MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:

fredpit
1-3 natuurlijk.

NoMeansNo is ook niet verkeerd. Maar die hebben betere albums (The Cure trouwens ook).

fredpit
deric raven schreef:
NoMeansNo is ook niet verkeerd. Maar die hebben betere albums (The Cure trouwens ook).

dus?

Ik heb mijn stem uit gebracht op The Cure, maar ben nu The Day Everything Became Nothing van NoMeansNo aan het luisteren. Ik weet dat NoMeansNo weinig kans maakt tegen The Cure, maar vind hun muziek zeker de moeite waard.

2-3

fredpit
deric raven schreef:
Ik heb mijn stem uit gebracht op The Cure, maar ben nu The Day Everything Became Nothing van NoMeansNo aan het luisteren. Ik weet dat NoMeansNo weinig kans maakt tegen The Cure, maar vind hun muziek zeker de moeite waard.

Met alle respect deric..het is je smaak ook niet.

fredpit
128 Felt - Forever Breathes the Lonely World --- Anthrax - Spreading the Disease (1985)

1-0 Geweldig heftig en obscuur album...

MetalDex
2-1

2-2

wavanbuuren
3-2

3-5

129 In the Nursery - Counterpoint (1989) --- Dark Angel - Leave Scars (1989)

0-0 pas (ken beide niet)

129 In the Nursery - Counterpoint (1989) --- Dark Angel - Leave Scars (1989)

1-0

sq
Allebei twee stemmen op MuMe

Ik ken ze ook geen van beiden.

Ik ken wel wat van In The Nursery, waaronder van deze plaat.. op basis daarvan schat ik hem hoger in dan die trashmetal plaat die ik vroeger zelfs op ceedee had

Dark Angel heeft overigens 7 stemmen, maar ook dat lijkt me iets te weinig om te gaan wachten op het moment dat die allemaal eens online zijn geweest..

Ik heb ook enkel losse nummers van beide bands en op basis daarvan ga ik ook mijn stem uitbrengen, anders gaat het hier niet vooruit;

2-0

Hup met de geit!

Kan alleen maar bokkig doen,ken geen van beide.

Nooit van gehoord.

3-0

denk ik

4-0

Anders stagneert het hier

5-0

130 David Bowie - Scary Monsters --- Tom Waits - Rain Dogs

0-1

130 David Bowie - Scary Monsters --- Tom Waits - Rain Dogs

1-1

2-1

Ik moet deze Bowie-plaat nog wat beter leren kennen, maar met Waits heb ik niet zoveel...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:49 uur

geplaatst: vandaag om 16:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.