MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:

55. Mari Boine - Vuoi Vuoi Me (Henrik Schwarz Remix)
56. Loscil - Motoc

@Iemand, je kan het zien als je bv. mijn bericht quote. Het ziet er zo (maar dan zonder de spatie om het =-teken) uit ongeveer:

[url = youtubelink]naam van het liedje

57. Hospital Bombers - Jack-Off (eerste liedje)
58. edIT - Ants

ieder nog 2 dan maar?

iemand74 schreef:
ieder nog 2 dan maar?
Ik zeg: nee. Ik denk dat daardoor een beetje charme verloren gaat. We hebben alle tijd en deze thread wordt steeds weer door een ander opgemerkt, dus aan 64 persoontjes komen we vast wel. Bij de vorige is het immers ook gelukt.

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ik zeg: nee. Ik denk dat daardoor een beetje charme verloren gaat. We hebben alle tijd en deze thread wordt steeds weer door een ander opgemerkt, dus aan 64 persoontjes komen we vast wel. Bij de vorige is het immers ook gelukt.

Neem bij mij dan slechts mijn eerste twee inzendingen mee. Dan kan er nog iemand twee nummers nomineren die nog niet is geweest.

37 - 38 staan nu vrij. Die eerst dus.. Of gewoon de boel opschuiven. Whatever

Paap_Floyd schreef:

37 - 38 staan nu vrij. Die eerst dus.. Of gewoon de boel opschuiven. Whatever

Ik reserveer bij deze dan wel 37 en 38, dan kan de rest gewoon doornummeren....heb m'n keuzelijstje nu teruggebracht tot 10 nummers....maar welke 2 het uiteindelijk gaan worden, daar ben ik nog lang niet uit.

Paap_Floyd schreef:
(quote)

Hij stond al bijna op pagina 3.
Misschien nu weer.

Davez
Ik ben ook geen voorstander van 4 per persoon. Gewoon geduld hebben.

Ik heb vanavond zo iets geweldigs gezien en gehoord dat ik mijn nummer 4 wil vervangen door:

4.Willard Grant Conspiracy - Distant Shore

geduld hebben...

Ik zal ook even 2 nummertjes uitzoeken.

Deze moet ook nog even vervangen worden, is een nummer uit 2008

Hee Musicfriek, ik zag in je avatar eerst een dood verdronken konijn, maar gelukkig in tweede instantie een lieve schildpad!

Davez
Ah ja deze

Kom mensen breng een nummer in de mix!

itchy schreef:
Hee Musicfriek, ik zag in je avatar eerst een dood verdronken konijn, maar gelukkig in tweede instantie een lieve schildpad!

Het was een vaag schepsel die vroeg in de ochtend een kop koffie vasthield. Deze schildpad uit Finding Nemo bevalt me wel beter

Toch maar denken aan 3e en 4e toevoeging hier? Vanaf juni al niks meer..

Prima voorstel.

Of alleen een derde?

Ook goed

Gezien de hoeveelheid nummers die we nu hebben, is een 3e en een 4e een beter idee, denk ik. Want we zitten nu op 60.

El Ninjo schreef:
(quote)

Ik reserveer bij deze dan wel 37 en 38, dan kan de rest gewoon doornummeren....heb m'n keuzelijstje nu teruggebracht tot 10 nummers....maar welke 2 het uiteindelijk gaan worden, daar ben ik nog lang niet uit.

Oeps, ik was deze compleet vergeten.

37. The Early Years - All Ones and Zeros
38. Natalie Merchant - Motherland

lambf
65. 20.SV - Untitled (#3)
66. Amebix - Progress?

Als we een 3e en 4e mogen doen, dan breng ik deze 2 in:

67. Bel Canto - Shimmering, Warm and Bright
68. Don Covay - I Stole Some Love

Mag je maar één keer twee nummers bijdragen of vaker?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:27 uur

geplaatst: vandaag om 06:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.