Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO
zoeken in:
0
fredpit
geplaatst: 31 juli 2007, 01:16 uur
157 Death Angel - Frolic Through the Park (1988) --- Melvins - Gluey Porch Treatments
0-1
0-1
0
geplaatst: 31 juli 2007, 11:54 uur
1-5
158 Elvis Costello & the Attractions - IbMePdErRoIoAmL --- Jeff Healey Band - See the Light
1-0
158 Elvis Costello & the Attractions - IbMePdErRoIoAmL --- Jeff Healey Band - See the Light
1-0
0
fredpit
geplaatst: 31 juli 2007, 15:03 uur
159 Dark Angel - Darkness Descends (1986) --- Heaven 17 - The Luxury Gap (1983)
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 juli 2007, 15:46 uur
160 Monochrome Set – Love Zombies --- Skinny Puppy - Remission (1984)
0
geplaatst: 31 juli 2007, 15:59 uur
0
wavanbuuren
geplaatst: 31 juli 2007, 16:08 uur
Premonition schreef:

(quote)

Ik snap je reactie niet zo goed:
1) Je mag er vanuit gaan dat iedereen gestemd heeft op de albums die hij of zij gehoord heeft.
2) Iemand die een album niet helemaal gehoord heeft volgens de ongeschreven regels niet mag stemmen.
3) Er dus maar 1 en 2 potentiele stemmers zijn voor deze knock-out.
4) Deze knock-out tot de vijf gaat.
Dan mag ik toch voorzichtig kritisch zijn over deze knock-out c.q. draw?
0
Davez
geplaatst: 31 juli 2007, 17:31 uur
terechte opmerking wavanburen
Zelf ken ik wel meerdere platen maar nooit de tegenstander dus ik stem zelden mee.
Zelf ken ik wel meerdere platen maar nooit de tegenstander dus ik stem zelden mee.
0
geplaatst: 31 juli 2007, 18:20 uur
Voor mij komen in deze KO toch wel heel veel platen voorbij die ik wel 'gehoord' heb, zonder dat ik er op gestemd heb. Voor een KO hoef je toch alleen maar een verschil af te wegen? Dan kan ook best met een 'ongeveer idee' van een album, zeker als de tegenstander een 'echt heel' bekend album is. Dat ' ongeveer idee ' kan bij mij ook gebaseerd zijn op een deel van het album, of een vage notie van de periode van de artiest.
Laat ik t eens uitspreken voor deze specifieke KO
Love Zombies: is mij eenmaal deels voorgespeeld (en dus 25 jaar geleden). Een goede vriend van mij had dit album. Maakte toen geen indruk. Niet goed niet slecht. Geen idee meer wat voor soort muziek, trouwens.
Skinny Puppy: maakte in die tijd vernieuwende dance. Was mid 80s een naam om in de gaten te houden. Het betreft hier het oudste album. Ik ben niet helemaal zeker meer over titels, maar dr was één nummer waar ik helemaal gek van was.
Als ik dan moet kiezen (welk album heb je NU t liefst - ik heb ze geen van beiden), dan kan ik dat wel:
2-2
Laat ik t eens uitspreken voor deze specifieke KO
Love Zombies: is mij eenmaal deels voorgespeeld (en dus 25 jaar geleden). Een goede vriend van mij had dit album. Maakte toen geen indruk. Niet goed niet slecht. Geen idee meer wat voor soort muziek, trouwens.
Skinny Puppy: maakte in die tijd vernieuwende dance. Was mid 80s een naam om in de gaten te houden. Het betreft hier het oudste album. Ik ben niet helemaal zeker meer over titels, maar dr was één nummer waar ik helemaal gek van was.
Als ik dan moet kiezen (welk album heb je NU t liefst - ik heb ze geen van beiden), dan kan ik dat wel:
2-2
* denotes required fields.