Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO
zoeken in:
0
fredpit
geplaatst: 1 december 2007, 21:05 uur
5. Talk Talk - The Colour of Spring (1986) --- The Sisters of Mercy - First and Last and Always
0
geplaatst: 1 december 2007, 21:08 uur
fredpit schreef:
bovenstaande berichten maken goed duidelijk welke sfeer deze ko heeft beinvloed
"Ouwe jongens wave krentebrood" met een schimmelrandje
Je zou voor de grap eens terug moeten kijken hoe weinig ik hier heb gestemd... dus het zijn de andere wave-krenten geweest denk ik. bovenstaande berichten maken goed duidelijk welke sfeer deze ko heeft beinvloed
"Ouwe jongens wave krentebrood" met een schimmelrandje

Wel goede albums komen er voorbij nu zeg! Goed gedaan jongens! 
0
fredpit
geplaatst: 1 december 2007, 21:11 uur
reptile71 schreef:
(quote)
Je zou voor de grap eens terug moeten kijken hoe weinig ik hier heb gestemd... dus het zijn de andere wave-krenten geweest denk ik.
hoe is het avontuur met Trygve Seim eigenlijk afgelopen?
0
geplaatst: 1 december 2007, 21:18 uur
fredpit schreef:
hoe is het avontuur met Trygve Seim eigenlijk afgelopen?
Dat is werkelijk een eindeloos avontuur! Maar voornamelijk omdat ik er niet zo aan toe kom in rust iets nieuws te beluisteren. Alles op zijn tijd... hoe is het avontuur met Trygve Seim eigenlijk afgelopen?

0
geplaatst: 1 december 2007, 21:26 uur
8-2
6. Dead Can Dance - The Serpent's Egg --- This Mortal Coil - It'll End in Tears (1984)
1-0
6. Dead Can Dance - The Serpent's Egg --- This Mortal Coil - It'll End in Tears (1984)
1-0
0
geplaatst: 1 december 2007, 21:48 uur
Het openingsnummer van The Serpent's Egg is bovendien ook erg rustgevend, misschien toch eens proberen fredPIT?
0
fredpit
geplaatst: 1 december 2007, 21:52 uur
orbit schreef:
Het openingsnummer van The Serpent's Egg is bovendien ook erg rustgevend, misschien toch eens proberen fredPIT?
Ik moet zeggen dat ik deze twee albums wel een verrassing vind...mijn stem had hier ook naar DcD kunnen gaan
* denotes required fields.