MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Jaren 80 Albums KO

zoeken in:
9-8

4 fraaie platen in de halve finale Waarvan JD natuurlijk de fraaiste

2. Dead Can Dance - The Serpent's Egg --- Talk Talk - Spirit of Eden (1988)

1-0

Allmusic
2-1

Ruby1966
2-2

10-8

Dit is echt teveel eer voor die plaat

VanDeGriend schreef:
Dit is echt teveel eer voor die plaat

Ohhh, jongen toch.. waarom de hele tijd zeuren over zo'n voortreffelijke plaat. Dat de meeste Curefans dit als hun favoriet bestempelen zegt toch wel iets?

musicfriek schreef:
welke?
Van The Cure. Best fraai maar dat is het dan ook toch? Zelfs binnen hun eigen ouvre zijn betere te vinden

Gregoriaans zangkoor tegen paradijselijk Eden niet moeilijk dus:

5-4

VanDeGriend schreef:
Van The Cure. Best fraai maar dat is het dan ook toch? Zelfs binnen hun eigen ouvre zijn betere te vinden

Mwah, ik vind deze hun beste (4,5*), maar Closer vind ik net even wat beter eigenlijk (5*).

Heb overigens ook niks tegen die plaat hoor. Geloof 4 of 4,5 ster,.....dus t had nog erger kunnen zijn

Faith heb ik op 5*

Maar ja, Closer is nu eenmaal mijn favoriete plaat

Dat weten we.. Ik had misschien wel precies andersom gereageerd bij een uitschakeling van Disintegration

Ik heb gisteren ook weer 's naar Disintegration geluisterd en kwam eigenlijk tot dezelfde conclusie. Paar hele mooie albums (en vast extra mooi als je erbij was in '89), maar de klassiekerstatus ontgaat me volledig. Overigens vind ik Closer ook wel wat overschat (al heb ik hem op 4,5*).

orbit schreef:
Dat weten we.. Ik had misschien wel precies andersom gereageerd bij een uitschakeling van Disintegration
Point taken

herman schreef:
Overigens vind ik Closer ook wel wat overschat (al heb ik hem op 4,5*).

Vind ik eigenlijk van Joy Division an sich

fredpit
6-6

maar DCD was voor mij de verrassing van deze K.O.

Alle muziek is gewoon zwaar overschat.

Voorlopig gaan we richting een finale bestaande uit de nummer 1 en 2 uit mijn top 10.

reptile71 schreef:

Voorlopig gaan we richting een finale bestaande uit de nummer 1 en 2 uit mijn top 10.

Opgezet spel, geef het maar toe

reptile71 schreef:

Hmm, zul jij je even superieur voelen

Lijkt inderdaad wel doorgestoken kaart..

reptile71 schreef:

Hier hangt een luchtje aan...

Ik moet wel zeggen dat ik ze toevallig (echt waar!) vandaag nog allebei beluisterd heb

Gast
geplaatst: vandaag om 16:03 uur

geplaatst: vandaag om 16:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.