Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 19:10 uur
3-3 uitstekend album van Dire Straits tegen baggerplaat van Bowie. Zie hier van door mij gerespecteerde MuMe-rs een beetje kinderachtige motivatie bij hun stem.
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 19:12 uur
Kinderachtig stemgedrag? Het is gewoon mijn smaak niet, die muziek, kan toch? Heeft niks met kinderachtig zijn te maken, dat maak jij er van.
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 19:13 uur
musicfriek schreef:
Kinderachtig stemgedrag? Het is gewoon mijn smaak niet, die muziek, kan toch? Heeft niks met kinderachtig zijn te maken, dat maak jij er van.
Maar jou bedoelde ik natuurlijk niet friek

0
geplaatst: 31 oktober 2007, 19:25 uur
freddze schreef:
(quote)
Tja, Dire Straits, ik ben nu ook niet direct een fan, maar anderzijds is het me wel bekend dat ze in Nederland algemeen gehaat worden - een beetje overdreven vind ik zelfs als je 't mij vraagt..Gelukkig alleen op dit forum hoor

0
geplaatst: 31 oktober 2007, 19:33 uur
199 The Replacements - Don't Tell a Soul --- Einstürzende Neubauten - Kollaps
0-1
0-1
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 20:15 uur
lebowski schreef:
3-3 uitstekend album van Dire Straits tegen baggerplaat van Bowie. Zie hier van door mij gerespecteerde MuMe-rs een beetje kinderachtige motivatie bij hun stem.
Kinderachtig? Weet je wat pas kinderachtig is? Het gedrag van zekere Dire Straits-fans bij albums als die van Marco Borsato....

Het is wellicht een mindere Bowie maar altijd nog beter dan die slaapverwekkende, oervervelende Dire Straits.
Altijd dat gewauwel bij KO's over het hoe en waarom (het is dat ik VanDeGriend heb beloofd mee te doen.......).
Deze ronde pas ik

0
geplaatst: 31 oktober 2007, 20:22 uur
Wel verdorie: dus ik hoor tot de niet-gerespecteerden. Nog fraaier 
edit: en toen verliet lebowski het pand (had ik maar gequote)

edit: en toen verliet lebowski het pand (had ik maar gequote)

0
geplaatst: 31 oktober 2007, 20:23 uur
aERodynamIC schreef:
Altijd dat gewauwel bij KO's over het hoe en waarom (het is dat ik VanDeGriend heb beloofd mee te doen.......).
Nou nou rustig maar. Ik doelde uiteraard ook niet op jou aERo

edit: per ongeluk mijn eigen bericht gewist...
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 20:25 uur
lebowski schreef:
Blijf nu gewoon eens rustig en drentel niet zo rond: zo kan ik nooit reageren n.a.v. een van de beste ronden van deze KO!
sorry, stand huidige ronde is 0-1 (199 The Replacements - Don't Tell a Soul --- Einstürzende Neubauten - Kollaps)
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 21:59 uur
200 The Gun Club – The Las Vegas Story (1984) --- Aerosmith - Pump
1-0
1-0
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 22:59 uur
201 Helloween - Walls of Jericho (1986) --- The Undertones - Hypnotised
0
geplaatst: 1 november 2007, 09:22 uur
202 A Certain Ratio - To Each... --- The Feelies - Crazy Rhythms (1980)
0-1
0-1
* denotes required fields.