MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:

Lastig:

3-0

grapje zeker?

Ruby1966
4-1

divart schreef:
(quote)

grapje zeker?

Nee (4,5 tegenover 4). Ik vind The Cure verheerlijking momenteel een beetje een grapje worden

22 Thomas Dolby - The Flat Earth --- Einstürzende Neubauten - Zeichnungen des Patienten O.T.

Ruby1966
aERodynamIC schreef:
(quote)

Nee (4,5 tegenover 4). Ik vind The Cure verheerlijking momenteel een beetje een grapje worden

aERodynamIC schreef:
(quote)

Op die manier. Maar 17 seconds was en is een goed album, Rio klinkt toch hopeloos gedateerd met slechts 2 fatsoenlijke nummertjes. Dit geheel buiten de Cure verheerlijking om natuurlijk.

2-0

aERodynamIC schreef:
Ik vind The Cure verheerlijking momenteel een beetje een grapje worden

4,5 * voor Seventeen Seconds, beetje overdreven aERo

Ik zal er een vol punt van af halen

aERodynamIC schreef:
(quote)

Vanaf welk punt precies? Eénd maand terug of het jaar daarvoor..

orbit schreef:
Eénd maand terug of het jaar daarvoor..

Doe maar een zwaan maand terug.

Thomas Dolby staat overigens al lang op mijn nog te beluisteren lijst.......

Goh.. niks van gemerkt toen. Maar misschien valt het mij al niet meer op, sinds ik bevooroordeeld ben

23 All About Eve - Scarlet and Other Stories (1989) --- The Triffids - In the Pines

1-0

Ruby1966
2-4

fredpit
2-5

Gast
geplaatst: vandaag om 22:43 uur

geplaatst: vandaag om 22:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.