MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:

he
lekker
ouderwets chaotisch zooitje

fredpit
0-5

einde chaos

orbit schreef:
Die hang naar commercialiteit, muzikaal behang en gemakzucht wordt gewoon keihard afgestraft!

Nou, ik zal dan toch maar even reageren he...

Dat je een hekel hebt aan Prince is wel duidelijk en wat mij betreft best. Helaas beinvloed dat echter ook je beoordelinsgvermogen

Prince is een redelijke wereldkampioen eigen glazen ingooien vwb commercie maar je moet een beetje in de man geinteresseerd zijn om t te weten. Voorbeeldje voor de leek. Na Purple rain komen met Around the World is raar als je alleen maar wilt cashen. Een plaat maken en op het toppunt van je roem intrekken doe je ook niet om makkelijk geld te verdienen. 3 en 4 dubbel cd's uitbrengen is ook al niet briljant commercieel gedacht. Een instrumentale jazz cd? Zou die verkopen. Kan nog wel even doorgaan zo.

Muzikaal behang Slechts als je een optreden van de man hebt gezien dan heb je hier enig recht van spreken hoor....tis van alles en voor mij part zelfs helemaal kut...maar behang...

Gemakzucht : Ik zie weinig artiesten na een optreden van een paar uur even later nog opduiken voor nog een optreden van een paar uur in een nachtclubje.

Overigens vind ik zijn plaatwerk wisselend van kwaliteit en zit er idd ook wel eens een uitglijder bij

shinybeast schreef:
zo gaat het altijd hier

Da's waar, maar wat had je nu gestemd?

2-5 trouwens

VanDeGriend schreef:
(quote)

Nou, ik zal dan toch maar even reageren he...

Dat je een hekel hebt aan Prince is wel duidelijk en wat mij betreft best. Helaas beinvloed dat echter ook je beoordelinsgvermogen

Prince is een redelijke wereldkampioen eigen glazen ingooien vwb commercie maar je moet een beetje in de man geinteresseerd zijn om t te weten. Voorbeeldje voor de leek. Na Purple rain komen met Around the World is raar als je alleen maar wilt cashen. Een plaat maken en op het toppunt van je roem intrekken doe je ook niet om makkelijk geld te verdienen. 3 en 4 dubbel cd's uitbrengen is ook al niet briljant commercieel gedacht. Een instrumentale jazz cd? Zou die verkopen. Kan nog wel even doorgaan zo.

Muzikaal behang Slechts als je een optreden van de man hebt gezien dan heb je hier enig recht van spreken hoor....tis van alles en voor mij part zelfs helemaal kut...maar behang...

Gemakzucht : Ik zie weinig artiesten na een optreden van een paar uur even later nog opduiken voor nog een optreden van een paar uur in een nachtclubje.

Overigens vind ik zijn plaatwerk wisselend van kwaliteit en zit er idd ook wel eens een uitglijder bij

Nouja, het is grotendeels smaak natuurlijk. Maar met nummers als Batman en Diamonds And Pearls kan ik menig toilethok wel behangen ja..

Dat vind ik inderdaad ook allebei zeer matige nummers.

VanDeGriend schreef:
Dat vind ik inderdaad ook allebei zeer matige nummers.

Ik vind persoonlijk Diamonds & Pearls een van zijn betere albums

Of Cream

11. Dead Can Dance - The Serpent's Egg --- Bruce Springsteen - The River

1-0

fredpit
5-1

6-2

Wel heel erg veel wave en aanverwanten er nog in.

herman schreef:
6-2

Wel heel erg veel wave en aanverwanten er nog in.

Misschien wel gewoon leuke en goede muziek

Absoluut, maar er is meer.

12. Doe Maar - Skunk (1981) --- This Mortal Coil - It'll End in Tears (1984)

1-0 (beiden 4,5 maar ik ga voor de underdog)

herman schreef:
Absoluut, maar er is meer.

Dat komt al genoeg aan bod in jaren 60,70 en 90 muziek KO's

2-1 Doe Maar

Gast
geplaatst: vandaag om 23:22 uur

geplaatst: vandaag om 23:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.