MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:
Confetti's nog nooit van gehoord

wavanbuuren
0-3

wavanbuuren
the viking schreef:

Dat is dan toch een gebrek aan je opvoeding als ik zo vrij mag zijn. Is toch zo ongeveer het begin van de house te noemen.

the viking schreef:

Kijk en huil

Confetti's

Tja, hier kan ik dus niet stemmen, ben nooit zover gekomen om heel die plaat te luisteren, ben wel vrij zeker dat ik ome Phils kleinood beter vind...

Voor zij die de Confetti's niet kennen: 1 van de grondleggers van het New Beat-genre, voor zover ik weet het meest verfoeilijke genre dat ons landje heeft voortgebracht. Confetti's waren daar de bekendste & meest commerciële band van, wel erg grappig dat wel.

fredpit
0-4
De toekomstige winaar van deze k.o. (als het zo doorgaat)

Dead Kennedy's eruit tegen een prutalbum van Malcolm McLaren.

Ben te ontdaan om te stemmen op deze rommel na het uitschakelen van de Dead Kennedy's; al die anderen die er ook zo over denken: where were you ?

tondeman
Wat ook erg is, is Afrika Bambaata dat kansloos ten onder gaat tegen Foreigner

Casartelli (moderator)
tondeman schreef:
Wat ook erg is, is Afrika Bambaata dat kansloos ten onder gaat tegen Foreigner

Daar was ik ook wat verbaasd over. Dat Afrika Bambaata moet wel bar slecht zijn om tenonder te gaan tegen dit dieptepunt van deze voor het overige heel behoorlijke AOR-band.

Nou opa Phil zal het wel niet winnen gok ik, maar het is natuurlijk schrijnend dat Dead Kennedy's eruit vliegt tegen deze "manager" van de supermarktpunks bij uitstek.
Maar Oldfart, gewoon blijven stemmen hoor, anders wordt het weer The Cure met Disintegration

tondeman
Casartelli schreef:
(quote)

Daar was ik ook wat verbaasd over. Dat Afrika Bambaata moet wel bar slecht zijn om tenonder te gaan tegen dit dieptepunt van deze voor het overige heel behoorlijke AOR-band.

Nu ja, het heeft hier maar 6 stemmen en een redelijk laag gemiddelde, maar wat mij betreft is dat een heel goed album (4*). Foreigner ken ik dan weer niet goed, maar iets zegt me dat het niet bepaald mijn smaak is

Maar even serieus...

0-5 but seriously...

214 The Saints – All Fools Day (1985) --- R.E.M. - Lifes Rich Pageant (1986)

0-1

0-4
makkie

wavanbuuren
0-5

wavanbuuren
215 Lowlife - Rain --- The Triffids - The Black Swan

pas

1-0 Allebei prima

fredpit
2-3

Maar net bekomen van verbijstering,
blijkt dat je als rechtgeaarde nachtwerker niet eens meer overdag kunt gaan slapen, of worden the Saints met 0 punten afgeserveerd; ik durf te wedden dat er REM stemmers tussen zitten die 'All Fools Day' nog nooit hebben gehoord

Nou ja dan the Triffids maar aan een puntje helpen: 3-5

216 The Young Gods - L'Eau Rouge (1989) --- Ryuichi Sakamoto - Neo Geo [1982]

1-1 Ryuichi Sakamoto

Gast
geplaatst: vandaag om 06:43 uur

geplaatst: vandaag om 06:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.