Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2007, 12:46 uur
reptile71 schreef:
5/2
)knopjes van toetsenbord weer eens in de war, dan gaan alle leestekens door elkaar... pfff opnieuw opstarten maar. Kent iemand dit probleem= Hoe kun je dat veranderen zonder opnieuw op te starten= ' Je ziet alle tekens kloppen niet meer....
5/2
)knopjes van toetsenbord weer eens in de war, dan gaan alle leestekens door elkaar... pfff opnieuw opstarten maar. Kent iemand dit probleem= Hoe kun je dat veranderen zonder opnieuw op te starten= ' Je ziet alle tekens kloppen niet meer....
Heb ik inderdaad ook wel eens, al komt het de laatste tijd nog maar zeer sporadisch voor. Een aantal maanden terug had ik het veel vaker en ook ik moest telkens opnieuw starten om het op te lossen. Hoe het komt weet ik eigenlijk niet, zal wel iets van gare driverfiles voor de aansturing van je keyboard zijn. Ik heb er niet concreet naar gezocht eigenlijk.
0
geplaatst: 6 november 2007, 12:50 uur
Bij mij helpt het nog wel eens om het venster te sluiten en opnieuw te openen.....
0
Feeder
geplaatst: 6 november 2007, 13:02 uur
Status Seeker schreef:
Bij mij helpt het nog wel eens om het venster te sluiten en opnieuw te openen.....
Dan moet je er wel voor zorgen dat het niet tocht want vooraleer je het goed en wel beseft loop je een koudje op.

0
geplaatst: 6 november 2007, 13:03 uur
Feeder schreef:
Dan moet je er wel voor zorgen dat het niet tocht want vooraleer je het goed en wel beseft loop je een koudje op.
Zeker in deze tijd van het jaar waarin de griepjes al snel om de hoek komen kijken.(quote)

0
geplaatst: 6 november 2007, 13:14 uur
rayman schreef:
Hm... dan maar beter opnieuw opstarten, want het risico op een koudje vatten heb ik er niet voor over. (quote)
Zeker in deze tijd van het jaar waarin de griepjes al snel om de hoek komen kijken.
0
Ruby1966
geplaatst: 6 november 2007, 14:46 uur
250 Lowlife - Diminuendo --- Wipers - Over the Edge
0
fredpit
geplaatst: 6 november 2007, 16:41 uur
251 Black Sabbath - Headless Cross (1989) --- Lloyd Cole & the Commotions - Mainstream (1987)
0
geplaatst: 6 november 2007, 17:26 uur
252 Duran Duran - Seven and the Ragged Tiger (1983) --- Talking Heads - Remain in Light (1980)
0-1 wat een verschil
0-1 wat een verschil

* denotes required fields.