MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Beste Rockartiest Knock-Out (poprock)

zoeken in:
0-1

Finale had inderdaad wat originelere gekund, maar dat kan je natuurlijk van heel de top 10 zeggen

1-1 The Doors

2-1 voor de underdog dan eens

Casartelli (moderator)
Arno schreef:
Finale had inderdaad wat originelere gekund, maar dat kan je natuurlijk van heel de top 10 zeggen

inderdaad... ik ben al lang blij dat het geen Neil Young tegen The Cure is ofzoiets...

Casartelli schreef:
(quote)

inderdaad... ik ben al lang blij dat het geen Neil Young tegen The Cure is ofzoiets...

Dat had ik dan weer een betere finale gevonden... Nu staan die overschatte Doors erin...

Stand: 2-3 na Frank

Casartelli (moderator)
Cygnus schreef:
Dat had ik dan weer een betere finale gevonden... Nu staan die overschatte Doors erin...

hmja zo kunnen we blijven nakaarten... mijn schuld vrees ik

de finale... Pink Floyd voor mij. Dus:

2-4

Cygnus schreef:
(quote)

Is de Cure dat niet?

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
hmja zo kunnen we blijven nakaarten... mijn schuld vrees ik

Overigens mag ik wel graag nakaarten en met mij meer mensen hier geloof ik... misschien kunnen we na afloop de top10 nog even benchmarken door hem per persoon om te vormen tot een eigen top10 en de resultaten op te tellen?

HiLL schreef:
(quote)

Is de Cure dat niet?

Nee.

basketballerke
4-5

4-6

finale tot de 18, 3 verschil...

(!RKU$
5-7

Casartelli schreef:
(quote)

Jeezz, dat was een makkie voor me geweest

Maar in deze finale is het ook duidelijk, een band met eigenlijk 6 steengoede platen (voordat de zanger jammerlijk verzoop in zijn wastobbe) tegenover een band die wat heeft aangefreubelt, toen een stuk of 4 goede platen heeft gemaakt en een beetje fossiel is geworden in de jaren 80 met schijnbaar wat solowerk onder de noemer van de bandnaam.

voltazy
6-9

6-10 na de Beatles zijn dit mijn twee favoriete bands, dus gedroomde finale voor mij. Ik kies voor Floyd omdat ze Echoes hebben. Orbit wat zeg je nu! 4 goede platen? Ik tel er minimum 6.

Omayyad
6-12, maar dat mag geen verrassing zijn...

Casartelli (moderator)
Omayyad schreef:
maar dat mag geen verrassing zijn...

nee, inderdaad... alwéér wint je favoriete bandje... wat ben je toch een ontzettende met-alle-winden-meewaaier, Frans!

7-13 Doors natuurlijk

7-14

Neil Young tegen The Cure had van mij best de finale mogen zijn hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:10 uur

geplaatst: vandaag om 08:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.