MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:
504 Pink Floyd – A Momentary Lapse Of Reason [1987] --- Talking Heads - Remain in Light (1980)

0-1

505 The The - Soul Mining --- Madonna - True Blue 1986

1-0

5-0

506 Van Morrison - Common One --- The Bee Gees – E.S.P. [1987]

0-1

DutchViking
3-1

507 The Church - Heyday (1986) --- Ambrosia – One Eighty [1980]

1-0

Ruby1966
4-0

508 Steve Hackett – Till We Have Faces [1984] --- Spacemen 3 - Sound of Confusion

0-1

fredpit
0-2

sq
the viking schreef:
Patrick Cowley - The Album

Nu ik m zie kan ik het me ook weer herinneren. Ik vraag me af wat de status hiervan is, want dit is maar kort in de handel geweest en ik heb dit ook nooit meer gezien sindsdien. Het was een soort uitgebreide maxi, als ik het wel heb. Wellicht alleen in Nederland uitgebracht? Dit was vóór Megatron man´. De hoes is bijna gelijk aan de maxi van Menergy. Ik zou niet meer weten wat er verder op stond.

(edit) ik vind nu zowel verwijzingen naar Megatron man als zijnde het eerste album als dat het het tweede zou zijn.

0-3 nu wel de spacemen3!

509 Deacon Blue - Raintown (1987) --- Barclay James Harvest – Ring Of Changes [1983]

Gast
geplaatst: vandaag om 10:49 uur

geplaatst: vandaag om 10:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.