Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2007, 23:35 uur
8. The Pogues - If I Should Fall from Grace with God (1988) --- Joy Division – Closer
1-0
1-0
0
geplaatst: 30 november 2007, 23:37 uur
9. Talk Talk - The Colour of Spring (1986) --- Echo & The Bunnymen – Porcupine
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 november 2007, 23:37 uur
VanDeGriend schreef:
Ik ken acts die 1 goede plaat hebben uitgebracht en daarna alleen maar rotzooi. Dan blijf ik toch die ene plaat op zijn merites beoordelen.
De rest van je betoog gaat meer richting smaakverschil en daar kunnen we het uren over hebben
Ik ken acts die 1 goede plaat hebben uitgebracht en daarna alleen maar rotzooi. Dan blijf ik toch die ene plaat op zijn merites beoordelen.
De rest van je betoog gaat meer richting smaakverschil en daar kunnen we het uren over hebben
Ik geef ook aan waar wellicht de schoen kan wringen. Ik snap zelf heel goed waarom mensen de pest hebben aan kreunprins en in mindere mate ook wel U2. Die hang naar commercialiteit, muzikaal behang en gemakzucht wordt gewoon keihard afgestraft! En dat is zelfs los van smaak.
Maargoed, ik ben het met je eens dat je een plaat op een plaat moet beoordelen en niet op artiest. Dan nog ben ik heel content met de uitslagen waarover geklaagd wordt

0
geplaatst: 30 november 2007, 23:39 uur
0
geplaatst: 30 november 2007, 23:40 uur
10. Cocteau Twins – Garlands --- The Sisters of Mercy - First and Last and Always
0-1
0-1
* denotes required fields.