Muziek / Muziekgames / Alternatieve Top 152
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2013, 19:05 uur
16.
Bored Man Overboard – Abigail 4,5
Dit is inderdaad wel heel erg een National-kopie, maar dan een klasse of 3 minder.
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 7
Heb even de hele titel neergezet. Lekkere potten-en-pannen-sound. Dit lijkt me zeker live een feestje, tof moment ook als de blazers erbij komen. Soort industriële fanfare-muziek.
Jhelisa - Friendly Pressure 7,5
De zang doet me in eerste instantie nog aan top 40-muziek uit de 90s denken, maar gaandeweg pakt het hypnotiserende ritme en gitaarwerk me in en ga ik toch wel overstag. Muzikaal dik in orde, lekker plaatje!
Mr. Flagio - Take a Chance 10
Het beste italo-nummer allertijden, ben er vaak weer even verslaafd aan. Heerlijk nummer om mee te zingen ook, dramatisch en euforisch tegelijk. Het mixalbum van de Haagse I-F waarvan dit het hoogtepunt is, heb ik laatst uit mijn top 10 gehaald, maar eigenlijk kan ie er wel weer in.
0-1-1-2
Deadline: 3-4 18.00
Bored Man Overboard – Abigail 4,5
Dit is inderdaad wel heel erg een National-kopie, maar dan een klasse of 3 minder.
Heb even de hele titel neergezet. Lekkere potten-en-pannen-sound. Dit lijkt me zeker live een feestje, tof moment ook als de blazers erbij komen. Soort industriële fanfare-muziek.
De zang doet me in eerste instantie nog aan top 40-muziek uit de 90s denken, maar gaandeweg pakt het hypnotiserende ritme en gitaarwerk me in en ga ik toch wel overstag. Muzikaal dik in orde, lekker plaatje!
Mr. Flagio - Take a Chance 10
Het beste italo-nummer allertijden, ben er vaak weer even verslaafd aan. Heerlijk nummer om mee te zingen ook, dramatisch en euforisch tegelijk. Het mixalbum van de Haagse I-F waarvan dit het hoogtepunt is, heb ik laatst uit mijn top 10 gehaald, maar eigenlijk kan ie er wel weer in.
0-1-1-2
0
geplaatst: 2 april 2013, 19:07 uur
Een 10 voor dat soort eenvoudige Italo ?
Ben zelf (ten tijde van) "into Italo" geweest, maar is een 10 niet wat overdreven herman? Gaat er niets boven dit nummer dan?
Ben zelf (ten tijde van) "into Italo" geweest, maar is een 10 niet wat overdreven herman? Gaat er niets boven dit nummer dan?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 2 april 2013, 19:10 uur
16.
Bored Man Overboard – Abigail 8,8
Klopt helemaal National vergelijkiing, maar beoordeel ik puur het nummer, dan is dit gewoon een fantastisch nummer.
Dog Faced Hermans - Les Femmes Et Les Filles Vont Danser 8
Prima nummer, lekker sfeeertje.
Jhelisa - Friendly Pressure 6,5
Zwoel nummer, maar kan me noet voldoende boeien voor een hoge waardering
Mr. Flagio - Take a Chance 6,6
Dit is echt retro zeg, terug naar mijn jeugd, kon me toen erg boeien nu stukken minder.
1-2-1-2
Bored Man Overboard – Abigail 8,8
Klopt helemaal National vergelijkiing, maar beoordeel ik puur het nummer, dan is dit gewoon een fantastisch nummer.
Dog Faced Hermans - Les Femmes Et Les Filles Vont Danser 8
Prima nummer, lekker sfeeertje.
Jhelisa - Friendly Pressure 6,5
Zwoel nummer, maar kan me noet voldoende boeien voor een hoge waardering
Mr. Flagio - Take a Chance 6,6
Dit is echt retro zeg, terug naar mijn jeugd, kon me toen erg boeien nu stukken minder.
1-2-1-2
0
geplaatst: 2 april 2013, 19:12 uur
the viking schreef:
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vo... Doet mij gelijk aan Anne Clark denken maar dit is minder dansbaar (zegt iemand die al moeite heeft met de horlepiep) en beduidend extravaganter.Genieten!(7,6)
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vo... Doet mij gelijk aan Anne Clark denken maar dit is minder dansbaar (zegt iemand die al moeite heeft met de horlepiep) en beduidend extravaganter.Genieten!(7,6)
Dit is toch juist enorm dansbaar? Anne Clark vind ik dan juist weer niet zo dansbaar.

0
geplaatst: 2 april 2013, 19:13 uur
16.
Bored Man Overboard - Abigail
Het is al eerder aangehaald: De stem (en manier van zingen) lijkt wel op die van Matt Berninger (The National). De muziek eigenlijk ook wel. Mooi blazertje erbij. 7,5
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser
Aardig nummer. Geen punk die me blijft boeien. 6,0
Jhelisa - Friendly Pressure
Klinkt op zich best aardig. Nadeel van dit soort nummers: de beatbox ... zet die aan en je hebt het halve nummer klaar. Het hoeft van mij dan niet zo lang te duren. In deze ronde wel een punt. 6,5
Mr. Flagio - Take a Chance
En weer een Italo-disco nummertje en niet zo'n goeie. De nominator zal vast een fan van de 80"s zijn ... maar zoiets heb ik wel genoeg gehoord. Een single-versie of zo had van mij ook gemogen. 6,0
2-2-2-2
Bored Man Overboard - Abigail
Het is al eerder aangehaald: De stem (en manier van zingen) lijkt wel op die van Matt Berninger (The National). De muziek eigenlijk ook wel. Mooi blazertje erbij. 7,5
Aardig nummer. Geen punk die me blijft boeien. 6,0
Klinkt op zich best aardig. Nadeel van dit soort nummers: de beatbox ... zet die aan en je hebt het halve nummer klaar. Het hoeft van mij dan niet zo lang te duren. In deze ronde wel een punt. 6,5
En weer een Italo-disco nummertje en niet zo'n goeie. De nominator zal vast een fan van de 80"s zijn ... maar zoiets heb ik wel genoeg gehoord. Een single-versie of zo had van mij ook gemogen. 6,0
2-2-2-2
0
geplaatst: 2 april 2013, 19:15 uur
Salvadore schreef:
Nouja, kijk maar naar dit mixalbum en het gemiddelde. Ik ben niet de enige die van dit soort italo houdt.

I-f - Mixed Up in The Hague Vol. 1 (2000)
Het is misschien eenvoudig, maar er zit voor mij wel veel emotie in en ik heb een zwak voor dit soort muziek. Er zijn nog wel 4/5 soortgelijke nummers die ik ook een 10 zou geven (track 4, 7, 10 en 17 van het gelinkte album), de rest zit daar wel onder.
0
geplaatst: 2 april 2013, 19:18 uur
Daar staat in ieder geval een kortere versie van Mr. Flagio op, dat scheelt al, dan is de simpelheid nog wel te doen.
0
geplaatst: 2 april 2013, 19:26 uur
Ik heb niet ff snel geluisterd natuurlijk, ik zie in de MuMe-pagina dat op dat album Mr. Flagio 3:55 duurt, in dit topic 7:50. Van de andere nummers in the mix is veelal het origineel langer ja. Soms duurt een mix-stukje maar 1 minuut ... zo te zien.
0
geplaatst: 2 april 2013, 19:52 uur
16. Ik ben lui
Bored Man Overboard - Abigail 5
wat herman zegt
wat herman zegt
alleszins niet wat the viking zegt en wel wat herman zegt zonder het 1ste deel van zijn 1ste zin.
Mr. Flagio - Take a Chance 7
damn ik kan hier niemand zijn tekst herhalen, mooi italo pop nummer dan maar
2-3-3-2
Bored Man Overboard - Abigail 5
wat herman zegt
wat herman zegt
alleszins niet wat the viking zegt en wel wat herman zegt zonder het 1ste deel van zijn 1ste zin.
damn ik kan hier niemand zijn tekst herhalen, mooi italo pop nummer dan maar

2-3-3-2
0
geplaatst: 2 april 2013, 21:06 uur
16. Beetje teleurstellend rijtje.
Bored Man Overboard – Abigail
Namaak kan ook goed zijn. Ik vond het redelijk. (6,2)
De tegendraadse zang is lekker, maar ik mis een melodietje. (6,0)
Aangenaam voor op de achtergrond maar behoorlijk inwisselbaar. (6,2)
De italo disco is een beetje aan mij voorbij gegaan, behalve datgene wat rechtstreeks de huiskamer in werd gekieperd. Kan me voorstellen dat dit toendertijd goed was maar nu doet het me niet zo veel. (6.0)
3-3-4-2
Bored Man Overboard – Abigail
Namaak kan ook goed zijn. Ik vond het redelijk. (6,2)
De tegendraadse zang is lekker, maar ik mis een melodietje. (6,0)
Aangenaam voor op de achtergrond maar behoorlijk inwisselbaar. (6,2)
De italo disco is een beetje aan mij voorbij gegaan, behalve datgene wat rechtstreeks de huiskamer in werd gekieperd. Kan me voorstellen dat dit toendertijd goed was maar nu doet het me niet zo veel. (6.0)
3-3-4-2
0
geplaatst: 2 april 2013, 21:10 uur
16.
Bored Man Overboard - Abigail 5,0
The National scoort bij mij ook niet veel hoger ...
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 8,0
Kijk, dit is nog eens een eigen geluid. Leuk!
Jhelisa - Friendly Pressure 6,0
Tja. Degelijk.
Mr. Flagio - Take a Chance 7,0
Eén ronde verder, vooruit.
3-4-4-3
Bored Man Overboard - Abigail 5,0
The National scoort bij mij ook niet veel hoger ...
Kijk, dit is nog eens een eigen geluid. Leuk!
Jhelisa - Friendly Pressure 6,0
Tja. Degelijk.
Mr. Flagio - Take a Chance 7,0
Eén ronde verder, vooruit.
3-4-4-3
0
geplaatst: 2 april 2013, 21:27 uur
16.
Bored Man Overboard - Abigail 6,5 (inderdaad The National imitatie)
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 4,8 (matig)
Jhelisa - Friendly Pressure 7,2 (klinkt wel lekker zomers)
Mr. Flagio - Take a Chance 5,3 (mindere disco)
4-4-5-3
Bored Man Overboard - Abigail 6,5 (inderdaad The National imitatie)
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 4,8 (matig)
Jhelisa - Friendly Pressure 7,2 (klinkt wel lekker zomers)
Mr. Flagio - Take a Chance 5,3 (mindere disco)
4-4-5-3
0
geplaatst: 2 april 2013, 21:38 uur
16.
Bored Man Overboard - Abigail 6
Ik heb weinig interesse om een reddingsboei uit te gooien naar die bored man die overboard is. Niet spannend, sound vaker gehoord en dit steekt er niet bovenuit.
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 9,5
Heerlijk boeiend rammel nummer, stem en fanfare erbij en het feestje is compleet dit vrouwtje gaat wel dansen en (nog niet aanwezige) kinderen mogen mee.
Jhelisa - Friendly Pressure 6,3
Prima als je ergens op een loungebank in de zon hangt maar dat vleer op een loungebank in de zon hangt komt ongeveer net zo vaak voor als dat het met pasen sneeuwt. Best leuk voor een keer.
Mr. Flagio - Take a Chance 6,5
Beat is lekker, fout op een leuke manier, het duurt alleen wel wat lang.
4-5-5-4
Bored Man Overboard - Abigail 6
Ik heb weinig interesse om een reddingsboei uit te gooien naar die bored man die overboard is. Niet spannend, sound vaker gehoord en dit steekt er niet bovenuit.
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 9,5
Heerlijk boeiend rammel nummer, stem en fanfare erbij en het feestje is compleet dit vrouwtje gaat wel dansen en (nog niet aanwezige) kinderen mogen mee.
Jhelisa - Friendly Pressure 6,3
Prima als je ergens op een loungebank in de zon hangt maar dat vleer op een loungebank in de zon hangt komt ongeveer net zo vaak voor als dat het met pasen sneeuwt. Best leuk voor een keer.
Mr. Flagio - Take a Chance 6,5
Beat is lekker, fout op een leuke manier, het duurt alleen wel wat lang.
4-5-5-4
0
geplaatst: 2 april 2013, 21:40 uur
16.
Bored Man Overboard – Abigail 6,2
Geen ramp om te beluisteren, maar niet zo mijn ding. En idd, The National.
Evenals hun nummer in de vorige editie weer een heerlijke kakafonie.
Bastaarddochter van Back To Life. Zo'n plaatje dat nèt iets leuker is dan de gemiddelde hitparademuziek.
Mr. Flagio - Take a Chance 9,0
Italoklassieker pur sang. Was hem een tijdje uit het oog/oor verloren, maar hij lijkt de laatste tijd op de één of andere manier opeens overal op deze site op te duiken.
4-6-5-5
Bored Man Overboard – Abigail 6,2
Geen ramp om te beluisteren, maar niet zo mijn ding. En idd, The National.
Evenals hun nummer in de vorige editie weer een heerlijke kakafonie.
Bastaarddochter van Back To Life. Zo'n plaatje dat nèt iets leuker is dan de gemiddelde hitparademuziek.
Mr. Flagio - Take a Chance 9,0
Italoklassieker pur sang. Was hem een tijdje uit het oog/oor verloren, maar hij lijkt de laatste tijd op de één of andere manier opeens overal op deze site op te duiken.
4-6-5-5
0
geplaatst: 2 april 2013, 22:13 uur
16.
1. Bored Man Overboard – Abigail 6,8
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vo... 7
3. Jhelisa - Friendly Pressure 5,8
4. Mr. Flagio - Take a Chance 7,8
1. Bored Man Overboard – Abigail // Geen idee waar het op lijkt, maar klinkt wel goed.
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser // Mooi stereo-effect in de koptelefoon. Vocalen terecht subtiel op de achtergrond gehouden. Maar íets weerhoudt me om hier echt juichend hoge punten toe te kennen. Wie weet wát, mag altijd een gele briefkaart sturen.
3. Jhelisa - Friendly Pressure // Die eerste zin van wat herman zegt, alleen is het niet het soort 90's-popmuziek waar ik dan weer fan van was.
4. Mr. Flagio - Take a Chance // "Pffft" also dacht ik inwendig toen dit begon. Mijn tweede punt zou ik hier niet aan verspillen, dit heb ik in mijn eerste muziekontdekkingsjaren al eerder gehoord op goedkope - en toch te hoog geprijsde - tweederangsdisco-compilaties. En dan gebeurt er toch wat na zo'n tweetal minuten waardoor ik begin te twijfelen. En verandert die inwendige ik alsnog van gedachte. Zeer gevarieerd nummer.
4-7-5-6
1. Bored Man Overboard – Abigail 6,8
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vo... 7
3. Jhelisa - Friendly Pressure 5,8
4. Mr. Flagio - Take a Chance 7,8
1. Bored Man Overboard – Abigail // Geen idee waar het op lijkt, maar klinkt wel goed.
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser // Mooi stereo-effect in de koptelefoon. Vocalen terecht subtiel op de achtergrond gehouden. Maar íets weerhoudt me om hier echt juichend hoge punten toe te kennen. Wie weet wát, mag altijd een gele briefkaart sturen.
3. Jhelisa - Friendly Pressure // Die eerste zin van wat herman zegt, alleen is het niet het soort 90's-popmuziek waar ik dan weer fan van was.
4. Mr. Flagio - Take a Chance // "Pffft" also dacht ik inwendig toen dit begon. Mijn tweede punt zou ik hier niet aan verspillen, dit heb ik in mijn eerste muziekontdekkingsjaren al eerder gehoord op goedkope - en toch te hoog geprijsde - tweederangsdisco-compilaties. En dan gebeurt er toch wat na zo'n tweetal minuten waardoor ik begin te twijfelen. En verandert die inwendige ik alsnog van gedachte. Zeer gevarieerd nummer.
4-7-5-6
0
geplaatst: 2 april 2013, 23:20 uur
16.
1. Bored Man Overboard – Abigail 7,0
Gelukkig (in dit geval) ken ik vrij weinig van The National, maar een kloon? So what? Beter goed gerecycled dan een slecht origineel. Vergelijkingen interesseren me niet, zolang het nummer zelf maar boeit.
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 6,5
3. Jhelisa - Friendly Pressure 8,8
heerlijk nummer...fijne ontdekking
4. Mr. Flagio - Take a Chance 8,3
Italo kan bij mij weinig fout doen
4-7-6-7
1. Bored Man Overboard – Abigail 7,0
Gelukkig (in dit geval) ken ik vrij weinig van The National, maar een kloon? So what? Beter goed gerecycled dan een slecht origineel. Vergelijkingen interesseren me niet, zolang het nummer zelf maar boeit.
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 6,5
3. Jhelisa - Friendly Pressure 8,8
heerlijk nummer...fijne ontdekking
4. Mr. Flagio - Take a Chance 8,3
Italo kan bij mij weinig fout doen
4-7-6-7
0
geplaatst: 2 april 2013, 23:43 uur
16.
1. Bored Man Overboard – Abigail 8,0
Goh, je zou toch wensen dat The National wat vaker zulke goede nummers maken.
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 7,0
De DFH van de vorige editie vond ik niet veel; deze is al een stuk leuker.
3. Jhelisa - Friendly Pressure 7,5
Zo'n zangeres waarvan ik in de 90s nog niet besefte dat ik het toch wel goed vond. Genoegdoeningspuntje.
4. Mr. Flagio - Take a Chance 7,5
Inderdaad her en der al tegengekomen, de laatste tijd. Beter Italo. Net geen puntje.
5-7-7-7
1. Bored Man Overboard – Abigail 8,0
Goh, je zou toch wensen dat The National wat vaker zulke goede nummers maken.
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 7,0
De DFH van de vorige editie vond ik niet veel; deze is al een stuk leuker.
3. Jhelisa - Friendly Pressure 7,5
Zo'n zangeres waarvan ik in de 90s nog niet besefte dat ik het toch wel goed vond. Genoegdoeningspuntje.
4. Mr. Flagio - Take a Chance 7,5
Inderdaad her en der al tegengekomen, de laatste tijd. Beter Italo. Net geen puntje.
5-7-7-7
0
geplaatst: 3 april 2013, 00:34 uur
16.
1. Bored Man Overboard – Abigail 8
Mooie sfeervolle plaat, alsof je een goede verteller op bezoek hebt. Fijne stem.
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 6
Schattig hoor
3. Jhelisa - Friendly Pressure 5
Friendly zeker, verder te vrijblijvend voortkeutelend
4. Mr. Flagio - Take a Chance 7
Dit boeit me dan wel, itt FM Attack
6-7-7-8
1. Bored Man Overboard – Abigail 8
Mooie sfeervolle plaat, alsof je een goede verteller op bezoek hebt. Fijne stem.
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 6
Schattig hoor
3. Jhelisa - Friendly Pressure 5
Friendly zeker, verder te vrijblijvend voortkeutelend
4. Mr. Flagio - Take a Chance 7
Dit boeit me dan wel, itt FM Attack
6-7-7-8
0
geplaatst: 3 april 2013, 09:21 uur
16.
1. Bored Man Overboard – Abigail: 6,5
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser:7,5
3. Jhelisa - Friendly Pressure: 6
4. Mr. Flagio - Take a Chance: 2
7-8-7-8
1. Bored Man Overboard – Abigail: 6,5
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser:7,5
3. Jhelisa - Friendly Pressure: 6
4. Mr. Flagio - Take a Chance: 2
7-8-7-8
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 april 2013, 14:48 uur
Het is ook nog een rete-spannende stand, dit kan nog alle kanten op.
0
geplaatst: 3 april 2013, 14:54 uur
16.
1. Bored Man Overboard – Abigail
Vocaal en muzikaal idd erg The National. Hoewel dan geen originele sound, wel een degelijk nummer. 6.4
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser
Deze band zijn niet voor niks vriendjes met The Ex. Heel fijn live! Heerlijk nummer, tegendraads, errug dansbaar. 9.0
3. Jhelisa - Friendly Pressure
Lekker zwoel, voor zomers weer. Klinkt idd 90ies. Boeit me echter niet. 6.3
4. Mr. Flagio - Take a Chance
Leuke italo-disco. Speciaal voor Herman´s genot een extra lange versie? 6.9
7-9-7-9
1. Bored Man Overboard – Abigail
Vocaal en muzikaal idd erg The National. Hoewel dan geen originele sound, wel een degelijk nummer. 6.4
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser
Deze band zijn niet voor niks vriendjes met The Ex. Heel fijn live! Heerlijk nummer, tegendraads, errug dansbaar. 9.0
3. Jhelisa - Friendly Pressure
Lekker zwoel, voor zomers weer. Klinkt idd 90ies. Boeit me echter niet. 6.3
4. Mr. Flagio - Take a Chance
Leuke italo-disco. Speciaal voor Herman´s genot een extra lange versie? 6.9
7-9-7-9
0
geplaatst: 3 april 2013, 16:24 uur
16.
Valt weer niet mee deze ronde...
1. Bored Man Overboard – Abigail 6,0
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 6,3
3. Jhelisa - Friendly Pressure 4,0
4. Mr. Flagio - Take a Chance 4,2
8-10-7-9
Valt weer niet mee deze ronde...
1. Bored Man Overboard – Abigail 6,0
2. Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 6,3
3. Jhelisa - Friendly Pressure 4,0
4. Mr. Flagio - Take a Chance 4,2
8-10-7-9
0
geplaatst: 3 april 2013, 17:28 uur
16.
Bored Man Overboard – Abigail 6,5
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 7,5
Jhelisa - Friendly Pressure 5,5
8-11-7-10
Bored Man Overboard – Abigail 6,5
Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 7,5
Jhelisa - Friendly Pressure 5,5
8-11-7-10
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 april 2013, 18:00 uur
uitslag:
1 Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 11 pt gem: 7,15
2 Mr. Flagio - Take a Chance 10 pt gem: 6,74
3 Bored Man Overboard – Abigail 8 pt gem: 6,56
4 Jhelisa - Friendly Pressure 7 pt gem: 6,45
18 people
1 Dog Faced Hermans - Les Femmes et les Filles Vont Danser 11 pt gem: 7,15
2 Mr. Flagio - Take a Chance 10 pt gem: 6,74
3 Bored Man Overboard – Abigail 8 pt gem: 6,56
4 Jhelisa - Friendly Pressure 7 pt gem: 6,45
18 people
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 april 2013, 18:00 uur
17.
Skeleton Hands - City Lights
Dolorean - Black Hills Gold
Niyaz - Ishq (Love and the Veil)
The Nomads - The Way You Touch My Hand
0-0-0-0
Deadline: 4-4 18.00
0-0-0-0
0
geplaatst: 3 april 2013, 18:24 uur
0
geplaatst: 3 april 2013, 18:39 uur
Op de EP (2011) staat een City Lights van 4 minuten. Op het album uit 2013 staat een City Lights van 5:47. Maakt het een (groot) verschil?
0
geplaatst: 3 april 2013, 18:43 uur
17.
Darkwave uit de USA. 7,0
Prachtig verstild nummer van deze band uit Portland -Oregon. Hoe vaker je dit nummer draait hoe beter die wordt. 8,1
Niet mijn muziek. 5,00
Garage Punk uit Zweden. Net niet goed genoeg.6,9
1-1-0-0
Darkwave uit de USA. 7,0
Prachtig verstild nummer van deze band uit Portland -Oregon. Hoe vaker je dit nummer draait hoe beter die wordt. 8,1
Niet mijn muziek. 5,00
Garage Punk uit Zweden. Net niet goed genoeg.6,9
1-1-0-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.