MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152

zoeken in:
25.
Týr - Hold the Heathen Hamm... (7)
Dick Gaughan - Song for Ireland (7,8)
The Saw Doctors: I Useta Lover (‬‏6,4)
Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life... (4)

3-2-0-1

Tyr - Iets te voorspelbaar allemaal, maar wel heerlijk soleerwerk van de gitarist. Ook zonder clip ademt het geheel vikingen. Leuk, aar niet meer dan dat.
Dick Gaughan - Een voor mij onbekende Schot met Ierse roots. Mooi ingetogen folkliedje. Niet spectaculair, maar heerlijk om naar te luisteren. Ga maar eens op zoek naar meer van de beste man.
The Saw Docters - Iets te vrolijk allemaal. Ook bij op de het eerste gehoor gezellige folkliedjes, vind ik de tragische ondertoon altijd fantastich, maar die mis ik hier. Dit is meer zoiets van lekker samen een folknummertje spellen. Leuk voor op partijtjes, maar ik word er niet warm of koud van.
Above etc... - Zal het ongetwijfeld goed doen op de dansvloer, maar mij krijgen ze er niet mee in beweging. (zegt overigens meer over mij). De dame op youtube kan overigens wel op mijn goedkeuring rekenen . Ik vind dit moeilijk om te beoordelen, omdat ik echt niets met trance heb. Ik heb wel het idee dat het goed in elkaar steekt, vandaar geen belachelijk laag cijfer. Maar ik was wel blij dat de 8 minuten voorbij waren.

DjFrankie (moderator)
4-3-0-1 correcte stand

25.
Týr - Hold the Heathen Hamm
Dick Gaughan - Song for Ireland
The Saw Doctors: I Useta Lover‬‏
Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life

Deadline 08.00

4-4-0-2

De rondes wisselen zich voor mij nogal af in kwaliteit, vaak 4 voor mij goede nummers aan elkaar gekoppelt en dan weer 4 magere nummers. Helaas is dit weer zo'n rondje met voornamelijk nummers waar ik niet veel mee heb.

Týr: Ik heb zowiezo al weinig met het genre en is dit ook geen uitzondering op de regel. Ergens halverwege heb ik het eigenlijk wel redelijk gehad hiermee, het klinkt me ook behoorlijk eentonig in de oren 4,5
Dick Gaughan : Ierse folk maar er gaat helemaal niets uit van de goede man, hij zingt wel mooi maar het klinkt zo zielloos, geen emotie, 5,5
The Saw Doctors: Doet me denken aan een soort ierse versie van Pater Moeskroen...redelijk flauw nummer, maar met wat biertjes op in de kroeg doet dit het vast goed. Helaas zit ik thuis met een kopje koffie te luisteren, 4,0
Above & Beyond ft. Andy Moor: En als je dan denkt dat je alles gehad hebt begint bij het 4e nummer een house beat te bonken, in principe ook al niet mijn genre...maar tot mijn verbazing klinkt dit eigenlijk best lekker, of het nu komt doordat ik redelijk afgeknapt was op de vorige 3 nummers en dit dan een verademing is of dat dit gewoon een goed nummer is ben ik nog niet helemaal uit, in ieder geval met stip het beste nummer, 7,2

25.
Týr - Hold the Heathen Hamm
The Saw Doctors: I Useta Lover‬‏

Deadline 08.00

5-4-1-2

Týr: Ik moet hier toch wel aan Metallica denken. Lange haren muziek (nee, geen hippies). Aangenaam om naar te luisteren (8)
Dick Gaughan: Een folky Jan Smit op leeftijd? Moet teveel aan Volendam denken bij het iets wat vervelende accent. Maar soms ook Willie Nelson, de stem vind ik wat zeurderig. De versie van The Dubliners van Song for Ireland vind ik een stuk mooier (5)
The Saw Doctors: Over The Dubliners gesproken, dan ligt deze meer in het verlengde; allemaal net wat vrolijker en toegankelijk. Dat is ook weer het enige minpunt; iets teveel van het goede. Carnaval in Dublin (7)
Above & Beyond: Ik ben nooit liefhebber geweest van trance, maar zal het in een club tijdens een feestje onder het genot van een Breezer en een leuk blondje wel kunnen waarderen (6,5)

25.
Týr - Hold the Heathen Hammer High (8,0)
Dick Gaughan - Song for Ireland (7,0)
The Saw Doctors: I Useta Lover (7,5)‬‏
Above & Beyond ft. Andy Moor - Air for life (3,5)

Deadline 08.00

6-4-2-2

Normaal heb ik niet zo heel veel metal, vooral niet daar waar gegrunt wordt (sorry, kan het gewoon moeilijk hebben), maar bij folk metal of viking metal kan het zo maar gebeuren dat ik iets leuk vindt. Die jongens van Týr blijven zich ook nog verbeteren en dit is een lekker stomend nummertje.

Op zich is Song For Ireland natuurlijk een mooi nummer en het overgrote deel van de Ierse artiesten zal het wel eens uitgevoerd hebben. In dit geval gaat de stem inderdaad een beetje tegenstaan, al heeft het ook een beetje met het Ierse accent te maken, dat knijpen a la Willie Nelson.

Nog meer Ieren, maar wat een slechte geluidskwaliteit. Welke sukkel heeft die link nu doorgegeven?! Typisch een live band die je meegemaakt moet hebben, maar misschien niet voor bij een kopje koffie, nee. Zelf heb ik dan weer veel minder met The Pogues, Rowwen Heze of Pater Moeskroen. Qua verkoopcijfers komt BZN misschien wel het meest in de buurt.
(Wiki: "The Saw Doctors are an Irish rock band. Formed in 1986 in Tuam, County Galway, they have achieved eighteen Top 30 singles in Ireland, including three number ones. Their first number one, "I Useta Lover," topped the Irish charts for nine consecutive weeks in 1990, and still holds the record for the country's all-time biggest-selling single.")

En aan dat vierde nummer (of genoemde dame) kan ik weinig verfijnds ontdekken.

25.
Týr - Hold the Heathen Hammer High
The Saw Doctors: I Useta Lover ‬‏

Deadline 08.00

7-4-3-2

Tyr: Wat een lekker nummer! (9)
Dick Gaughan: Dit vind ik niks. Een beetje geneuzel met zang en gitaar. (5)
The Saw Doctors: Wederom folk. Wat vrolijker en dus meer iets voor het kindersongfestival. (5,5)
Above & Beyond: Maar dit vinden kinderen dus zelf leuk. Ik kan helemaal niets met deze inspiratieloze boem-boem muziek. (2)

DjFrankie (moderator)
Uitslag 25:

Týr - 61/8=7,6 7 pt
Dick Gaughan - 50,6/8=6,32 4 pt
The Saw Doctors - 46,2/8=5,77 3 pt
Above & Beyond ft. Andy Moor - 4,27/8=5,33 2 pt

Tyr en Dick Gaughan verder.

26.
The Pale Fountains - You'll Start a War vs Värttina - Katariina vs 20.SV - Extermination Process vs The Bluetones - Sleazy Bed Track

Deadline 20.00

0-0-0-0

DjFrankie (moderator)
Punten Deric Raven per p.m.

26.
The Pale Fountains - You'll Start a War
Värttina - Katariina
20.SV - Extermination Process
The Bluetones - Sleazy Bed Track

Deadline 20.00

0-1-0-1

The Pale Fountains: Niet te verwarren met The Pale Saints. Vrolijke toegankelijke wave met wat soul. Een lid zal later in de band James opduiken (8)
Värttina: ik moest in het begin wel even schrikken. ABBA op verkeerde toeren, maar het swingt wel de pan uit. Kijk eens bij het aantal (ex)leden van deze band. Heel Finland doet mee (8,5)
20.SV: Vervelend irritant deuntje. Alleen die overgang bij de 4 minuten gaat nog. Verwachtte iets meer afwisseling. Einde is ook abrupt (1,5)
Bluetones: Slight Return vond ik al een prettige single. Vanuit de Britpop van het eerste album gaat het hier meer richting jaren zestig. Soortgelijke ontwikkeling onderging The Charlatans ook. Na het debuut had ik ook verwacht dat ze een groter publiek zouden aanspreken (8,3)

26.
Värttina - Katariina

Deadline 20.00

1-1-0-2

The Pale Fountains, optimistisch klinkende toegankelijke pop vd overkant vd plas, muziek zoals ik het graag hoor. Uitgebracht ten tijde van de hoogtijdagen van bands als the Smiths en Echo & the Bunnymen (wat ook 2 favorieten van me zijn) waarin optimisme een vies woord was en misschien mede daardoor destijds nooit echt doorgedrongen tot een groter publiek, 8,2
Värttina: Finse folk, ik versta er geen woord van maar het klinkt wel lekker. Ergens in m'n achterhoofd komt de naam vd belgische dames van Lais in me op. Ik heb hierbij wel zoiets van leuk, maar het zou me ook wel eens snel kunnen gaan vervelen, desalniettemin een 7,5
20.SV: Hier kan ik kort over zijn, voor mij met stip het slechtste wat ik tot nu toe in deze competitie gehoord heb, dit is absoluut niet aan mij besteed, 1,0
Bluetones: Weer zo'n bandje dat voornamelijk even groot was in eigen land maar nooit echt een groot publiek buiten de UK heeft bereikt. Lekker klinkende britpop, ik moet hier weer eens meer van gaan beluisteren, 8,0

Stemmers gezocht

Ik luister het album wat nu opstaat even uit en dan ga ik hier eens aan.

De activiteit is wel op zijn hoogtepunt zo rond de deadline, meer stemmers komen heus wel.

Ik wil straks nog een keer The Pale Fountains luisteren. De rest weet ik nog wel.

26.
Värttina - Katariina

Deadline 20.00
2-2-0-2

- The Pale Fountains: Redelijk lekker nummertje, waar de blazers een goede toevoeging zijn. Het refrein is wel sterk. 6,4
- Värttina: Dit klinkt als Afrikaans gezang gemengd met Europese Folk, maar het is afkomstig uit Finland. Naast de metalbands kunnen de Finnen nog meer leuke muziek maken, want dit klinkt bij vlagen best grappig. 7,1
- 20.SV: De symfonische duistere inslag na een minuutje of vijf maakte het verschil. Een aangename verhouding tussen duisternis en elektro wordt hierdoor gecreëerd. Een beetje eentonig en simplistisch blijft het natuurlijk wel. Ik vraag me dan ook af of dit niet in een kwartiertje had gekund. 4,6
- The Bluetones: Matige (blues)rocker, doet me niet zoveel. 5,2

26.
The Pale Fountains - You'll Start a War (6,7)
Värttina - Katariina (5)
20.SV - Extermination Process (8,5)
The Bluetones - Sleazy Bed Track (7,5)

Deadline 20.00

2-2-1-3

The Pale Fountains: Echo & The Bunnymen is mijn eerste gedachte. Maar dan net wat minder. En Echo & The Bunnymen is niet helemaal mijn ding, vandaar geen hoog cijfer. Maar wel gewoon een goed nummer
Värttina: Tsja, wel geinig. Maar veel meer dan dat is het niet. Heb ook totaal geen behoefte om hier meer van te horen.
20.SV: Ik ging er voor de gein eens heel snel door heen skippen. En dan valt op hoe eentonig het eigenlijk is. Maar als ik het van kop tot staart luistert (kopteleffon verplicht, niet alleen voor de buren) is het een geweldige trip. Je moet je er wel helemaal aan overgeven.
Bluetones: Erg fijne britpop. Britpop is niet mijn favoriete genre, maar als je het zo doet vind ik het prima.

DjFrankie (moderator)
26.
The Pale Fountains - You'll Start a War (6)
Värttina - Katariina (6,8)
20.SV - Extermination Process (3)
The Bluetones - Sleazy Bed Track (8,5)

Deadline 20.00

2-3-1-4

The Pale Fountains: Beetje simpel nummer, simple refrein, en geen spanning in het nummer. Stem is ook niet aan mij besteed.
Värttina: Lijkt veel op Hedningarna, vrolijk heen en weer springend nummer. Niet bijzonder..
20.SV: Noise in optima forma, dit nummer heeft inderdaad meer variatie dan insects, wat vorig jaar mee gedaan heeft. Zelf kan ik hier niks mee, het irriteerd me in mijn oren, goeie martelmuziek lijkt me.
Bluetones: Dit is gewoon een erg goed nummer, fijne zanger, mooi geheel sfeervol. Leuk

26.
Värttina - Katariina

Deadline 20.00

2-3-2-5

The Pale Fountains: Niet mijn soort muziek en erg matig uitgevoerd (4).
Värttina: De Finse inzending voor dit songfestival. De zangpartijen zijn meer leuk dan mooi en instrumentaal ook geen geweldig nummer. (6,5)
20.SV: Elektronische minimal music. Minimal music kenmerkt zich door de steeds weer andere kleine veranderingen, waardoor het een enorme spanning weet op te roepen, als je het tenminste weet te waarderen. Misschien is het nummer nog mooier als het door een symfonie-orkest wordt uitgevoerd, maar dit vind ik ook al fraai. Het beginnetje [9 minuten] is wat minder, maar van de rest [toch nog meer dan 24 minuten] kan ik echt genieten. (8,2)
The Bluetones: Best mooi gezongen, maar een beetje onevenwichtig nummer dat me maar niet wil pakken. (7)

26.
Värttina - Katariina

Deadline 20.00

3-3-2-6

Het lijkt wel of we van de Premier League zijn beland in de vierde divisie de laatste paar ronden op een enkele uitzondering na dan.

The Pale Fountains:Obligaat dertien in een dozijn nummer.Overtuigd nergens.(6)
Värttina: Ze doen hun best maar meer dan matige songfestivalmuziek kan ik er niet van maken.(5,7)
20.SV:Associaties met mijn vijfvoudig bezoek aan de tandarts de laatste paar maanden doemen op(1,5)
The Bluetones:Niet erg bijzonder.Doet mij vocaal sterk aan Neil en Tim Finn denken.Wel de duidelijke winnaar van deze (teleurstellende) ronde(6,5)

26.
The Pale Fountains - You'll Start a War (7,2)
Värttina - Katariina (7,9)
20.SV - Extermination Process (5,0)
The Bluetones - Sleazy Bed Track (9,0)

Deadline 20.00

3-4-2-7

Edit:
The Pale Fountains: Op zich leuke muziek, maar echt bijzonder wordt het nummer nooit.
Värttina: Had ik zelf op mijn nominatielijstje staan (ander nummer, dat wel) maar niet gedaan omdat ik ze al bij iemand anders had zien staan. Ook deze is leuk, inderdaad een beetje richting Laïs, maar dan iets scherper(?), scheller(?). Zal wel met de taal te maken hebben.
20.SV: Ik heb dit geprobeerd, maar misschien toch niet helemaal overgegeven. Ik kan horen dat het technisch goed in elkaar zit, maar het wil me niet boeien. En hoewel de langzame opbouw de essentie is bij dit soort muziek, duurt het me allemaal toch te lang.
The Bluetones: Mijn favoriete bandje. Ook in Engeland deed dit tweede album het verrassend slecht. Ten onrechte, naar mijn mening. Als iemand ze nog live wil zien: in september is hun farewell tour. Moet je wel de Noordzee oversteken, ben ik bang.

DjFrankie (moderator)
Uitslag ronde 26

The Pale Fountains - 52,5/8=6,56 3 pt
Värttina - 55/8=6,87 4 pt
20 SV - 33,3/8=4,16 2 pt
The Bluetones - 60/8=7,5 7 pt

Varttina en Bluetones verder

27.
Søren Huss - Svigt vs Joe Jackson - Right (Anger) vs Fred Waring & the Pennsylvanians - Dry Bones vs The Ponys - We Shot The World

DjFrankie (moderator)
Stemmen Deric Raven per p.m.

Søren Huss - Svigt
Joe Jackson - Right (Anger)
Fred Waring & the Pennsylvanians - Dry Bones
The Ponys - We Shot The World

1-0-0-1

Deadline 08.00

Søren Huss: Zanger van Saybia, die de trieste dood van zijn vriendin verwerkt. Persoonlijk doet dit mij een stuk meer dan Saybia. Hoe wrang kan een titel als Eyes On A Highway zijn, nagaande dat zijn vriendin verongelukt door een auto ongeluk. (8,7)
Joe Jackson: Hier laat hij zijn veelzijdigheid weer eens horen. Snelle stukken Jazz met Latino en zelfs klassiek. Net iets teveel van het goede, maar wel geniaal (8)
Fred Waring & the Pennsylvanians: Volgens mij is dit toch behoorlijk bekend. Ik ken het in ieder geval wel. Even goochelen, en jawel, de versie van The Delta Rhythm Boys heb ik wel eens op televisie gezien. (7,7)
The Ponys: Begint al spannend als een Tarantino soundtrack, vervolgens loert The Cure om de hoek, al klinkt de zanger wel als een verkoude Robert Smith. Ook stukjes Blue Monday van New Order hoorbaar (8,1)

27.
Søren Huss - Svigt (6,8)
Joe Jackson - Right (Anger)(6)
Fred Waring & the Pennsylvanians - Dry Bones (7,2)
The Ponys - We Shot The World (7,7)

1-0-1-2

27.
Søren Huss - Svigt
Joe Jackson - Right (Anger)
Fred Waring & the Pennsylvanians - Dry Bones
The Ponys - We Shot The World

2-0-1-3

Deadline 08.00

Søren Huss: Prachtig nummer van een album waarin de zanger van Saybia het verlies van zijn vriendin verwerkt. Het deens stoort me geen moment, dit is muziek die recht uit het hart komt en mij in ieder geval weet te raken, 9,5
Joe Jackson: Het zal best allemaal goed en geniaal zijn, maar voor mij gaat het net over de top en is het teveel van het goede om het echt heel goed te vinden, 6,5
Fred Waring & the Pennsylvanians: Ha, dit ken ik van the Singing Detective, al was dat meen ik een iets andere versie, desalniettemin een heerlijk nummer, 8,0
The Ponys: Hebben wel heel erg goed naar the Cure geluisterd maar dat weerhoudt me er niet van dit een schitterend nummer te vinden, 8,8

DjFrankie (moderator)
Søren Huss - Svigt (7)
Joe Jackson - Right (Anger) (6)
Fred Waring & the Pennsylvanians - Dry Bones (6)
The Ponys - We Shot The World (8,5)

3-0-1-4

Deadline 08.00

Søren Huss: Mooi gezongen nummer, sfeervol, wist niet dat dit de zanger van Saybia was.
Joe Jackson: Nerveus aandoend nummer, onsamenhangend, ik houdt hier niet van.
Fred Waring & the Pennsylvanians: Gospel van heel lang geleden, ook niet van onder de indruk.
The Ponys: Mijn laatste nominatie alweer, dit vind ik dan weer geweldig. Cure invloeden duidelijk hoorbaar.

Søren Huss - Svigt (6,5)
Joe Jackson - Right (Anger) (7,5)
Fred Waring & the Pennsylvanians - Dry Bones (7,2)
The Ponys - We Shot The World (8,0)

3-1-1-5

Deadline 08.00

Søren Huss - Svigt (7,1)
Joe Jackson - Right (Anger) (8,7)
Fred Waring & the Pennsylvanians - Dry Bones (6,7)
The Ponys - We Shot The World (7,8)

3-2-1-6

Deadline 08.00

Søren Huss: Het nummer weet me niet echt te pakken, ook niet nu ik de achtergrond weet. Zang vind ik ook niet echt geweldig, maar goed, dat kan dan de emotie zijn. Pas aan het eind kom ik er een beetje in, maar dan is het dus al afgelopen. Niet slecht, maar had een stuk beter gekund.

Joe Jackson: Van het geweldige album Heaven & Hell. Iedereen die dit te rommelig of over the top vindt kan ik aanraden het album te luisteren. Mooie nummers, maar wat rustiger dan dit nummer. En ik had nou eenmaal al zo veel rustige nummers aangedragen. Trouwens, ook deze vind ik dus ook geniaal. Alle zit erin en nergens wordt het rommelig. Maar goed, dat is dus mijn mening.

Fred Waring & the Pennsylvanians: Volgens mij is dit wel degelijk de uitvoering (of dan toch in elk geval de uitvoerenden) die in The Singing Detective werd gebruikt. Meen dat op de LP te hebben gezien. Zonder beelden van Joanne Whalley die een schedel van een skelet high-kickt komt het toch wat minder over.

The Ponys: Die hebben inderdaad wel heel erg goed naar The Cure geluisterd. Weliswaar niet zo goed als de prijsnummers van The Cure, maar het zou op een album zeker niet misstaan hebben. Iets meer eigen toevoeging zou toch leuk geweest zijn.

Søren Huss - Svigt (7,2)
Joe Jackson - Right (Anger) (7)
Fred Waring & the Pennsylvanians - Dry Bones (9)
The Ponys - We Shot The World (8)

3-2-2-7

Deadline 08.00

Søren Huss: Alweer een songfestivalliedje, maar nu uit Denemarken. Ik vind het wel aardig.

Joe Jackson: Interessant om een keer gehoord te hebben. Er zitten leuke experimentele stukjes tussen.

Fred Waring & the Pennsylvanians: The Singing Detective versie vind ik een beetje over the top (maar volgens mij dus ook dezelfde uitvoerenden), vandaar deze meer ingehouden video. Maar wat een prachtnummer!

The Ponys: Weer eens een wave-nummertje, maar deze is erg mooi.

Volgens mij tijd voor een nieuwe.

28. Woost - 6 Minutes South
vs YouTube - concrete blonde - bloodletting vs The Butterfly Effect - Worlds on Fire
vs U.S. Royalty - Hollywood Hollows

Zeer sterke ronde!!!

Woost: Begint een beetje Beatle achtig, komt vervolgens een Smashing Pumpkins gitaartje doorheen. Lekker in het gehoor liggende muziek. (8)
Concrete Blonde: Swingende rock met een Gothic tintje. Als je denkt, waar ken ik die band van? Ze hebben een hit gehad met Joey. Vreemd genoeg komt het van een album met maar 12 stemmen. (8,8)
The Butterfly Effect: Zang heeft dat melancholische van Radiohead, begin lijkt op All Night Party van Anne Clark. Prima treurige muziek (8,5)
U.S. Royalty: Ik moet denken aan Come Together van The Beatles, prettige hedendaagse muziek met een vette jaren 60 knipoog (8,3)

0-1-1-0

DjFrankie (moderator)
Uitslag ronde 27;

Søren Huss - 52,8/7=7,54 3 pt
Joe Jackson - 49,7/7=7,1 2 pt
Fred Waring & the Pennsylvanians - 51,8/7=7,4 2 pt
The Ponys - 56,9/7=8,13 7 pt

Soren Huss en Ponys verder

28.

Woost - 6 Minutes South (7,5)
Concrete Blonde - bloodletting (7,2)
The Butterfly Effect - Worlds on Fire (8)
U.S. Royalty - Hollywood Hollows (7,6)

0-1-2-1

Deadline 20.00

Woost,: Goed nummer dit mooie opbouw. Ligt lekker in het gehoor
Concrete Blonde: Voortdenderend nummer zonder ergens echt interressant te worden.
The Butterfly Effect: Geweldig opbouwend nummer, referentie 30 seconds to Mars.
U.S. Royalty : Come together van The Beatles speelt hierbij door mijn hoofd (edit bij Deric ook ). Lekker nummer dit.

28.

Woost - 6 Minutes South
Concrete Blonde - bloodletting
The Butterfly Effect - Worlds on Fire
U.S. Royalty - Hollywood Hollows

1-1-3-1

Deadline 20.00

Woost,: Nederlandse band zie ik, nooit van gehoord maar het zit goed in elkaar en klinkt erg lekker, 7,7
Concrete Blonde: Sluit me aan bij DjFrankie, al zou ik het eerder een voortkabbelend nummer willen noemen dan nooit echt interressant wordt, behoorlijk saai zelfs...jammer want ik heb wel een zwak voor het bekende nummer Joey, maar dat vond ik ook zowat het enige hoogtepunt op een verder matig album 5,5
The Butterfly Effect: bij mij is Muse de eerste naam die bij me opkomt (al kan ik deric raven's opmerking over het begin mbt Anne Clarke ook goed plaatsen), prima nummer al had het van mij iets korter gemogen, 8,0
U.S. Royalty : Ook bij mij komt Come Together om de hoek kijken bij dit nummer, 7,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:46 uur

geplaatst: vandaag om 23:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.