de perfecte popsong, zonde van de brakke YouTube kwaliteit, want het is écht een goed liedje.
Freudiana is slappe, symfonica-light hap. Bah. Ga anderen met je semi-space liedjes vervelen.
Papa M is nog zo'n mooi popliedje, het zit een beetje tussen Iron & Wine en The Good, The Bad & The Queen in.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 18:44 uur
the viking schreef:
(quote)

De enen waren op.

0
geplaatst: 23 mei 2007, 19:14 uur
3-6-5-1 The Jam
(4)(7)(8,5)(4)
3-6-5-1 The Jam
(4)(7)(8,5)(4)
0
geplaatst: 23 mei 2007, 19:22 uur
4-6-5-1
(6)(6)(6)(6)
Cruachan: soort van In extremo light met aangename vrouwenstem, heldere instrumentatie en mooie compositie. Maar inderdaad nergens spannend of bijster origineel. Folklore-Muziek in standaard verpakking.
Papa M: weeral aardig maar niet spannend, zit de hele tijd te wachten op een climax die niet komt.
The Jam: zo'n band die in pop-literatuur vaak de hemel wordt ingeprezen als Paul Weller ter sprake komt. Moet the Jam maar eens wat verder beluisteren om te zien of dat terecht is, maar het komt hier alvast nog niet helemaal naar boven.
Freudiana: weeral geen nummer waarvan ik niet moet
maar ook niet
wordt.
Eindresultaat: geen winnaar? Toch wel: een nipte omdat het moet
.
4-6-5-1
(6)(6)(6)(6)
Cruachan: soort van In extremo light met aangename vrouwenstem, heldere instrumentatie en mooie compositie. Maar inderdaad nergens spannend of bijster origineel. Folklore-Muziek in standaard verpakking.
Papa M: weeral aardig maar niet spannend, zit de hele tijd te wachten op een climax die niet komt.
The Jam: zo'n band die in pop-literatuur vaak de hemel wordt ingeprezen als Paul Weller ter sprake komt. Moet the Jam maar eens wat verder beluisteren om te zien of dat terecht is, maar het komt hier alvast nog niet helemaal naar boven.
Freudiana: weeral geen nummer waarvan ik niet moet
maar ook niet
wordt. Eindresultaat: geen winnaar? Toch wel: een nipte omdat het moet
.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 19:28 uur
4-7-5-1
(4,5)(6,5)(6)(6)
4-7-5-1
(4,5)(6,5)(6)(6)
0
MetalDex
geplaatst: 23 mei 2007, 19:35 uur
4-7-5-2
(3)(5)(6,5)(7,5)
4-7-5-2
(3)(5)(6,5)(7,5)
0
geplaatst: 23 mei 2007, 19:36 uur
4-6-6-1 The Jam
(4)(7)(7,5)(2)
4-6-6-1 The Jam
(4)(7)(7,5)(2)
0
geplaatst: 23 mei 2007, 19:51 uur
4-7-7-1 The Jam
(4)(6)(8)(2)
Cruachan: wat mij betreft het eerste metalnummer in deze KO dat er enigszins mee door kan. Komt met name door dat het geen spierballenvertoon is en de zang wel wat heeft. Alleen kan het verhaal me niet echt boeien en daardoor is 5:40 lang zat.
Papa M: mooi liedje, dit blijft wel hangen. Maar het raakt niet die snaar die het een hoge voldoende zou opleveren.
The Jam: ik ben al een aantal jaren vergroeid met het stemgeluid van Paul Weller, dus hiermee kan ik wel uit de voeten. The Jam moet ik me toch eens in gaan verdiepen, dit liedje is ook weer erg fijn.
Freudiana: ik kan me voorstellen dat dit in de context van een album wel mooi is en dat je er dan door wordt meegezogen, maar ik ben bang dat dat voor mij niet opgaat. Glad, doet me helemaal niets, hoe oprecht het ook bedoeld is.
4-7-7-1 The Jam
(4)(6)(8)(2)
Cruachan: wat mij betreft het eerste metalnummer in deze KO dat er enigszins mee door kan. Komt met name door dat het geen spierballenvertoon is en de zang wel wat heeft. Alleen kan het verhaal me niet echt boeien en daardoor is 5:40 lang zat.
Papa M: mooi liedje, dit blijft wel hangen. Maar het raakt niet die snaar die het een hoge voldoende zou opleveren.
The Jam: ik ben al een aantal jaren vergroeid met het stemgeluid van Paul Weller, dus hiermee kan ik wel uit de voeten. The Jam moet ik me toch eens in gaan verdiepen, dit liedje is ook weer erg fijn.
Freudiana: ik kan me voorstellen dat dit in de context van een album wel mooi is en dat je er dan door wordt meegezogen, maar ik ben bang dat dat voor mij niet opgaat. Glad, doet me helemaal niets, hoe oprecht het ook bedoeld is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.