Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2013, 21:01 uur
18.
Barry Adamson – Can’t Get Loose (9,5)
Sfeervol, spannend nummer met inderdaad een sardonische omdraaiing van Andy Williams en ongetwijfeld nog meer dubbele bodems die ik nog niet heb doorgrond.
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps (7,0)
Rustig, opnieuw sfeervol nummer, neigt soms wat zoet te worden. Maar het blijft een Ier die over Amsterdam zingt, dus ook de 'red lights' passeren de revue.
Milo – Monologion (7,3)
Leunt inderdaad grotendeels op Warpaint, maar ze hadden een slechtere sample kunnen verzinnen. Verder vrij veel namedropping, o.a. Fischer, Schopenhauer en Zarathustra komen al snel langs... duidelijk een rapper die wil laten horen dat hij niet alleen op straat rondhangt. Al met al leuk om eens te horen en in ieder geval een vergroting van de variatie.
Johnny Dowd - Demons and Goats (8,0)
Boosaardige blues die het beste tot zijn recht komt met een goedkope whisky in een duister drankhol.
5-3-1-3
Deadline: 1-11 18.00
Barry Adamson – Can’t Get Loose (9,5)
Sfeervol, spannend nummer met inderdaad een sardonische omdraaiing van Andy Williams en ongetwijfeld nog meer dubbele bodems die ik nog niet heb doorgrond.
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps (7,0)
Rustig, opnieuw sfeervol nummer, neigt soms wat zoet te worden. Maar het blijft een Ier die over Amsterdam zingt, dus ook de 'red lights' passeren de revue.
Milo – Monologion (7,3)
Leunt inderdaad grotendeels op Warpaint, maar ze hadden een slechtere sample kunnen verzinnen. Verder vrij veel namedropping, o.a. Fischer, Schopenhauer en Zarathustra komen al snel langs... duidelijk een rapper die wil laten horen dat hij niet alleen op straat rondhangt. Al met al leuk om eens te horen en in ieder geval een vergroting van de variatie.
Johnny Dowd - Demons and Goats (8,0)
Boosaardige blues die het beste tot zijn recht komt met een goedkope whisky in een duister drankhol.
5-3-1-3
0
geplaatst: 31 oktober 2013, 22:37 uur
18.
Barry Adamson – Can’t Get Loose
muzikaal weer oke en de zang is mwoah. Halverwege had het klaar mogen zijn. 7,0
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps
wat ielerig maar bevat wel potentie. 6,8
Milo – Monologion
Nee, een sampletje is ok, maar had hier in het begin het gevoel dat ik een filmpje van Warpaint had aangeklikt. Te makkelijk. 6,2
Johnny Dowd - Demons and Goats
Dit is hem niet voor mij! 6,0
6-4-1-3
Barry Adamson – Can’t Get Loose
muzikaal weer oke en de zang is mwoah. Halverwege had het klaar mogen zijn. 7,0
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps
wat ielerig maar bevat wel potentie. 6,8
Milo – Monologion
Nee, een sampletje is ok, maar had hier in het begin het gevoel dat ik een filmpje van Warpaint had aangeklikt. Te makkelijk. 6,2
Johnny Dowd - Demons and Goats
Dit is hem niet voor mij! 6,0
6-4-1-3
0
geplaatst: 1 november 2013, 05:33 uur
BARRY ADAMSON-Can't Get Loose 6
Heb hier ook een paar platen van, moet er een beetje voor in de stemming zijn voor zijn muziek, veel draai ik het niet eerlijk gezegd.
't Is niet mis, maar het weet me ook niet volledig te raken
EMMET TINLEY-Amsterdam Weeps 3
Zeurderig, doet me totaal niets
MILO-Monologion 7
Rapper's stem is niet helemaal mijn ding, maar het dreigende muziekje en samples dan weer wel
JOHNNY DOWD-Demons And Goats 6
Ook geen onbekende voor mij, maar net als bij Barry Adamson, zo'n artiest die niet vaak langs de draaitafel passeert. Wel leuk nummer dit, mede door de samenzang.
6-4-2-4
Heb hier ook een paar platen van, moet er een beetje voor in de stemming zijn voor zijn muziek, veel draai ik het niet eerlijk gezegd.
't Is niet mis, maar het weet me ook niet volledig te raken
EMMET TINLEY-Amsterdam Weeps 3
Zeurderig, doet me totaal niets
MILO-Monologion 7
Rapper's stem is niet helemaal mijn ding, maar het dreigende muziekje en samples dan weer wel
JOHNNY DOWD-Demons And Goats 6
Ook geen onbekende voor mij, maar net als bij Barry Adamson, zo'n artiest die niet vaak langs de draaitafel passeert. Wel leuk nummer dit, mede door de samenzang.
6-4-2-4
0
geplaatst: 1 november 2013, 06:59 uur
BARRY ADAMSON-Can't Get Loose Begint als een spannende soundtrack maar nadien ebt de aandacht toch wat weg (7) Maar wel een dikke voldoende.
EMMET TINLEY-Amsterdam Weeps Heeft wel iets weg van Gilbert O'sullivan in de jaren 70.Ingetogen,sober maar best wel leuk.(7,2)
MILO-Monologion Jammer van dat gerap wat overblijft is best leuk om naar te luisteren (6)
JOHNNY DOWD-Demons And Goats . Heerlijk dampende Southern bluesrock en de synergie tussen beide performers is aanwezig(8,2)
6-5-2-5
EMMET TINLEY-Amsterdam Weeps Heeft wel iets weg van Gilbert O'sullivan in de jaren 70.Ingetogen,sober maar best wel leuk.(7,2)
MILO-Monologion Jammer van dat gerap wat overblijft is best leuk om naar te luisteren (6)
JOHNNY DOWD-Demons And Goats . Heerlijk dampende Southern bluesrock en de synergie tussen beide performers is aanwezig(8,2)
6-5-2-5
0
geplaatst: 1 november 2013, 09:29 uur
BARRY ADAMSON-Can't Get Loose 7.5
Sfeervol nummer met een onderliggende spanning. Jammer genoeg wordt deze laatste de zang een heel eind ontkracht. Anders had er meer in gezeten.
EMMET TINLEY-Amsterdam Weeps 6.0
Klinkt wel mooi, maar voor mij net iets te saai om te blijven boeien.
MILO-Monologion 6.8
Doet me lichtelijk aan Vondelpark denken. Lekker hoor op z'n tijd!
JOHNNY DOWD-Demons And Goats 7,5
Lekker vies vuig nummer, ik mag dit wel!
7-5-2-6
Sfeervol nummer met een onderliggende spanning. Jammer genoeg wordt deze laatste de zang een heel eind ontkracht. Anders had er meer in gezeten.
EMMET TINLEY-Amsterdam Weeps 6.0
Klinkt wel mooi, maar voor mij net iets te saai om te blijven boeien.
MILO-Monologion 6.8
Doet me lichtelijk aan Vondelpark denken. Lekker hoor op z'n tijd!
JOHNNY DOWD-Demons And Goats 7,5
Lekker vies vuig nummer, ik mag dit wel!
7-5-2-6
0
geplaatst: 1 november 2013, 12:50 uur
Even snel tussendoor met alleen maar de punten:
18.
Barry Adamson – Can’t Get Loose 6,0
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps 7,0
Milo – Monologion 5,0
Johnny Dowd - Demons and Goats 9,0
7-6-2-7
18.
Barry Adamson – Can’t Get Loose 6,0
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps 7,0
Milo – Monologion 5,0
Johnny Dowd - Demons and Goats 9,0
7-6-2-7
0
geplaatst: 1 november 2013, 14:32 uur
18.
Barry Adamson – Can’t Get Loose 7
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps 6,5
Milo – Monologion 7,5
Johnny Dowd - Demons and Goats 7,5
7-6-3-8
Barry Adamson – Can’t Get Loose 7
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps 6,5
Milo – Monologion 7,5
Johnny Dowd - Demons and Goats 7,5
7-6-3-8
0
geplaatst: 1 november 2013, 15:58 uur
18.
Barry Adamson – Can’t Get Loose 8,3
Niet zo geniaal als leermeester Cave, die ook al niet kan zingen, maar wel een sterk nummer.
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps 6
Het weet me nergens te boeien. Desondanks geen onvoldoende.
Milo – Monologion 7
Matige rap over een mooie achtergrond.
Johnny Dowd - Demons and Goats 8,5
Het is al eerder gezegd: dit doet erg aan Cave denken. Het is niet perfect (ik begin me zelfs af te vragen waarom ik niet zelf popzanger ben geworden). Wel een erg fijn nummer.
8-6-3-9
Barry Adamson – Can’t Get Loose 8,3
Niet zo geniaal als leermeester Cave, die ook al niet kan zingen, maar wel een sterk nummer.
Emmett Tinley - Amsterdam Weeps 6
Het weet me nergens te boeien. Desondanks geen onvoldoende.
Milo – Monologion 7
Matige rap over een mooie achtergrond.
Johnny Dowd - Demons and Goats 8,5
Het is al eerder gezegd: dit doet erg aan Cave denken. Het is niet perfect (ik begin me zelfs af te vragen waarom ik niet zelf popzanger ben geworden). Wel een erg fijn nummer.
8-6-3-9
0
geplaatst: 1 november 2013, 18:57 uur
Uitslag:
1. Johnny Dowd - Demons and Goats , 9 pt, gem: 7.49
2. Barry Adamson - Can’t Get Loose , 8 pt, gem: 7.45
3. Emmett Tinley - Amsterdam Weeps , 6 pt, gem: 6.79
4. Milo - Monologion , 3 pt, gem: 6.58
13 deelnemers
1. Johnny Dowd - Demons and Goats , 9 pt, gem: 7.49
2. Barry Adamson - Can’t Get Loose , 8 pt, gem: 7.45
3. Emmett Tinley - Amsterdam Weeps , 6 pt, gem: 6.79
4. Milo - Monologion , 3 pt, gem: 6.58
13 deelnemers
0
geplaatst: 1 november 2013, 18:57 uur
19.
Hedningarna - Täss´on nainen
Doveman - Sunrise
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues
Annelies - Diana
0-0-0-0
Deadline: 2-11 18.00
Hedningarna - Täss´on nainen
Doveman - Sunrise
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues
Annelies - Diana
0-0-0-0
0
geplaatst: 1 november 2013, 19:17 uur
19.
Hedningarna - Täss´on nainen: Duistere Dead Can Dance, beetje Helloween nummer voor dansende heksen rond een grote ketel. 9
Doveman – Sunrise: Dromerig, beetje Madam Butterfly van Malcolm McLaren achtig. 8
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues: Twin Peaks meets a jazzy Once Upon In The West ergens in de rimboe. 7,5
Annelies – Diana: Leuk zolderkamerliedje. 6
1-1-0-0
Hedningarna - Täss´on nainen: Duistere Dead Can Dance, beetje Helloween nummer voor dansende heksen rond een grote ketel. 9
Doveman – Sunrise: Dromerig, beetje Madam Butterfly van Malcolm McLaren achtig. 8
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues: Twin Peaks meets a jazzy Once Upon In The West ergens in de rimboe. 7,5
Annelies – Diana: Leuk zolderkamerliedje. 6
1-1-0-0
0
geplaatst: 1 november 2013, 19:37 uur
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 6,3 (Scandinavisch, wel ok)
Doveman - Sunrise 7,0 (beste nummer van het setje)
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 3,0 (njet)
Annelies - Diana 5,2 (Nederlandstalig niks mis mee, maar met deze wel..helaas te vals)
2-2-0-0
Hedningarna - Täss´on nainen 6,3 (Scandinavisch, wel ok)
Doveman - Sunrise 7,0 (beste nummer van het setje)
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 3,0 (njet)
Annelies - Diana 5,2 (Nederlandstalig niks mis mee, maar met deze wel..helaas te vals)
2-2-0-0
0
geplaatst: 1 november 2013, 20:08 uur
19.
1. Hedningarna - Täss´on nainen 6,5
2. Doveman - Sunrise 6,5
3. Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 5
4. Annelies - Diana 5,5
1. Hedningarna - Täss´on nainen // Kan het niet slecht vinden, maar ook weer niet zo vreselijk bijzonder.
2. Doveman - Sunrise // zie nummertje 1
3. Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues // Priep tuut plokplok-plok!
4. Annelies - Diana // Ik hou wel van Kleinkunst, maar dit wordt geen favorietje.
3-3-0-0
1. Hedningarna - Täss´on nainen 6,5
2. Doveman - Sunrise 6,5
3. Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 5
4. Annelies - Diana 5,5
1. Hedningarna - Täss´on nainen // Kan het niet slecht vinden, maar ook weer niet zo vreselijk bijzonder.
2. Doveman - Sunrise // zie nummertje 1
3. Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues // Priep tuut plokplok-plok!
4. Annelies - Diana // Ik hou wel van Kleinkunst, maar dit wordt geen favorietje.
3-3-0-0
0
geplaatst: 1 november 2013, 20:10 uur
Bijzonder zinvolle commentaren weer...
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 5
Doveman - Sunrise 8
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 9
Annelies - Diana 5
- Hedningarna - Täss´on nainen
Fins op zich is al een aparte taal, maar als je het dan nog zo eigenaardig gaat zingen wordt het helemaal te maf voor woorden. En dan probeer ik nog dat hopeloze folkloristisch gedreutel erachteraan te negeren. Om maar samen te vatten: dit gaat mijn petje te boven. Verder waarschijnlijk top in hun niche...
- Doveman - Sunrise
Hij bekruipt je langs achter om al hijgend in je nek zijn verhaal te vertellen. Of hoe romantiek niet altijd melig, maar ook een beetje vies en eng mag zijn. De subtiele begeleiding die links en rechts wat klettert en rafelt, onderstreept dat onbehaaglijk fijne gevoel.
- Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues
Dit roept een verlangen op naar een tijd en ruimte die allang verloren lijkt, misschien nooit gekend was, maar waar de zon nog scheen. Het zit ‘m in die dartelende percussie, sfeervolle blazers en de melancholische dan weer dreigende tonen van de frankiphone. De frankiphone is een door de artiest zelf uitgevonden instrument, waarmee hij er haast in slaagt de Afrikaanse warmte uit elektrische nostalgie te trekken. Verbeelding prikkelende jazz met -letterlijk- unieke instrumentatie!
- Annelies - Diana
Geen idee uit welke periode dit stamt, maar het klinkt bijzonder gedateerd (ik gok 1991). De tekst heeft wellicht poëtische waarde, maar een sterke song kan ik hier niet uithalen, zangeres evenmin. Dan maar hopen dat dit meisje geen singer-songwriter is. Over de variatie is gelukkig niet te klagen met dit viertal!
3-4-1-0
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 5
Doveman - Sunrise 8
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 9
Annelies - Diana 5
- Hedningarna - Täss´on nainen
Fins op zich is al een aparte taal, maar als je het dan nog zo eigenaardig gaat zingen wordt het helemaal te maf voor woorden. En dan probeer ik nog dat hopeloze folkloristisch gedreutel erachteraan te negeren. Om maar samen te vatten: dit gaat mijn petje te boven. Verder waarschijnlijk top in hun niche...
- Doveman - Sunrise
Hij bekruipt je langs achter om al hijgend in je nek zijn verhaal te vertellen. Of hoe romantiek niet altijd melig, maar ook een beetje vies en eng mag zijn. De subtiele begeleiding die links en rechts wat klettert en rafelt, onderstreept dat onbehaaglijk fijne gevoel.
- Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues
Dit roept een verlangen op naar een tijd en ruimte die allang verloren lijkt, misschien nooit gekend was, maar waar de zon nog scheen. Het zit ‘m in die dartelende percussie, sfeervolle blazers en de melancholische dan weer dreigende tonen van de frankiphone. De frankiphone is een door de artiest zelf uitgevonden instrument, waarmee hij er haast in slaagt de Afrikaanse warmte uit elektrische nostalgie te trekken. Verbeelding prikkelende jazz met -letterlijk- unieke instrumentatie!
- Annelies - Diana
Geen idee uit welke periode dit stamt, maar het klinkt bijzonder gedateerd (ik gok 1991). De tekst heeft wellicht poëtische waarde, maar een sterke song kan ik hier niet uithalen, zangeres evenmin. Dan maar hopen dat dit meisje geen singer-songwriter is. Over de variatie is gelukkig niet te klagen met dit viertal!
3-4-1-0
0
geplaatst: 1 november 2013, 20:24 uur
19.
Hedningarna - Täss´on nainen (7,3)
Hier komt het Scandinavisch wel leuk tot zijn recht. Geen idee waar het over gaat, maar ik krijg tijdens het luisteren het gevoel alsof ze me via mijn speakers in een kikker proberen te veranderen.
Doveman - Sunrise (7,8)
Kwaak, eh, kan wel eens een groeier blijken, dit verstilde liedje.
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues (8,0)
Bruisende percussie en een kleurrijke instrumentatie, dit gaat er lekker in.
Annelies - Diana (9,5)
Dit liedje vind ik geweldig om niet heel duidelijke redenen. Karakter, zeg maar. Precies de juiste dosis tragikomische knulligheid van met name de lyrics, en ook de manier waarop het wordt gebracht. Toevallig ontdekt toen het een keer op Kink FM werd gedraaid.
Komt overigens uit 1983, van het anarchistiese Gramschap-label.
3-4-2-1
Hier komt het Scandinavisch wel leuk tot zijn recht. Geen idee waar het over gaat, maar ik krijg tijdens het luisteren het gevoel alsof ze me via mijn speakers in een kikker proberen te veranderen.
Doveman - Sunrise (7,8)
Kwaak, eh, kan wel eens een groeier blijken, dit verstilde liedje.
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues (8,0)
Bruisende percussie en een kleurrijke instrumentatie, dit gaat er lekker in.
Annelies - Diana (9,5)
Dit liedje vind ik geweldig om niet heel duidelijke redenen. Karakter, zeg maar. Precies de juiste dosis tragikomische knulligheid van met name de lyrics, en ook de manier waarop het wordt gebracht. Toevallig ontdekt toen het een keer op Kink FM werd gedraaid.
Komt overigens uit 1983, van het anarchistiese Gramschap-label.
3-4-2-1
0
geplaatst: 1 november 2013, 20:25 uur
kemm schreef:
The Voice of Holland begint zometeen he kemm... we moeten snel zijn

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 november 2013, 20:38 uur
kemm schreef:
We hebben nog een hele zaterdagmorgen en middag

19.
- Hedningarna - Täss´on nainen 7,2
Ja dit album heb ik maar al tijden niet meer gedraaid, toch heeft dit zijn charme zonder dat het echt een geweldig nummer is, het leeft, krioelt en sluipt alle kanten op, spelonken-folk werkt dit vroeger genoemd.
- Doveman - Sunrise 7,8
Alleen de stem is al prachtig, zo ingetogen en zo meelevend, de aparte achtergrond geluiden versterken dit alleen maar. Mooi !
- Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 7,4
Avant-garde soul, met afrikaanse invloeden Oldfart zou dit geweldig vinden denk ik, ik vind het ook zeker niet verkeerd erg opzwepend en neigt tot een of andere dans in een kort rieten rokje.
- Annelies - Diana 7
Lol geweldige tekst, maar inderdaad niet zuiver, vals zelfs gezongen, maar dit tovert wel een smile op mijn gezicht, tekst is in ieder geval goed te volgen.
3-5-3-1
0
geplaatst: 1 november 2013, 22:39 uur
19. ............
Hedningarna - Täss´on nainen 4.5
Doveman - Sunrise 5,5
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 5,5
Annelies - Diana 4,0
3-6-4-1
Hedningarna - Täss´on nainen 4.5
Doveman - Sunrise 5,5
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 5,5
Annelies - Diana 4,0
3-6-4-1
0
geplaatst: 2 november 2013, 01:01 uur
19. ............
Hedningarna - Täss´on nainen 7
Doveman - Sunrise 6,7
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 7,3
Annelies - Diana 6
4-6-5-1
Hedningarna - Täss´on nainen 7
Doveman - Sunrise 6,7
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 7,3
Annelies - Diana 6
4-6-5-1
0
geplaatst: 2 november 2013, 09:42 uur
19. ............
Hedningarna - Täss´on nainen 9.0
Doveman - Sunrise 7.4
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 7.2
Annelies - Diana 6
5-7-5-1
Hedningarna - Täss´on nainen 9.0
Doveman - Sunrise 7.4
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 7.2
Annelies - Diana 6
5-7-5-1
0
geplaatst: 2 november 2013, 10:02 uur
19.
Het klinkt alsof ze de luisteraar met een spreuk / ritueel willen betoveren of zo…dat lukt gedeeltelijk bij mij. Typisch zo’n nummer wat ik om “los” te horen zo op z’n tijd heel leuk vind, maar waarvan ik een album vol niet trek..
Doveman - Sunrise (8,1)
Mooi ingetogen nummer waarin de vervreemende achtergrondgeluiden verrassend genoeg perfect werken. Dit mag ik wel.
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues (4,0)
Dit doet het dan helaas weer niet voor mij. Te veel “getokkel” in mijn oren waar ik geen chocola van kan maken en wat me al snel gaat irriteren.
Annelies - Diana (5,5)
Op zich had dit een mooi kleinkunst liedje kunnen zijn maar het is zo vreselijk slecht gezongen dat het helaas meer als een knullige goedbedoelde huis tuin en keuken opname overkomt.
6-8-5-1
Het klinkt alsof ze de luisteraar met een spreuk / ritueel willen betoveren of zo…dat lukt gedeeltelijk bij mij. Typisch zo’n nummer wat ik om “los” te horen zo op z’n tijd heel leuk vind, maar waarvan ik een album vol niet trek..
Doveman - Sunrise (8,1)
Mooi ingetogen nummer waarin de vervreemende achtergrondgeluiden verrassend genoeg perfect werken. Dit mag ik wel.
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues (4,0)
Dit doet het dan helaas weer niet voor mij. Te veel “getokkel” in mijn oren waar ik geen chocola van kan maken en wat me al snel gaat irriteren.
Annelies - Diana (5,5)
Op zich had dit een mooi kleinkunst liedje kunnen zijn maar het is zo vreselijk slecht gezongen dat het helaas meer als een knullige goedbedoelde huis tuin en keuken opname overkomt.
6-8-5-1
0
geplaatst: 2 november 2013, 11:19 uur
Even snel, voordat ik het voor de tiende keer vergeet.
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 7,0
Doveman - Sunrise 8,0
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 7,0
Annelies - Diana 5,5
7-9-5-1
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 7,0
Doveman - Sunrise 8,0
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 7,0
Annelies - Diana 5,5
7-9-5-1
0
geplaatst: 2 november 2013, 13:35 uur
zoefzoef moet zo naar de markt. Afgelopen dagen ook al hectisch gekkenhuis geweest.
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 9 (mooi)
Doveman - Sunrise 9 (ook prachtig)
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 8,8 (lynch in the beginning later lekker alle kanten op.)
Annelies - Diana 6 (stem is hier echt een groot minpunt anders had deze een ruime voldoende gekregen)
8-10-5-1
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 9 (mooi)
Doveman - Sunrise 9 (ook prachtig)
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 8,8 (lynch in the beginning later lekker alle kanten op.)
Annelies - Diana 6 (stem is hier echt een groot minpunt anders had deze een ruime voldoende gekregen)
8-10-5-1
0
geplaatst: 2 november 2013, 17:08 uur
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 8 (mooi; had wel wat langer gemogen)
Doveman - Sunrise 6,5 (beetje suf; had wel wat korter gemogen)
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 9 (met een flaterfoon zou het een 10 krijgen; het is me iets te netjes)
Annelies – Diana 4 (als zelfs ik beter kan zingen, kan het helaas geen voldoende krijgen)
9-10-6-1
Hedningarna - Täss´on nainen 8 (mooi; had wel wat langer gemogen)
Doveman - Sunrise 6,5 (beetje suf; had wel wat korter gemogen)
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 9 (met een flaterfoon zou het een 10 krijgen; het is me iets te netjes)
Annelies – Diana 4 (als zelfs ik beter kan zingen, kan het helaas geen voldoende krijgen)
9-10-6-1
0
geplaatst: 2 november 2013, 17:52 uur
19.
Hedningarna - Täss´on nainen 7 (Licht hypnotiserend)
Doveman - Sunrise 7,1 (niet slecht)
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 6 (Niet mijn ding)
Annelies – Diana 6.5 (Als dit in het Frans werd gezongen zou het een topnummer zijn zoals alleen in Frankrijk mooie fluistermeisjes kunnen zingen)
10-11-6-1
Hedningarna - Täss´on nainen 7 (Licht hypnotiserend)
Doveman - Sunrise 7,1 (niet slecht)
Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 6 (Niet mijn ding)
Annelies – Diana 6.5 (Als dit in het Frans werd gezongen zou het een topnummer zijn zoals alleen in Frankrijk mooie fluistermeisjes kunnen zingen)
10-11-6-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 november 2013, 18:00 uur
Uitslag:
1 Doveman - Sunrise 11 pt gem: 7,38
2 Hedningarna - Täss´on nainen 10 pt gem: 7,15
3 Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 6 pt gem:6,76
4 Annelies - Diana 1 pt gem: 5,83
14 luisteraars
1 Doveman - Sunrise 11 pt gem: 7,38
2 Hedningarna - Täss´on nainen 10 pt gem: 7,15
3 Philip Cohran and the Artistic Heritage Ensemble - Frankiphone Blues 6 pt gem:6,76
4 Annelies - Diana 1 pt gem: 5,83
14 luisteraars
0
DjFrankie (moderator)
20.
Dave Brubeck Quartet - Unsquare Dance
The Jim Carroll Band - People Who Died
Garda - Upper / Lower Water Course
Eivør - True Love
0-0-0-0
Deadline: 3-11 18.00
Dave Brubeck Quartet - Unsquare Dance
The Jim Carroll Band - People Who Died
Garda - Upper / Lower Water Course
Eivør - True Love
0-0-0-0
Deadline: 3-11 18.00
0
DjFrankie (moderator)
20. Super sterke ronde
Dave Brubeck Quartet - Unsquare Dance 6,8
Geen onbekende natuurlijk dit applaudiserend nummer, echter mij doet dit soort muziek niet veel, het swingt, maar is daar en tegen ook weer vrij saai.
The Jim Carroll Band - People Who Died 8,7
Dit ken ik en ik vind dit echt geweldig, ooit tegen gekomen in een popkwis, bij overledenen van dat jaar, en ja Jim was er helaas ook bij, opstuwende powerpunkrock die je meeneemt op een heerlijke rocktrip.
Garda - Upper / Lower Water Course 8,9
Ook geweldig nummer dit, mooi en gevarieerd, mooie donkere stem. Nummer blijft lekker en maakt dat ik meer wil luisteren, winnaar van deze erg goeie ronde.
Eivør - True Love 8,8
Uit de Faroer eilanden, ja daar is meer dan alleen Teitur, vrolijke luchtige pop die ik heel goed kan waarderen.
Mooie stem, goed uitgevoerd. Ook dit nummer is geweldig. En de clip is fantastisch
0-0-1-1
Deadline: 3-11 18.00 uur
Dave Brubeck Quartet - Unsquare Dance 6,8
Geen onbekende natuurlijk dit applaudiserend nummer, echter mij doet dit soort muziek niet veel, het swingt, maar is daar en tegen ook weer vrij saai.
The Jim Carroll Band - People Who Died 8,7
Dit ken ik en ik vind dit echt geweldig, ooit tegen gekomen in een popkwis, bij overledenen van dat jaar, en ja Jim was er helaas ook bij, opstuwende powerpunkrock die je meeneemt op een heerlijke rocktrip.
Garda - Upper / Lower Water Course 8,9
Ook geweldig nummer dit, mooi en gevarieerd, mooie donkere stem. Nummer blijft lekker en maakt dat ik meer wil luisteren, winnaar van deze erg goeie ronde.
Eivør - True Love 8,8
Uit de Faroer eilanden, ja daar is meer dan alleen Teitur, vrolijke luchtige pop die ik heel goed kan waarderen.
Mooie stem, goed uitgevoerd. Ook dit nummer is geweldig. En de clip is fantastisch
0-0-1-1
0
geplaatst: 2 november 2013, 18:23 uur
20.
Dave Brubeck Quartet - Unsquare Dance 8,3 (eigenlijk een flutnummer [het einde “dat doet de deur dicht”], maar mijn ouders hadden deze plaat; heerlijk om weer eens terug te horen)
The Jim Carroll Band - People Who Died 7,8 (rechttoe-rechtaan punknummertjes vind ik leuk)
Garda - Upper / Lower Water Course 6,8 (boeit me niet)
Eivør - True Love 7,5 (het beste wat ik hiervan kan zeggen is dat het me reuze meevalt)
1-1-1-1
Dave Brubeck Quartet - Unsquare Dance 8,3 (eigenlijk een flutnummer [het einde “dat doet de deur dicht”], maar mijn ouders hadden deze plaat; heerlijk om weer eens terug te horen)
The Jim Carroll Band - People Who Died 7,8 (rechttoe-rechtaan punknummertjes vind ik leuk)
Garda - Upper / Lower Water Course 6,8 (boeit me niet)
Eivør - True Love 7,5 (het beste wat ik hiervan kan zeggen is dat het me reuze meevalt)
1-1-1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.