MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
37. Raoul Sinier - Skinfest

38. Modern English - After The Snow

Beide afkomstig van ernstig goede platen!

1) Geen liedjes van albums uit de mume top 250
2) Geen liedjes van albums met meer dan 40 stemmen.
3) Liedjes van minstens een jaar oud (dus uit 2007 en eerder)
4) Liedjes die geen hit zijn geweest (neem bv. http://www.michajans.nl/ als leiddraad).
5) Geen liedjes die al in de vorige lijst stonden.

Oké de regels snap ik. Maar heb altijd gedacht dat Alternatief ook een genre opzich was. Maar dit betekend dus ook dat er hiphopnummers (mits volgens de eisen) genomineerd kunnen worden?

39. Vakill ft. Slug - Fallen
40. Cise Star - Adrift

meyer schreef:
23. Dead Man Ray - Things That will happen Again

24. Iron Butterfly - Shady Lady
Wil je de linkjes er nog even bijzetten/-zoeken

Alles staat al mooi in een excelbestand.

Ik heb alle rapidshare/megaupload/sendspace-etc. linkjes verwijderd. Ik dacht dat het inmiddels toch wel duidelijk was dat die hier niet mogen. Links naar streaming media als YouTube zijn prima, maar links naar illegale downloadsites dus niet.

Ik heb een idee.
Ik ben op het moment bezig met alles in excel te zetten. En achteraf kan ik de volledige lijst wel naar iedereen pmen. Dus als mensen geuploadede nummers hebben moeten die de linkjes even naar mij pmen. Zodra het gehele deelnemersveld compleet is zal ik elke deelnemer pmen voor de volledige lijst met linkjes.

De linkjes die er tot dusver stonden had ik allemaal al, dus die hoef ik niet nog eens

orbit schreef:
37. Raoul Sinier - Skinfest

38. Modern English - After The Snow

Beide afkomstig van ernstig goede platen!
Jij had 25 en 26 toch al gedaan??

Dankzij Paap hoef ik A Light So Dim niet meer te kiezen :

43. Current 93 - A Song for Douglas After He's Dead
44. Lais & Gabriel Yacoub - Le Grand Vent

herman schreef:
Ik heb alle rapidshare/megaupload/sendspace-etc. linkjes verwijderd. Ik dacht dat het inmiddels toch wel duidelijk was dat die hier niet mogen. Links naar streaming media als YouTube zijn prima, maar links naar illegale downloadsites dus niet.

Herman je hebt in je verwoede poging Domed(And Also The Trees) te verwijderen ook Clan of Xymox - Stranger opgeruimd

Davez schreef:
(quote)

Ik wil nu niet muggenziften maar dat album heeft bijna 100 stemmers, de vorige versie van deze KO had albums met maximum 40 stemmen dacht ik...

Van mij mag het hoor want het is een heel goede plaat...

Sorry? Het album van Comus heeft 23 stemmers, die van Anouar Brahem slechts 7...

Het ging over een post van Friek die verkeerd was gequotet. Is allemaal in orde, Heiko

ok dan is het goed

Sorry voor het iets te enthousiast opruimen, Viking.

herman schreef:
Sorry voor het iets te enthousiast opruimen, Viking.

okiedo herman

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Jij had 25 en 26 toch al gedaan??

Klopt, ik dacht dat musicfriek ook al zijn tweede ronde bezig was.. maar als we in dit tempo tot aan 128 moeten komen kunnen we nog lang wachten, dus misschien wil je ze toch meetellen. Bij een tweede ronde zal ik dan geen nummers meer noemen, goed?

Ach, vorige keer hadden we toch ook geen tweede ronde nodig? Het komt nog wel op gang denk ik. Bovendien hebben we toch geen haast?

Denk het ook niet, lag een jaar stil en toen kraaide er geen haan naar

4 nummers per User is zeker geen slechte optie; maar laten we even af wachten.

49. Papa M - I Am Not Lonely with Cricket
50. Mariee Sioux - Two Tongues

Mag je nu de volgende 2 nummers toe voegen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:59 uur

geplaatst: vandaag om 07:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.