MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:
DutchViking
1-3

deric raven schreef:
(quote)

deric raven

geplaatst op 5 mei 2007, 18:47 uur bij Everything But The Girl - Eden. Each and Everyone is erg goed. Ik kende eigenlijk alleen Missing, en was hierdoor benieuwd naar het oudere werk. Toen in dit nummer hoorde was ik verbaasd dat dit dezelfde band was. Each and Everyone is namelijk zoveel mooier.

Ongetwijfeld deric. Het is ook een mooi album (in ieder geval de beste van Everything but the Girl), maar wel zoetsappig. En daar ging het even om.

1-5 natuurlijk

301 Mylene Farmer – Ainsi Soit Je… [1988] --- The Cult - Dreamtime

Dreamtime is niet echt geweldig, maar die van Mylene Farmer ken ik niet dus pas.

1-3 Mylene Farmer

302 Soul II Soul - Club Classics Vol 1 --- Mary Margaret O’Hara – Miss America (1988)

303 Toni Childs - Union --- Death - Scream Bloody Gore (1987)

0-1

1-3 Prima zangeres.

MetalDex
1-4

304 ABC - Alphabet City --- Paul McCartney - Flowers in the Dirt (1989)

Gast
geplaatst: vandaag om 20:31 uur

geplaatst: vandaag om 20:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.