Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2011, 17:54 uur
22.
Kampec Dolores- Hajam Arcom
The Beaming Blue Messiahs - Tracking The Dog
Matt Elliott - Lone Gunmen Required
Spiritual Front - I Walk the Dead Line...
Deadline 20.00
2-3-1-4
Kampec Dolores: Dit vind ik juist wel een prachtige combinatie: Deze Hongaarse vocaliste met de typische (overspannen) violen.(mooie typering deric
)Dergelijk vioolspel kom je de laatste tijd ook tegen in Western series als Deadwood.(8,3)
The Beaming Blue Messiahs: Venijnige recht toe recht aan Southern Rock.Heerlijk!(8,2)
Matt Elliott:: Doet mij weinig gezegd.Krappe voldoende(6)
Spiritual Front - I Walk the Dead Line:Mooie zware stem,sterk refrein en zeker niet futloos maar juist heel sfeervol.(inclusief een subtiel blafje)Maar dat is mijn mening maar hoor
(9)
Kampec Dolores- Hajam Arcom
The Beaming Blue Messiahs - Tracking The Dog
Matt Elliott - Lone Gunmen Required
Spiritual Front - I Walk the Dead Line...
Deadline 20.00
2-3-1-4
Kampec Dolores: Dit vind ik juist wel een prachtige combinatie: Deze Hongaarse vocaliste met de typische (overspannen) violen.(mooie typering deric
)Dergelijk vioolspel kom je de laatste tijd ook tegen in Western series als Deadwood.(8,3)The Beaming Blue Messiahs: Venijnige recht toe recht aan Southern Rock.Heerlijk!(8,2)
Matt Elliott:: Doet mij weinig gezegd.Krappe voldoende(6)
Spiritual Front - I Walk the Dead Line:Mooie zware stem,sterk refrein en zeker niet futloos maar juist heel sfeervol.(inclusief een subtiel blafje)Maar dat is mijn mening maar hoor
(9)
0
geplaatst: 19 juni 2011, 19:25 uur
22.
Kampec Dolores- Hajam Arcom (6,7)
The Screaming Blue Messiahs - Tracking The Dog (6,2)
Matt Elliott - Lone Gunmen Required (7,3)
Spiritual Front - I Walk the Dead Line (8,0)
Deadline 20.00
2-3-2-5
Ook ik ben zeer te spreken over gitaar- en vioolspel in het nummer van Kampec Dolores, maar het nummer als geheel spreekt me dan weer veel minder aan. Zangeres doet ook geen wonderen.
Het al gememoreerde I Wanna Be a Flintstone vond ik destijds nog wel aardig. Dit is veel meer rechttoe, rechtaan. Op het saaie af, wat mij betreft.
Matte Elliott's zang helpt het nummer niet echt, daarom geen topklassering. Maar het nummer zelf vind ik zeer fraai. Hier zit trouwens een aardig zigeunerviooltje in.
Het laatste nummer is het beste. Bij nader inzien verhoog ik het van een 8- naar een 8. Met groeimogelijkheden.
Kampec Dolores- Hajam Arcom (6,7)
The Screaming Blue Messiahs - Tracking The Dog (6,2)
Matt Elliott - Lone Gunmen Required (7,3)
Spiritual Front - I Walk the Dead Line (8,0)
Deadline 20.00
2-3-2-5
Ook ik ben zeer te spreken over gitaar- en vioolspel in het nummer van Kampec Dolores, maar het nummer als geheel spreekt me dan weer veel minder aan. Zangeres doet ook geen wonderen.
Het al gememoreerde I Wanna Be a Flintstone vond ik destijds nog wel aardig. Dit is veel meer rechttoe, rechtaan. Op het saaie af, wat mij betreft.
Matte Elliott's zang helpt het nummer niet echt, daarom geen topklassering. Maar het nummer zelf vind ik zeer fraai. Hier zit trouwens een aardig zigeunerviooltje in.
Het laatste nummer is het beste. Bij nader inzien verhoog ik het van een 8- naar een 8. Met groeimogelijkheden.
0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:26 uur
23.
Frank the Baptist - Signing...
The Aquabats - The Ballad o...
Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
1-0-0-1
Frank the Baptist: Ik hoor hier het gitaartje van The Cure tijdens Wish in terug, laat ik dat net een mooi album vinden. Verder prima link met de wat oudere wave (8,4)
The Aquabats: Niet met iets anders te vergelijken, en dat is de meerwaarde. Hier zit eigenlijk vanalles in (8)
Barbara Dane and the Chambers Brothers: Leuk die veelzijdigheid in deze lijst. Voor ieder zit er wat bij. Deze dan weer niet voor mij, voor een ander waarschijnlijk een mooie ontdekking. Ik stoor me voornamelijk aan de opname, de stem teveel naar voren gehaald (6,9)
Draconian:Prima Doom metal zoals Within Temptation ze ooit maakte (echt waar!!!), ook de oudere Paradise Lost hoor ik terug (9,2)
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
1-0-0-1
Frank the Baptist: Ik hoor hier het gitaartje van The Cure tijdens Wish in terug, laat ik dat net een mooi album vinden. Verder prima link met de wat oudere wave (8,4)
The Aquabats: Niet met iets anders te vergelijken, en dat is de meerwaarde. Hier zit eigenlijk vanalles in (8)
Barbara Dane and the Chambers Brothers: Leuk die veelzijdigheid in deze lijst. Voor ieder zit er wat bij. Deze dan weer niet voor mij, voor een ander waarschijnlijk een mooie ontdekking. Ik stoor me voornamelijk aan de opname, de stem teveel naar voren gehaald (6,9)
Draconian:Prima Doom metal zoals Within Temptation ze ooit maakte (echt waar!!!), ook de oudere Paradise Lost hoor ik terug (9,2)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2011, 20:28 uur
Bedankt Leon voor het plaatsen,
Hier uitslag ronde 22
Kampec Dolores- 47,2/6=7,87 2 pt
The Screaming Blue Messiahs - 45,9/6=7,65 3 pt
Matt Elliott - 39,6/6=6,6 2 pt
Spiritual Front - 48/6=8 5 pt
Screaming Blue Messiahs en Spiritual Front verder.
hier nog de links van ronde 23.
23.
Frank the Baptist - Signing... vs The Aquabats - The Ballad of Mr Bunkers... vs Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice vs Draconian - The Dying
Deadline 08.00
1-0-0-1
Hier uitslag ronde 22
Kampec Dolores- 47,2/6=7,87 2 pt
The Screaming Blue Messiahs - 45,9/6=7,65 3 pt
Matt Elliott - 39,6/6=6,6 2 pt
Spiritual Front - 48/6=8 5 pt
Screaming Blue Messiahs en Spiritual Front verder.
hier nog de links van ronde 23.
23.
Frank the Baptist - Signing... vs The Aquabats - The Ballad of Mr Bunkers... vs Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice vs Draconian - The Dying
Deadline 08.00
1-0-0-1
0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:47 uur
23.
Frank the Baptist - Signing... (7,5)
The Aquabats - The Ballad o...(7,2)
Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice (7,4)
Draconian - The Dying (6)
Deadline 08.00
2-0-1-1
Frank the Baptist - Signing... (7,5)
The Aquabats - The Ballad o...(7,2)
Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice (7,4)
Draconian - The Dying (6)
Deadline 08.00
2-0-1-1
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 juni 2011, 20:47 uur
23.
The Aquabats - The Ballad of Mr. Bunkers...
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
Frank the Baptist - Inderdaad Wish gitaarloopje, verder prettig in het gehoor liggend nummer 7,3
The Aquabats - : Punk Funk, opera het zit hier allemaal in, maar maakt het wel een onsamenhangend geheel. 6,9
Barbara Dane and the Chambers Brothers -Apart klinkt ook erg oud, maar het heeft wel wat, mooi geheel, zeer prettige stem. 7,4
Draconian - Heerlijk dit, ik waardeer deze muziek, mooi samenspel tussen zangeres en grunter. 8,1
2-0-2-2
The Aquabats - The Ballad of Mr. Bunkers...
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
Frank the Baptist - Inderdaad Wish gitaarloopje, verder prettig in het gehoor liggend nummer 7,3
The Aquabats - : Punk Funk, opera het zit hier allemaal in, maar maakt het wel een onsamenhangend geheel. 6,9
Barbara Dane and the Chambers Brothers -Apart klinkt ook erg oud, maar het heeft wel wat, mooi geheel, zeer prettige stem. 7,4
Draconian - Heerlijk dit, ik waardeer deze muziek, mooi samenspel tussen zangeres en grunter. 8,1
2-0-2-2
0
geplaatst: 19 juni 2011, 20:49 uur
23.
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
2-1-2-3
Frank the Baptist: Sterke rocker met interessant gitaarwerk. 7,6
The Aquabats: Gestoorde band in de breedste zin van het woord die een soort parodie op Bohemian Rhapsody lijkt te maken. 8,4
Barbara Dane: Goede zangeres onder een leuke jazzy melodie 7,2
Draconian: Doom is niet mijn favoriete metal-subgenre, maar dit is niet slecht. Een goede vrouwenstem met sterke ingetogen momenten en symfonieën, kortom: zeer afwisselend en aangenaam. 7,9
Beste ronde tot nu toe!
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
2-1-2-3
Frank the Baptist: Sterke rocker met interessant gitaarwerk. 7,6
The Aquabats: Gestoorde band in de breedste zin van het woord die een soort parodie op Bohemian Rhapsody lijkt te maken. 8,4
Barbara Dane: Goede zangeres onder een leuke jazzy melodie 7,2
Draconian: Doom is niet mijn favoriete metal-subgenre, maar dit is niet slecht. Een goede vrouwenstem met sterke ingetogen momenten en symfonieën, kortom: zeer afwisselend en aangenaam. 7,9
Beste ronde tot nu toe!
0
geplaatst: 19 juni 2011, 22:46 uur
23.
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
2-2-3-3
Frank the Baptist: Het whoo-hoo-hoo-koortje klinkt me wel heel erg bekend in de oren, maar zoals altijd weet ik het niet te plaatsen (pop-quizen zijn ook niets voor mij). Ook voor de rest klinkt het heel behoorlijk. (7,8)
The Aquabats: In het begin lijkt het niet meer dan een leuk nummertje, maar het is erg apart. Het Queen-slot vind ik wat minder. Desalniettemin: (8)
Barbara Dane and the Chambers Brothers: Kijk, dit is het soort nummer waarvan ik van begin af aan en tot en met het einde kan genieten. Zijn er dan nog minpuntjes? Helaas te veel. Het is maar matig uitgevoerd en het heeft eigenlijk ook weer niet zoveel bijzonders. (8)
Draconian: Behoorlijke bekoorlijke metal. (7,8)
Mooie ronde dit. De nummers zijn erg aan elkaar gewaagd.
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
2-2-3-3
Frank the Baptist: Het whoo-hoo-hoo-koortje klinkt me wel heel erg bekend in de oren, maar zoals altijd weet ik het niet te plaatsen (pop-quizen zijn ook niets voor mij). Ook voor de rest klinkt het heel behoorlijk. (7,8)
The Aquabats: In het begin lijkt het niet meer dan een leuk nummertje, maar het is erg apart. Het Queen-slot vind ik wat minder. Desalniettemin: (8)
Barbara Dane and the Chambers Brothers: Kijk, dit is het soort nummer waarvan ik van begin af aan en tot en met het einde kan genieten. Zijn er dan nog minpuntjes? Helaas te veel. Het is maar matig uitgevoerd en het heeft eigenlijk ook weer niet zoveel bijzonders. (8)
Draconian: Behoorlijke bekoorlijke metal. (7,8)
Mooie ronde dit. De nummers zijn erg aan elkaar gewaagd.
0
geplaatst: 19 juni 2011, 23:06 uur
23.
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
3-2-4-3
Frank the Baptist: De rollende gitaren en vooral de gitaarrifjes doen inderdaad aan The Cure denken.Ongecompliceerde muziek.(8,7)
The Aquabats:Mengelmoes aan diverse stijlen .Onderhoudend(6,8)
Barbara Dane and the Chambers Brothers:Bijzonder harmonieus gezongen muziek uit de oude doos(7)
Draconian:Grunts hadden van mij niet hoeven te worden uitgevonden kan er helaas niet dus veel mee.Wanneer de zangeres ten tonele verschijnt wordt het niveau echter stukken aangenamer en bepaalde passages in het nummer mogen er best zijn(5,5)
Draconian - The Dying
Deadline 08.00
3-2-4-3
Frank the Baptist: De rollende gitaren en vooral de gitaarrifjes doen inderdaad aan The Cure denken.Ongecompliceerde muziek.(8,7)
The Aquabats:Mengelmoes aan diverse stijlen .Onderhoudend(6,8)
Barbara Dane and the Chambers Brothers:Bijzonder harmonieus gezongen muziek uit de oude doos(7)
Draconian:Grunts hadden van mij niet hoeven te worden uitgevonden kan er helaas niet dus veel mee.Wanneer de zangeres ten tonele verschijnt wordt het niveau echter stukken aangenamer en bepaalde passages in het nummer mogen er best zijn(5,5)
0
geplaatst: 19 juni 2011, 23:22 uur
23.
Frank the Baptist - Signing...(6,5)
The Aquabats - The Ballad o...(4,0)
Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice (7,2)
Draconian - The Dying (5,5)
Deadline 08.00
4-2-5-3
Frank the Baptist - Signing...(6,5)
The Aquabats - The Ballad o...(4,0)
Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice (7,2)
Draconian - The Dying (5,5)
Deadline 08.00
4-2-5-3
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 08:00 uur
Frank the Baptist & Barbara Dane and the Chambers Brothers zijn verder
24.
Graham Parker - She Wants So Many Things vs YouTube - Dark Star - Graceadelica vs Violeta Parra - Gracias a la Vida vs Paramore - Stuck on You
0-0-0-0
Deadline 20.00
24.
Graham Parker - She Wants So Many Things vs YouTube - Dark Star - Graceadelica vs Violeta Parra - Gracias a la Vida vs Paramore - Stuck on You
0-0-0-0
Deadline 20.00
0
geplaatst: 20 juni 2011, 10:54 uur
24.
1-0-1-0
Deadline 20.00
Itt de vorige ronde die niet zo aan mij besteed was vind ik dit weer een hele sterke ronde. Alle nummers in deze ronde waren de vorige ronde ook doorgegaan.
Graham Parker - She Wants So Many Things
In Nederland nooit echt voet aan de grond gekregen ondanks dat ie een paar prachtplaten heeft gemaakt. En dit is er voor mij zo één, het hoeft soms allemaal niet zo moeilijk en complex en dat bewijst Parker weer in dit nummer waarbij de naam Elvis Costello direct bij mij bovenkomt, 9,0
Dark Star - Graceadelica
Soort "Spacy Indie Rock", klinkt wel lekker, soort van Stone Roses meets Simple Minds meets Kula Shaker meets Mansun meets Smashing Pumpkins, ik hoor hier van allerlei invloeden in terug, 7,8
Violeta Parra - Gracias a la Vida
Bij de titel Gracias a la Vida verwachte ik eigenlijk een wat meer opgewekt klinkend nummer, desalniettemin ben ik zelf wel blij verrast met deze melancholiek klinkende folk uit Chili, dit is zeker wel aan mij besteed, 8,0
Paramore - Stuck on You
Soort van Emo Pop/Rock nummer en het klinkt best lekker, alhoewel ik dit soort nummers denk ik ook wel weer snel vergeet, desalniettemin een 7,5
1-0-1-0
Deadline 20.00
Itt de vorige ronde die niet zo aan mij besteed was vind ik dit weer een hele sterke ronde. Alle nummers in deze ronde waren de vorige ronde ook doorgegaan.
Graham Parker - She Wants So Many Things
In Nederland nooit echt voet aan de grond gekregen ondanks dat ie een paar prachtplaten heeft gemaakt. En dit is er voor mij zo één, het hoeft soms allemaal niet zo moeilijk en complex en dat bewijst Parker weer in dit nummer waarbij de naam Elvis Costello direct bij mij bovenkomt, 9,0
Dark Star - Graceadelica
Soort "Spacy Indie Rock", klinkt wel lekker, soort van Stone Roses meets Simple Minds meets Kula Shaker meets Mansun meets Smashing Pumpkins, ik hoor hier van allerlei invloeden in terug, 7,8
Violeta Parra - Gracias a la Vida
Bij de titel Gracias a la Vida verwachte ik eigenlijk een wat meer opgewekt klinkend nummer, desalniettemin ben ik zelf wel blij verrast met deze melancholiek klinkende folk uit Chili, dit is zeker wel aan mij besteed, 8,0
Paramore - Stuck on You
Soort van Emo Pop/Rock nummer en het klinkt best lekker, alhoewel ik dit soort nummers denk ik ook wel weer snel vergeet, desalniettemin een 7,5
0
geplaatst: 20 juni 2011, 11:01 uur
Mijn laatste bericht in dit topic was op 12 juni
Ik ben het blijkbaar een beetje uit het oog verloren. Ik zal weer eens mee gaan doen!
Ik ben het blijkbaar een beetje uit het oog verloren. Ik zal weer eens mee gaan doen!
0
geplaatst: 20 juni 2011, 11:19 uur
24.
Graham Parker - She Wants So Many Things (7,1)
Dark Star - Graceadelica (8,8)
Violeta Parra - Gracias a la Vida (4,5)
Paramore - Stuck on You (9,1)
Graham Parker: Leuk nummer. Erg vrolijk, maar misschien iets té.
Dark Star: De zanger doet me aan Tom Meighan (zanger van Kasabian) denken en dat ervaar ik als positief. Ik kanhet moeilijk ondr woordenbrengen, maar de sound van deze band staat me erg aan. Een erg goed nummer dus!
Violetta Parra: Spaans... Daar houd ik niet van. En dan nog zo;n vervelende, zeurderige stem ook. Hier vind ik helemaal niks aan.
Paramore: Dit is mijn eigen nominatie, dus die vind ik dan ook erg goed. Eigenlijk is dit een cover, maar wel stukken beter dan het origineel. En de intro is heerlijk!
1-1-1-1
Graham Parker - She Wants So Many Things (7,1)
Dark Star - Graceadelica (8,8)
Violeta Parra - Gracias a la Vida (4,5)
Paramore - Stuck on You (9,1)
Graham Parker: Leuk nummer. Erg vrolijk, maar misschien iets té.
Dark Star: De zanger doet me aan Tom Meighan (zanger van Kasabian) denken en dat ervaar ik als positief. Ik kanhet moeilijk ondr woordenbrengen, maar de sound van deze band staat me erg aan. Een erg goed nummer dus!
Violetta Parra: Spaans... Daar houd ik niet van. En dan nog zo;n vervelende, zeurderige stem ook. Hier vind ik helemaal niks aan.
Paramore: Dit is mijn eigen nominatie, dus die vind ik dan ook erg goed. Eigenlijk is dit een cover, maar wel stukken beter dan het origineel. En de intro is heerlijk!
1-1-1-1
0
geplaatst: 20 juni 2011, 14:01 uur
24.
1-2-1-2
Deadline 20.00
Graham Parker: Klinkt wel oké, die stem. Doet me wel denken aan Soul Asylum (7,5)
Dark Star: Voor mij wel een van de hoogtepunten van het hele Britpop gebeuren, past perfect tussen bands als The Stone Roses en The Charlatans. Mooi slepend nummer, ook die drumpartijen; prachtig (klinkt als Boomerang van U2, vrijwel dezelfde manier van drummen) (9,5)
Violeta Parras: Een persoon die veel heeft mee gemaakt in haar leven, en zelf voor een trieste uitweg koos (lees de mooie recensie van L_T_B_ bij Las Últimas Composiciones de Violeta Parra), beetje de Edith Piaf van Chili. Maar nu terug naar de muziek, die boeit mij helaas minder dan haar levensverhaal (6)
Paramore: Toch niet geheel een onbekende naam, dit nummer komt van een EP. Klinkt wat als de puberversie van Garbage voor mij. Zo’n band die gemakkelijk voor de commerciële uitweg zou kunnen kiezen. Niks mis mee, klinkt lekker toegankelijk (7,6)
1-2-1-2
Deadline 20.00
Graham Parker: Klinkt wel oké, die stem. Doet me wel denken aan Soul Asylum (7,5)
Dark Star: Voor mij wel een van de hoogtepunten van het hele Britpop gebeuren, past perfect tussen bands als The Stone Roses en The Charlatans. Mooi slepend nummer, ook die drumpartijen; prachtig (klinkt als Boomerang van U2, vrijwel dezelfde manier van drummen) (9,5)
Violeta Parras: Een persoon die veel heeft mee gemaakt in haar leven, en zelf voor een trieste uitweg koos (lees de mooie recensie van L_T_B_ bij Las Últimas Composiciones de Violeta Parra), beetje de Edith Piaf van Chili. Maar nu terug naar de muziek, die boeit mij helaas minder dan haar levensverhaal (6)
Paramore: Toch niet geheel een onbekende naam, dit nummer komt van een EP. Klinkt wat als de puberversie van Garbage voor mij. Zo’n band die gemakkelijk voor de commerciële uitweg zou kunnen kiezen. Niks mis mee, klinkt lekker toegankelijk (7,6)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 16:07 uur
stoepkrijt schreef:
Ik ben het blijkbaar een beetje uit het oog verloren. Ik zal weer eens mee gaan doen! Welkom terug Koen, er zat al veel lekkers tussen.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 16:08 uur
DjFrankie schreef:
Welkom terug Koen, er zat al veel lekkers tussen.
(quote)
Welkom terug Koen, er zat al veel lekkers tussen.
En het lekkerste van al dat lekkers komt gelukkig nog terug in de volgende rondes

0
geplaatst: 20 juni 2011, 16:33 uur
24.
2-3-1-2
Deadline 20.00
Graham Parker: Beetje langdradig. maar wel een mooi nummer. (8,0)
Dark Star: Begint mooi, maar zodra er gezongen vindt ik het minder. Ook de instrumentale stukjes halen niet altijd het niveau van het begin. Met bonuspunten voor de bas. (8,2)
Violeta Parra: We zitten weer op het songfestival met een Spaanse versie van Nana Mouskouri, maar Wiki leert me dat dit het origineel is van een veel gecoverd Chileens volksliedje. Tijdens het beluisteren kon ik me voorstellen dat Herman van Veen hier een Nederlandse versie op gemaakt zou kunnen hebben. Cijfer? (6,8)
Paramore: Beetje loom nummer, maar zeker niet slecht (7,5)
2-3-1-2
Deadline 20.00
Graham Parker: Beetje langdradig. maar wel een mooi nummer. (8,0)
Dark Star: Begint mooi, maar zodra er gezongen vindt ik het minder. Ook de instrumentale stukjes halen niet altijd het niveau van het begin. Met bonuspunten voor de bas. (8,2)
Violeta Parra: We zitten weer op het songfestival met een Spaanse versie van Nana Mouskouri, maar Wiki leert me dat dit het origineel is van een veel gecoverd Chileens volksliedje. Tijdens het beluisteren kon ik me voorstellen dat Herman van Veen hier een Nederlandse versie op gemaakt zou kunnen hebben. Cijfer? (6,8)
Paramore: Beetje loom nummer, maar zeker niet slecht (7,5)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 16:51 uur
Uitslag ronde 23:
Frank the Baptist - Signing... 53,8/7=7,69 4 pt
The Aquabats - The Ballad of Mr Bunkers...49,3/7=7,04 2 pt
Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice 51,1/7=7,3 5 pt
Draconian - The Dying 50/7=7,14 3 pt
Ronde 24.
Graham Parker - She Wants So Many Things (7,7)
Dark Star - Graceadelica (7,8)
Violeta Parra - Gracias a la Vida (6)
Paramore - Stuck on You (8,1)
2-4-1-3
Deadline 20.00
Graham Parker :Bekend van The Rumour en Don't Ask Me Questions, leuk nummer en de vergelijking van Costello is helemaal terecht.
Dark Star: Ik heb vandaag nog deze E.P. toegezocht op de site. Super britpop past zo in het rijtje Blur / /Oasis alleen vele betere stem dan Gallagher.
Violetta Parra: Ook niet mijn ding, is niet slecht gezongen emotie hoor je hier wel in terug.
Paramore: Bekende band, met een prima geluid. Lekkere rock om 's morgens wakker te worden, lief en stevig, had wel wat sneller gemogen inderdaad, voor een nog hoger cijfer.
Frank the Baptist - Signing... 53,8/7=7,69 4 pt
The Aquabats - The Ballad of Mr Bunkers...49,3/7=7,04 2 pt
Barbara Dane and the Chambers Brothers - It Isn't Nice 51,1/7=7,3 5 pt
Draconian - The Dying 50/7=7,14 3 pt
Ronde 24.
Graham Parker - She Wants So Many Things (7,7)
Dark Star - Graceadelica (7,8)
Violeta Parra - Gracias a la Vida (6)
Paramore - Stuck on You (8,1)
2-4-1-3
Deadline 20.00
Graham Parker :Bekend van The Rumour en Don't Ask Me Questions, leuk nummer en de vergelijking van Costello is helemaal terecht.
Dark Star: Ik heb vandaag nog deze E.P. toegezocht op de site. Super britpop past zo in het rijtje Blur / /Oasis alleen vele betere stem dan Gallagher.
Violetta Parra: Ook niet mijn ding, is niet slecht gezongen emotie hoor je hier wel in terug.
Paramore: Bekende band, met een prima geluid. Lekkere rock om 's morgens wakker te worden, lief en stevig, had wel wat sneller gemogen inderdaad, voor een nog hoger cijfer.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 17:10 uur
Is er trouwens ook nog iets als een herkansing na ronde 1 obv de gemiddelde scores?
Dat was in ieder geval bij de eerste editie meen ik wel het geval.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 17:11 uur
Ik geloof het wel, want na de eerste ronde moeten er 80 nummers overblijven. Twee winnaars maal 38 ladders is pas 76, dus zullen er sowieso nog wat nummers aan toegevoegd moeten worden.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 17:48 uur
El Ninjo schreef:
Is er trouwens ook nog iets als een herkansing na ronde 1 obv de gemiddelde scores?
Zie link ik heb ook alles in excell staan. en ook rekening gehouden met het aantal stemmers per ronde. En er vallen dus 6 nummers definitief af.
Ook wil ik best de rondes na de eerste 24 uur laten staan, wat vinden jullie per 12 uur of per 24 uur.
0
geplaatst: 20 juni 2011, 18:08 uur
Er vallen volgens mij 66 nummers af. Ik ben wel voor 24 uur, maar dan pas nadat deze ronde is afgemaakt.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 18:52 uur
Justus18 schreef:
Er vallen volgens mij 66 nummers af. Ik ben wel voor 24 uur, maar dan pas nadat deze ronde is afgemaakt.
66 nummers vallen inderdaad sowieso af, en gaan niet meer door naar de tussenronde.
Die ga ik wel rangschikken
0
geplaatst: 20 juni 2011, 19:51 uur
Ronde 24. Nogal mager helaas
Graham Parker - She Wants So Many Things (6)
Dark Star - Graceadelica (7)
Violeta Parra - Gracias a la Vida (6,1)
Paramore - Stuck on You (6,5)
2-5-1-4
Deadline 20.00
Graham Parker - She Wants So Many Things (6)
Dark Star - Graceadelica (7)
Violeta Parra - Gracias a la Vida (6,1)
Paramore - Stuck on You (6,5)
2-5-1-4
Deadline 20.00
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 20:00 uur
25.
Týr - Hold the Heathen Hamm...
vs Dick Gaughan - Song for Ireland vs The Saw Doctors: I Useta Lover ] vs Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life...
vs Dick Gaughan - Song for Ireland vs The Saw Doctors: I Useta Lover ] vs Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life...
0
geplaatst: 20 juni 2011, 20:12 uur
25.
Deadline 08.00
1-0-0-1
- Tyr: Heerlijke snelle vikingmetal track met geweldig soleerwerk, uit de Faeröer welteverstaan! 9,0
- Dick Gaughan: Ook een mooi nummer. Prachtig gezongen en een schitterende melodie, alleen jammer dat er niet veel dynamiek vanuit gaat. 6,9
- The Saw Doctors: Flauw nummer op een Rowwen Heze-achtige beat, hier heb ik weinig mee. 5,3
- Above & Beyond: De betere house/trance, een lekkere beat met veel subtiele effecten. 9,2
Deadline 08.00
1-0-0-1
- Tyr: Heerlijke snelle vikingmetal track met geweldig soleerwerk, uit de Faeröer welteverstaan! 9,0
- Dick Gaughan: Ook een mooi nummer. Prachtig gezongen en een schitterende melodie, alleen jammer dat er niet veel dynamiek vanuit gaat. 6,9
- The Saw Doctors: Flauw nummer op een Rowwen Heze-achtige beat, hier heb ik weinig mee. 5,3
- Above & Beyond: De betere house/trance, een lekkere beat met veel subtiele effecten. 9,2
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 juni 2011, 20:14 uur
Uitslag ronde 24:
Graham Parker - 45,3/6=7,55 2 pt
Dark Star - 49,1/6=8,18 5 pt
Violeta Parra - 37,4/6=6,23 1 pt
Paramore - 46,3/6=7,72 4 pt
Dark Star en Paramore verder
25.
Týr - Hold the Heathen Hamm... 8,7
Dick Gaughan - Song for Ireland 6,7
The Saw Doctors: I Useta Lover 6,5
Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life... 6,3
Deadline 08.00
2-1-0-1
Týr: Geweldige viking-metal uptempo en opzwepend, hier wordt ik vrolijk van. Super ben zelf in hun thuisland op vakantie geweest!
Dick Gaughan : Ierse troubadour, met gitaar. Doet me weinig al heeft deze man een prettige stem.
The Saw Doctors: Slappe pogues imitatie, doet me weinig. Het is wel vrolijk natuurlijk.
Above & Beyond ft. Andy Moor: Wat een variatie deze ronde, dit is een trance nummer, beentjes van de vloer. Heb hier ook weinig mee
Graham Parker - 45,3/6=7,55 2 pt
Dark Star - 49,1/6=8,18 5 pt
Violeta Parra - 37,4/6=6,23 1 pt
Paramore - 46,3/6=7,72 4 pt
Dark Star en Paramore verder
25.
Týr - Hold the Heathen Hamm... 8,7
Dick Gaughan - Song for Ireland 6,7
The Saw Doctors: I Useta Lover 6,5
Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life... 6,3
Deadline 08.00
2-1-0-1
Týr: Geweldige viking-metal uptempo en opzwepend, hier wordt ik vrolijk van. Super ben zelf in hun thuisland op vakantie geweest!
Dick Gaughan : Ierse troubadour, met gitaar. Doet me weinig al heeft deze man een prettige stem.
The Saw Doctors: Slappe pogues imitatie, doet me weinig. Het is wel vrolijk natuurlijk.
Above & Beyond ft. Andy Moor: Wat een variatie deze ronde, dit is een trance nummer, beentjes van de vloer. Heb hier ook weinig mee
0
geplaatst: 20 juni 2011, 20:21 uur
25.
Týr - Inderdaad prima zanger.Met weinig grunts
6,8
Dick Gaughan :Ook een prima zanger maar het nummer kent maar weinig afwisseling(6,7)
The Saw Doctors: Rowen Heze inderdaad en zelfs BZN hoor ik erin terug
(5,5)
Above & Beyond;Dit kan men ook nauwelijks als alternatief betitelen en deze stampmuziek doet mij verder ook weinig (4)
Deadline 08.00
3-2-0-1
Týr - Inderdaad prima zanger.Met weinig grunts
6,8Dick Gaughan :Ook een prima zanger maar het nummer kent maar weinig afwisseling(6,7)
The Saw Doctors: Rowen Heze inderdaad en zelfs BZN hoor ik erin terug
(5,5)Above & Beyond;Dit kan men ook nauwelijks als alternatief betitelen en deze stampmuziek doet mij verder ook weinig (4)
Deadline 08.00
3-2-0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.