MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:

0-5 (5*/5*)

0-6 (2,5*/5*)

tondeman
0-7

fredpit
5. Talk Talk - The Colour of Spring (1986) --- The Sisters of Mercy - First and Last and Always

fredpit schreef:
bovenstaande berichten maken goed duidelijk welke sfeer deze ko heeft beinvloed

"Ouwe jongens wave krentebrood" met een schimmelrandje
Je zou voor de grap eens terug moeten kijken hoe weinig ik hier heb gestemd... dus het zijn de andere wave-krenten geweest denk ik. Wel goede albums komen er voorbij nu zeg! Goed gedaan jongens!

fredpit
2-2

fredpit
reptile71 schreef:
(quote)
Je zou voor de grap eens terug moeten kijken hoe weinig ik hier heb gestemd... dus het zijn de andere wave-krenten geweest denk ik. Wel goede albums komen er voorbij nu zeg! Goed gedaan jongens!

hoe is het avontuur met Trygve Seim eigenlijk afgelopen?

Ruby1966
4-2

prachtig album

5-2

fredpit schreef:
hoe is het avontuur met Trygve Seim eigenlijk afgelopen?
Dat is werkelijk een eindeloos avontuur! Maar voornamelijk omdat ik er niet zo aan toe kom in rust iets nieuws te beluisteren. Alles op zijn tijd...

Het staat trouwens 6-2

8-2

6. Dead Can Dance - The Serpent's Egg --- This Mortal Coil - It'll End in Tears (1984)

1-0

fredpit
1-1

Laat ik eens gek doen

5-1

Het openingsnummer van The Serpent's Egg is bovendien ook erg rustgevend, misschien toch eens proberen fredPIT?

fredpit
orbit schreef:
Het openingsnummer van The Serpent's Egg is bovendien ook erg rustgevend, misschien toch eens proberen fredPIT?

Ik moet zeggen dat ik deze twee albums wel een verrassing vind...mijn stem had hier ook naar DcD kunnen gaan

Gast
geplaatst: vandaag om 14:13 uur

geplaatst: vandaag om 14:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.