MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:

reptile71 schreef:
5/2

)knopjes van toetsenbord weer eens in de war, dan gaan alle leestekens door elkaar... pfff opnieuw opstarten maar. Kent iemand dit probleem= Hoe kun je dat veranderen zonder opnieuw op te starten= ' Je ziet alle tekens kloppen niet meer....

Heb ik inderdaad ook wel eens, al komt het de laatste tijd nog maar zeer sporadisch voor. Een aantal maanden terug had ik het veel vaker en ook ik moest telkens opnieuw starten om het op te lossen. Hoe het komt weet ik eigenlijk niet, zal wel iets van gare driverfiles voor de aansturing van je keyboard zijn. Ik heb er niet concreet naar gezocht eigenlijk.

Bij mij helpt het nog wel eens om het venster te sluiten en opnieuw te openen.....

Feeder
Status Seeker schreef:
Bij mij helpt het nog wel eens om het venster te sluiten en opnieuw te openen.....

Dan moet je er wel voor zorgen dat het niet tocht want vooraleer je het goed en wel beseft loop je een koudje op.

Feeder schreef:
(quote)

Dan moet je er wel voor zorgen dat het niet tocht want vooraleer je het goed en wel beseft loop je een koudje op.
Zeker in deze tijd van het jaar waarin de griepjes al snel om de hoek komen kijken.

rayman schreef:
(quote)
Zeker in deze tijd van het jaar waarin de griepjes al snel om de hoek komen kijken.
Hm... dan maar beter opnieuw opstarten, want het risico op een koudje vatten heb ik er niet voor over.

Feeder
4-0

Ruby1966
5-0

Ruby1966
250 Lowlife - Diminuendo --- Wipers - Over the Edge

0-2 (kom toevallig even schuilen voor een bui )

Feeder
0-3

2-3 maar allebei erg goed

fredpit
2-5

fredpit
251 Black Sabbath - Headless Cross (1989) --- Lloyd Cole & the Commotions - Mainstream (1987)

Ruby1966
1-4

252 Duran Duran - Seven and the Ragged Tiger (1983) --- Talking Heads - Remain in Light (1980)

0-1 wat een verschil

Ruby1966
0-3

Gast
geplaatst: vandaag om 07:52 uur

geplaatst: vandaag om 07:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.