Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 april 2014, 18:00 uur
uitslag; 20 deelnemers !!!!!!!!!!!!!!!!!
1 Ellen Schoenaerts Kwartet - Ik Doe Heel Erg Mijn Best Mijn Leven Leuk Te Vinden 14 pt gem: 6,93
2 Rosenstolz - Liebe Ist Alles 12 pt gem: 7,05
3 Miladojka Youneed - Afro Argo 8 pt gem: 6,44
4 Imminent Starvation – Lost Highway 45 6 pt gem: 5,95
1 Ellen Schoenaerts Kwartet - Ik Doe Heel Erg Mijn Best Mijn Leven Leuk Te Vinden 14 pt gem: 6,93
2 Rosenstolz - Liebe Ist Alles 12 pt gem: 7,05
3 Miladojka Youneed - Afro Argo 8 pt gem: 6,44
4 Imminent Starvation – Lost Highway 45 6 pt gem: 5,95
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 april 2014, 18:00 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind
Kleenex - Nice
Love Is Colder Than Death - Oxeia
Rialto - Untouchable
0-0-0-0
Deadline: 4-4 18.00
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind
Kleenex - Nice
Love Is Colder Than Death - Oxeia
Rialto - Untouchable
0-0-0-0
0
geplaatst: 3 april 2014, 18:20 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind: 5,5
Een nummer geschikt voor de stille disco, waar moeilijk kijkende pubers vreemd dansen met een koptelefoon op hun hoofd. Leuk om als toeschouwer naar te kijken, zo lang je maar niet zelf hoeft mee te doen aan deze belachelijke voorstelling. Beetje spacey trippen in je eigen wereldje. Die vogeltjesgeluiden zijn dan weer grappig, dan denk je dat een helft van de koptelefoon het niet doet.
Kleenex – Nice: 6
Ik heb een half jaar de bestellingen gedaan bij mij op het werk bij een zorginstelling. Dus met Kleenex ben ik zeker bekend. Toiletpapier, zakdoeken, schoonmaakdoekjes, ik ken ze allemaal. Maar dit is een andere Kleenex. Nee, niet van inlegkruisjes, en volgens mij hebben ze die ook niet in het assortiment. Beginnende vrouwenpunk, en hopelijk hebben ze het daarbij ook gelaten.
Love Is Colder Than Death – Oxeia: 8,8
Dit klinkt veel belovend, beetje Nightporter van Japan achtig. Die sprookjesachtige stem past prima bij het geheel. Beetje Oosters allemaal. Natuurlijk komt ook een naam als Dead Can Dance naar boven drijven, die hoor je ook terug. Wat zonde van dat einde, dat had beter gekunnen.
Rialto - Untouchable : 6,5
Dit is toch gewoon Pulp? De band bedoel ik, niet dat dit muzikaal slecht is. Nee, dit klinkt wel prettig in het gehoor, met een nadeel. Hoe gemakkelijk Rialto het gehoor binnen dringt, zo gemakkelijk vind het weer een weg naar buiten. Nee dit is geen oorsmeer welke zich heerlijk in je gehoorgang vast kleeft, en zich niet door een wattenstaafje naar buiten laat jagen.
0-0-1-1
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind: 5,5
Een nummer geschikt voor de stille disco, waar moeilijk kijkende pubers vreemd dansen met een koptelefoon op hun hoofd. Leuk om als toeschouwer naar te kijken, zo lang je maar niet zelf hoeft mee te doen aan deze belachelijke voorstelling. Beetje spacey trippen in je eigen wereldje. Die vogeltjesgeluiden zijn dan weer grappig, dan denk je dat een helft van de koptelefoon het niet doet.
Kleenex – Nice: 6
Ik heb een half jaar de bestellingen gedaan bij mij op het werk bij een zorginstelling. Dus met Kleenex ben ik zeker bekend. Toiletpapier, zakdoeken, schoonmaakdoekjes, ik ken ze allemaal. Maar dit is een andere Kleenex. Nee, niet van inlegkruisjes, en volgens mij hebben ze die ook niet in het assortiment. Beginnende vrouwenpunk, en hopelijk hebben ze het daarbij ook gelaten.
Love Is Colder Than Death – Oxeia: 8,8
Dit klinkt veel belovend, beetje Nightporter van Japan achtig. Die sprookjesachtige stem past prima bij het geheel. Beetje Oosters allemaal. Natuurlijk komt ook een naam als Dead Can Dance naar boven drijven, die hoor je ook terug. Wat zonde van dat einde, dat had beter gekunnen.
Rialto - Untouchable : 6,5
Dit is toch gewoon Pulp? De band bedoel ik, niet dat dit muzikaal slecht is. Nee, dit klinkt wel prettig in het gehoor, met een nadeel. Hoe gemakkelijk Rialto het gehoor binnen dringt, zo gemakkelijk vind het weer een weg naar buiten. Nee dit is geen oorsmeer welke zich heerlijk in je gehoorgang vast kleeft, en zich niet door een wattenstaafje naar buiten laat jagen.
0-0-1-1
0
geplaatst: 3 april 2014, 18:54 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 7,8
Kleenex - Nice 8
Van dit bandje ken ik het nummer Ain’'t You, dat ik nog een stukje sterker vind. Waar bij Rosenstoltz de Duitse taal een voordeel was, is het hier een nadeel.
Love Is Colder Than Death - Oxeia 7,5
Rialto - Untouchable 7,5
1-1-1-1
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 7,8
Kleenex - Nice 8
Van dit bandje ken ik het nummer Ain’'t You, dat ik nog een stukje sterker vind. Waar bij Rosenstoltz de Duitse taal een voordeel was, is het hier een nadeel.
Rialto - Untouchable 7,5
1-1-1-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 april 2014, 19:29 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 7,8 Leuke psychedelische track, verveelt me totaal niet
Kleenex - Nice 6,5 Beetje achterhaald dit nummer, komt ook niet goed over en overtuigt me niet
Love Is Colder Than Death - Oxeia 7,5 Inderdaad DCD nazaat, klinkt niet verkeerd, gewoon leuk nummer
Rialto - Untouchable 7,4 Even door het slechte geluid heenluisteren, en deze track is zeker niet verkeerd, had wel iets meer pit in mogen zitten.
2-1-2-1
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 7,8 Leuke psychedelische track, verveelt me totaal niet
Kleenex - Nice 6,5 Beetje achterhaald dit nummer, komt ook niet goed over en overtuigt me niet
Love Is Colder Than Death - Oxeia 7,5 Inderdaad DCD nazaat, klinkt niet verkeerd, gewoon leuk nummer
Rialto - Untouchable 7,4 Even door het slechte geluid heenluisteren, en deze track is zeker niet verkeerd, had wel iets meer pit in mogen zitten.
2-1-2-1
0
geplaatst: 3 april 2014, 19:53 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 6
Kleenex - Nice 6
Love Is Colder Than Death - Oxeia 7
Rialto - Untouchable 7,2
2-1-3-2
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 6
Kleenex - Nice 6
Rialto - Untouchable 7,2
2-1-3-2
0
geplaatst: 3 april 2014, 23:46 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 9
Geweldig nummer! Nurse with Wound ken ik al een tijdje en vind ik geweldig. Stereolab is ook bekend maar deze combinatie was mij nog niet zo bekend. Dit gaat heerlijk langs alle grenzen en het is een volledige trip van 20 minuten. Topnummer hij/zij die deze genomineerd heeft bedankt!
Kleenex - Nice 6,3
Nou is dit best een genre wat ik leuk vind. Aan de rechterkant zie ik onder andere verwante bands binnen het genre staan die geheid ongehoord al een acht zouden krijgen. Maar dit krijgt dat niet het is krap aan voldoende.
Love Is Colder Than Death - Oxeia 7,8
Deze band hadden Sokra en ik kunnen zien in Leipzig in 2012, ware het niet dat het Wave en Gothic treffen zo groot is dat je onmogelijk alles kan zien. Dit nummer is best heel aardig maar de band kan niet tippen aan Dead can Dance en al helemaal niet aan Irfan.
Rialto - Untouchable 5
Poeh dit valt niet mee ik kan niet zeggen wat ik er precies niet goed aan vind maar ik word er niet vrolijk van. Nou hoeft dit niet maar dit doet me eigenlijk weinig tot niets en dat is niet veel.
3-1-4-2
Geweldig nummer! Nurse with Wound ken ik al een tijdje en vind ik geweldig. Stereolab is ook bekend maar deze combinatie was mij nog niet zo bekend. Dit gaat heerlijk langs alle grenzen en het is een volledige trip van 20 minuten. Topnummer hij/zij die deze genomineerd heeft bedankt!
Kleenex - Nice 6,3
Nou is dit best een genre wat ik leuk vind. Aan de rechterkant zie ik onder andere verwante bands binnen het genre staan die geheid ongehoord al een acht zouden krijgen. Maar dit krijgt dat niet het is krap aan voldoende.
Love Is Colder Than Death - Oxeia 7,8
Deze band hadden Sokra en ik kunnen zien in Leipzig in 2012, ware het niet dat het Wave en Gothic treffen zo groot is dat je onmogelijk alles kan zien. Dit nummer is best heel aardig maar de band kan niet tippen aan Dead can Dance en al helemaal niet aan Irfan.
Rialto - Untouchable 5
Poeh dit valt niet mee ik kan niet zeggen wat ik er precies niet goed aan vind maar ik word er niet vrolijk van. Nou hoeft dit niet maar dit doet me eigenlijk weinig tot niets en dat is niet veel.
3-1-4-2
0
geplaatst: 3 april 2014, 23:47 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 6,9
Kleenex - Nice 5,5
Rialto - Untouchable 6,8
4-1-5-2
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 6,9
Kleenex - Nice 5,5
Rialto - Untouchable 6,8
4-1-5-2
0
11iS
geplaatst: 4 april 2014, 00:49 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind - 3,0
Kleenex - Nice - 5,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia - 8,0
Rialto - Untouchable - 9,0
04-01-06-03
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind - 3,0
Kleenex - Nice - 5,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia - 8,0
Rialto - Untouchable - 9,0
04-01-06-03
0
geplaatst: 4 april 2014, 01:37 uur
Dit is niet de juiste nominatie van Stereolab & Nurse with Wound hoor 
Het moet deze zijn van Stereolab & Nurse with Wound:Simple Headphone Mind Heb het verzoek even gedaan om van nummer te switchen maar daar later enorm spijt van gekregen en het verzoek dus gedelete.Schijnbaar heeft Frank echter het verzoek ter kennis aangenomen en veranderd maar geen reaktie geplaatst.Zodat ik in de veronderstelling was dat Frank mijn verzoekje niet had meegekregen en dat alles bij het oude was gebleven.Dus wat nu?

Het moet deze zijn van Stereolab & Nurse with Wound:Simple Headphone Mind Heb het verzoek even gedaan om van nummer te switchen maar daar later enorm spijt van gekregen en het verzoek dus gedelete.Schijnbaar heeft Frank echter het verzoek ter kennis aangenomen en veranderd maar geen reaktie geplaatst.Zodat ik in de veronderstelling was dat Frank mijn verzoekje niet had meegekregen en dat alles bij het oude was gebleven.Dus wat nu?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2014, 08:12 uur
the viking schreef:

ik heb die inderdaad veranderd op jouw verzoek van de week, mensen kunnen nog herbeluisteren en eventueel aanpassen 11iS, vleertje, Papartis, deric raven, Justus18, 2MY
0
geplaatst: 4 april 2014, 08:46 uur
Ik heb de nieuwe link beluisterd, en verhoog mijn punten voor Stereolab & Nurse with Wound tot 6,8.
Voor mijn 2 toe te bedelen eindpunten maakt het echter geen verschil.
Voor mijn 2 toe te bedelen eindpunten maakt het echter geen verschil.
0
geplaatst: 4 april 2014, 09:02 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 8
Kleenex - Nice 6
Rialto - Untouchable 6,5
5-1-7-4
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 8
Kleenex - Nice 6
Rialto - Untouchable 6,5
5-1-7-4
0
geplaatst: 4 april 2014, 09:11 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 7,5
Kleenex - Nice 6,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia 8,5
Rialto - Untouchable 7,0
6-1-8-3
Kleenex - Nice 6,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia 8,5
Rialto - Untouchable 7,0
6-1-8-3
0
geplaatst: 4 april 2014, 09:39 uur
23.
Kleenex - Nice 7,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia 4,0
Rialto - Untouchable 6,0
7-2-8-4
Kleenex - Nice 7,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia 4,0
Rialto - Untouchable 6,0
7-2-8-4
0
geplaatst: 4 april 2014, 09:43 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind - 7,8
Kleenex - Nice - 6,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia - 7,0
Rialto - Untouchable - 7,5
05-01-06-04
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind - 7,8
Kleenex - Nice - 6,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia - 7,0
Rialto - Untouchable - 7,5
05-01-06-04
0
geplaatst: 4 april 2014, 09:48 uur
23.
Kleenex - Nice 8,6
Rialto - Untouchable 8,5
06-02-06-04
Kleenex - Nice 8,6
Rialto - Untouchable 8,5
06-02-06-04
0
geplaatst: 4 april 2014, 11:25 uur
Sterke ronde!
Let op de juiste link voor Stereolab & Nurse With Wound. Dit meequoten a.u.b!
23.
Kleenex - Nice 8
Love Is Colder Than Death - Oxeia 8,2
Rialto - Untouchable 8
Correcte stand: 10-3-9-4
23.
Kleenex - Nice 8
Love Is Colder Than Death - Oxeia 8,2
Rialto - Untouchable 8
Correcte stand: 10-3-9-4
0
geplaatst: 4 april 2014, 12:50 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 7,0
Kleenex - Nice 5,5
Rialto - Untouchable 6,5 (Monday Morning had ruimschoots deze ladder gewonnen)
Correcte stand: 11-3-10-4
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 7,0
Kleenex - Nice 5,5
Rialto - Untouchable 6,5 (Monday Morning had ruimschoots deze ladder gewonnen)
Correcte stand: 11-3-10-4
0
geplaatst: 4 april 2014, 14:23 uur
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 5,0
Kleenex - Nice 6,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia 8,0
Rialto - Untouchable 8,0 (Monday Morning had ruimschoots deze ladder gewonnen)
Correcte stand: 11-3-11-5
23.
Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 5,0
Kleenex - Nice 6,0
Love Is Colder Than Death - Oxeia 8,0
Rialto - Untouchable 8,0 (Monday Morning had ruimschoots deze ladder gewonnen)
Correcte stand: 11-3-11-5
0
geplaatst: 4 april 2014, 14:28 uur
23.
Kleenex - Nice 5,5
Love Is Colder Than Death - Oxeia 4
Rialto - Untouchable 5,5
12-4-11-5
23.
Kleenex - Nice 5,5
Love Is Colder Than Death - Oxeia 4
Rialto - Untouchable 5,5
12-4-11-5
0
geplaatst: 4 april 2014, 16:54 uur
correctie:
Trippin' With the Birds vind ik een stuk sterker dan het nu genomineerde Simple Headphone Mind. Dat betekent 0,8 aftrek en dus van 7,8 naar 7, waardoor het een punt verliest.
Na herbeluistering gaat dat punt naar Love Is Colder Than Death, dat het nipt wint van Rialto (hadden allebei een 7,5)
11-4-12-5
Trippin' With the Birds vind ik een stuk sterker dan het nu genomineerde Simple Headphone Mind. Dat betekent 0,8 aftrek en dus van 7,8 naar 7, waardoor het een punt verliest.
Na herbeluistering gaat dat punt naar Love Is Colder Than Death, dat het nipt wint van Rialto (hadden allebei een 7,5)
11-4-12-5
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2014, 17:17 uur
bij mij gaat er 0,3 af wordt 7,5. Ik vind de eerste versie ook leuker.
0
geplaatst: 4 april 2014, 17:19 uur
Dat het nummer van Love Is Colder Than Death zoveel punten scoort. 
Nauwelijks een nummer te noemen eigenlijk, meer een (oninteressante) schets zonder kop en staart.

Nauwelijks een nummer te noemen eigenlijk, meer een (oninteressante) schets zonder kop en staart.
0
geplaatst: 4 april 2014, 17:56 uur
Ook bij mij deed de eerste link van stereolab & Nurse with wound meer maar het punt blijft waar hij was
Het cijfer stel ik naar beneden bij en wordt een 8,5. Het nummer blijft namelijk tamelijk geweldig.
Het cijfer stel ik naar beneden bij en wordt een 8,5. Het nummer blijft namelijk tamelijk geweldig.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2014, 18:16 uur
uitslag:
1 Love Is Colder Than Death - Oxeia 12 pt gem: 7,27
2 Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 11 pt gem: 7,09 De nieuwe versie telt nu.
3 Rialto - Untouchable 5 pt gem: 7,06
4 Kleenex - Nice 4 pt gem: 6,37
1 Love Is Colder Than Death - Oxeia 12 pt gem: 7,27
2 Stereolab & Nurse with Wound -Simple Headphone Mind 11 pt gem: 7,09 De nieuwe versie telt nu.
3 Rialto - Untouchable 5 pt gem: 7,06
4 Kleenex - Nice 4 pt gem: 6,37
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2014, 18:16 uur
24.
The Snake Corps - Look East for Eden
The Tear Garden -The Running Man
Kirsty MacColl - You Just Haven't Earned It Yet, Baby
Midaircondo - Serenade
0-0-0-0
Deadline 5-4 18.00
The Snake Corps - Look East for Eden
The Tear Garden -The Running Man
Kirsty MacColl - You Just Haven't Earned It Yet, Baby
Midaircondo - Serenade
0-0-0-0
Deadline 5-4 18.00
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 april 2014, 19:28 uur
24. Leuke ronde
The Snake Corps - Look East for Eden 8 Goed nummer klopt aan alle klanten
The Tear Garden -The Running Man 7,9 Legendary Pinkdots meets Das Ich goed donker sfeervol nummer, mooi duurt alleen wat te lang.
Kirsty MacColl - You Just Haven't Earned It Yet, Baby 7 Bekende helaas te vroeg overleden dame, ik ken echter sterkere tracks van haar zoals de andere cover van Billy Bragg, hier kan ze absoluut niet tippen aan The Smiths.
Midaircondo - Serenade 7,7 Mooi nummer alleen ik verwachte in dit nummer een climax maar die komt helaas niet, het nummer blijft derhalve helaas hangen.
1-1-0-0
Deadline 5-4 18.00
The Snake Corps - Look East for Eden 8 Goed nummer klopt aan alle klanten
The Tear Garden -The Running Man 7,9 Legendary Pinkdots meets Das Ich goed donker sfeervol nummer, mooi duurt alleen wat te lang.
Kirsty MacColl - You Just Haven't Earned It Yet, Baby 7 Bekende helaas te vroeg overleden dame, ik ken echter sterkere tracks van haar zoals de andere cover van Billy Bragg, hier kan ze absoluut niet tippen aan The Smiths.
Midaircondo - Serenade 7,7 Mooi nummer alleen ik verwachte in dit nummer een climax maar die komt helaas niet, het nummer blijft derhalve helaas hangen.
1-1-0-0
Deadline 5-4 18.00
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.