MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:
3-3 uitstekend album van Dire Straits tegen baggerplaat van Bowie. Zie hier van door mij gerespecteerde MuMe-rs een beetje kinderachtige motivatie bij hun stem.

Kinderachtig stemgedrag? Het is gewoon mijn smaak niet, die muziek, kan toch? Heeft niks met kinderachtig zijn te maken, dat maak jij er van.

musicfriek schreef:
Kinderachtig stemgedrag? Het is gewoon mijn smaak niet, die muziek, kan toch? Heeft niks met kinderachtig zijn te maken, dat maak jij er van.

Maar jou bedoelde ik natuurlijk niet friek

4-4 Prachtig album van Dire Straits

freddze schreef:
(quote)
Tja, Dire Straits, ik ben nu ook niet direct een fan, maar anderzijds is het me wel bekend dat ze in Nederland algemeen gehaat worden - een beetje overdreven vind ik zelfs als je 't mij vraagt..

Gelukkig alleen op dit forum hoor

199 The Replacements - Don't Tell a Soul --- Einstürzende Neubauten - Kollaps

0-1

lebowski schreef:
3-3 uitstekend album van Dire Straits tegen baggerplaat van Bowie. Zie hier van door mij gerespecteerde MuMe-rs een beetje kinderachtige motivatie bij hun stem.

Kinderachtig? Weet je wat pas kinderachtig is? Het gedrag van zekere Dire Straits-fans bij albums als die van Marco Borsato....

Het is wellicht een mindere Bowie maar altijd nog beter dan die slaapverwekkende, oervervelende Dire Straits.
Altijd dat gewauwel bij KO's over het hoe en waarom (het is dat ik VanDeGriend heb beloofd mee te doen.......).

Deze ronde pas ik

Wel verdorie: dus ik hoor tot de niet-gerespecteerden. Nog fraaier

edit: en toen verliet lebowski het pand (had ik maar gequote)

aERodynamIC schreef:
Altijd dat gewauwel bij KO's over het hoe en waarom (het is dat ik VanDeGriend heb beloofd mee te doen.......).

Nou nou rustig maar. Ik doelde uiteraard ook niet op jou aERo

edit: per ongeluk mijn eigen bericht gewist...

lebowski schreef:
edit: per ongeluk mijn eigen bericht gewist...

Blijf nu gewoon eens rustig en drentel niet zo rond: zo kan ik nooit reageren n.a.v. een van de beste ronden van deze KO!

sorry, stand huidige ronde is 0-1 (199 The Replacements - Don't Tell a Soul --- Einstürzende Neubauten - Kollaps)

fredpit
5-2

200 The Gun Club – The Las Vegas Story (1984) --- Aerosmith - Pump

1-0

fredpit
3-0

201 Helloween - Walls of Jericho (1986) --- The Undertones - Hypnotised

fredpit
0-2

202 A Certain Ratio - To Each... --- The Feelies - Crazy Rhythms (1980)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 04:49 uur

geplaatst: vandaag om 04:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.