MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:
sq
1-4

sq
345 Big Country – The Crossing --- Spear of Destiny - Outland (1987)

1-0

346 Japan - Tin Drum --- Bangles - Different Light

5-1

347 Peter Gabriel - So [1986] --- Sodom - Agent Orange (1989)

1-0

Ruby1966
3-0

348 Jason Becker - Perpetual Burn --- Neil Young - Hawks & Doves

0-1 of zo

sq
Ik heb werkelijk nog nooit van Jason Becker gehoord.

sq schreef:

Een geweldige gitarist in de categorie van Joe Satriani, Steve Vai,Marty Friedman,Frank Zappa etc.Lijdt helaas aan een spierziekte

WTH = Jason Becker ?? Kan dus niet stemmen.

sq schreef:

Oldfart schreef:
WTH = Jason Becker ?? Kan dus niet stemmen.

Jason Becker = een van de beste gitaristen aller tijden. Jammer genoeg raakte hij begin jaren '90 over zijn hele lichaam verlamd door een zeldzame zenuwziekte. Hij componeert wel nog steeds muziek door middel van oogscanners e.d. (het fijne weet ik er ook niet van). Zoals viking al zei kan je hem plaatsen in het rijtje met Joe Satriani, Steve Vai...
Jason Becker

Omayyad
0-4, ik heb het niet zo op die gitaarplaten en ook deze van Jason Becker kan mij niet echt bekoren. Wel een goede gitarist trouwens, maar dat doet er mijns inziens nu weinig aan toe.

fredpit
0-5

349 Pale Fountains - ...From Across the Kitchen Table --- The Undertones - The Undertones

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 18:50 uur

geplaatst: vandaag om 18:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.