Muziek / Muziekgames / De Beste Rockartiest Knock-Out (poprock)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 10:40 uur
0-1
Finale had inderdaad wat originelere gekund, maar dat kan je natuurlijk van heel de top 10 zeggen
Finale had inderdaad wat originelere gekund, maar dat kan je natuurlijk van heel de top 10 zeggen

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 augustus 2007, 10:46 uur
Arno schreef:

inderdaad... ik ben al lang blij dat het geen Neil Young tegen The Cure is ofzoiets...
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 10:48 uur
Casartelli schreef:
inderdaad... ik ben al lang blij dat het geen Neil Young tegen The Cure is ofzoiets...
(quote)
Dat had ik dan weer een betere finale gevonden... Nu staan die overschatte Doors erin...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 augustus 2007, 10:59 uur
Cygnus schreef:
Dat had ik dan weer een betere finale gevonden... Nu staan die overschatte Doors erin...
hmja zo kunnen we blijven nakaarten... mijn schuld vrees ik

de finale... Pink Floyd voor mij. Dus:
2-4
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 11:00 uur
Cygnus schreef:
(quote)
Is de Cure dat niet?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 augustus 2007, 11:11 uur
Overigens mag ik wel graag nakaarten en met mij meer mensen hier geloof ik... misschien kunnen we na afloop de top10 nog even benchmarken door hem per persoon om te vormen tot een eigen top10 en de resultaten op te tellen?

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 12:38 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Jeezz, dat was een makkie voor me geweest

Maar in deze finale is het ook duidelijk, een band met eigenlijk 6 steengoede platen (voordat de zanger jammerlijk verzoop in zijn wastobbe) tegenover een band die wat heeft aangefreubelt, toen een stuk of 4 goede platen heeft gemaakt en een beetje fossiel is geworden in de jaren 80 met schijnbaar wat solowerk onder de noemer van de bandnaam.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 13:43 uur
6-10 na de Beatles zijn dit mijn twee favoriete bands, dus gedroomde finale voor mij. Ik kies voor Floyd omdat ze Echoes hebben. Orbit wat zeg je nu! 4 goede platen? Ik tel er minimum 6.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:07 uur
nee, inderdaad... alwéér wint je favoriete bandje... wat ben je toch een ontzettende met-alle-winden-meewaaier, Frans!
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:52 uur
7-14
Neil Young tegen The Cure had van mij best de finale mogen zijn hoor.
Neil Young tegen The Cure had van mij best de finale mogen zijn hoor.

* denotes required fields.