Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2008, 21:36 uur
37. Raoul Sinier - Skinfest
38. Modern English - After The Snow
Beide afkomstig van ernstig goede platen!
0
geplaatst: 4 mei 2008, 21:40 uur
1) Geen liedjes van albums uit de mume top 250
2) Geen liedjes van albums met meer dan 40 stemmen.
3) Liedjes van minstens een jaar oud (dus uit 2007 en eerder)
4) Liedjes die geen hit zijn geweest (neem bv. http://www.michajans.nl/ als leiddraad).
5) Geen liedjes die al in de vorige lijst stonden.
2) Geen liedjes van albums met meer dan 40 stemmen.
3) Liedjes van minstens een jaar oud (dus uit 2007 en eerder)
4) Liedjes die geen hit zijn geweest (neem bv. http://www.michajans.nl/ als leiddraad).
5) Geen liedjes die al in de vorige lijst stonden.
Oké de regels snap ik. Maar heb altijd gedacht dat Alternatief ook een genre opzich was. Maar dit betekend dus ook dat er hiphopnummers (mits volgens de eisen) genomineerd kunnen worden?
0
geplaatst: 4 mei 2008, 21:48 uur
0
geplaatst: 4 mei 2008, 22:28 uur
Wil je de linkjes er nog even bijzetten/-zoeken 
Alles staat al mooi in een excelbestand.

Alles staat al mooi in een excelbestand.
0
geplaatst: 4 mei 2008, 22:35 uur
Ik heb alle rapidshare/megaupload/sendspace-etc. linkjes verwijderd. Ik dacht dat het inmiddels toch wel duidelijk was dat die hier niet mogen. Links naar streaming media als YouTube zijn prima, maar links naar illegale downloadsites dus niet.
0
geplaatst: 4 mei 2008, 22:40 uur
Ik heb een idee.
Ik ben op het moment bezig met alles in excel te zetten. En achteraf kan ik de volledige lijst wel naar iedereen pmen. Dus als mensen geuploadede nummers hebben moeten die de linkjes even naar mij pmen. Zodra het gehele deelnemersveld compleet is zal ik elke deelnemer pmen voor de volledige lijst met linkjes.
De linkjes die er tot dusver stonden had ik allemaal al, dus die hoef ik niet nog eens
Ik ben op het moment bezig met alles in excel te zetten. En achteraf kan ik de volledige lijst wel naar iedereen pmen. Dus als mensen geuploadede nummers hebben moeten die de linkjes even naar mij pmen. Zodra het gehele deelnemersveld compleet is zal ik elke deelnemer pmen voor de volledige lijst met linkjes.
De linkjes die er tot dusver stonden had ik allemaal al, dus die hoef ik niet nog eens
0
geplaatst: 4 mei 2008, 22:47 uur
orbit schreef:
37. Raoul Sinier - Skinfest
Jij had 25 en 26 toch al gedaan??37. Raoul Sinier - Skinfest
0
geplaatst: 4 mei 2008, 22:49 uur
Dankzij Paap hoef ik A Light So Dim niet meer te kiezen
:
43. Current 93 - A Song for Douglas After He's Dead
44. Lais & Gabriel Yacoub - Le Grand Vent
:43. Current 93 - A Song for Douglas After He's Dead
44. Lais & Gabriel Yacoub - Le Grand Vent
0
geplaatst: 4 mei 2008, 23:55 uur
herman schreef:
Ik heb alle rapidshare/megaupload/sendspace-etc. linkjes verwijderd. Ik dacht dat het inmiddels toch wel duidelijk was dat die hier niet mogen. Links naar streaming media als YouTube zijn prima, maar links naar illegale downloadsites dus niet.
Herman je hebt in je verwoede poging Domed(And Also The Trees) te verwijderen ook Clan of Xymox - Stranger opgeruimd

0
geplaatst: 5 mei 2008, 00:05 uur
Davez schreef:
Ik wil nu niet muggenziften maar dat album heeft bijna 100 stemmers, de vorige versie van deze KO had albums met maximum 40 stemmen dacht ik...
Van mij mag het hoor want het is een heel goede plaat...
(quote)
Ik wil nu niet muggenziften maar dat album heeft bijna 100 stemmers, de vorige versie van deze KO had albums met maximum 40 stemmen dacht ik...
Van mij mag het hoor want het is een heel goede plaat...
Sorry? Het album van Comus heeft 23 stemmers, die van Anouar Brahem slechts 7...
0
geplaatst: 5 mei 2008, 00:06 uur
Het ging over een post van Friek die verkeerd was gequotet. Is allemaal in orde, Heiko 

0
geplaatst: 5 mei 2008, 00:56 uur
0
geplaatst: 5 mei 2008, 01:53 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Jij had 25 en 26 toch al gedaan??Klopt, ik dacht dat musicfriek ook al zijn tweede ronde bezig was.. maar als we in dit tempo tot aan 128 moeten komen kunnen we nog lang wachten, dus misschien wil je ze toch meetellen. Bij een tweede ronde zal ik dan geen nummers meer noemen, goed?
0
geplaatst: 5 mei 2008, 10:51 uur
Ach, vorige keer hadden we toch ook geen tweede ronde nodig? Het komt nog wel op gang denk ik. Bovendien hebben we toch geen haast? 

0
geplaatst: 5 mei 2008, 13:17 uur
Denk het ook niet, lag een jaar stil en toen kraaide er geen haan naar 

0
geplaatst: 5 mei 2008, 18:50 uur
4 nummers per User is zeker geen slechte optie; maar laten we even af wachten.
0
geplaatst: 6 mei 2008, 01:40 uur
0
geplaatst: 7 mei 2008, 00:39 uur
49. Papa M - I Am Not Lonely with Cricket
50. Mariee Sioux - Two Tongues
50. Mariee Sioux - Two Tongues
0
geplaatst: 9 mei 2008, 10:13 uur
51. Espers - Dead Queen
52. Thanksgiving - (You Belong to the) Blood
52. Thanksgiving - (You Belong to the) Blood
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.