Muziek / Muziekgames / Hoeslink
zoeken in:
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 14:59 uur
Ehm, ik mis de link van ettettummu even geloof ik. Ik zie toch echt alleen maar een vliegtuig en een trein en dat lijkt me een wat vreemde link.
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 15:50 uur
HammerHead schreef:
Ehm, ik mis de link van ettettummu even geloof ik. Ik zie toch echt alleen maar een vliegtuig en een trein en dat lijkt me een wat vreemde link.
snelheid / vervoer / rechtsaf
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 16:09 uur
ettettummu schreef:
snelheid / vervoer
(quote)
snelheid / vervoer
Op elke volgende hoes moet een grafisch thema of element, staad er in het openings bericht dus eigenlijk is deze link niet goedgekeurd.
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 17:36 uur
sorry
misschien kan de crew de laatste 3 plaatjes verwijderen, dan gaan we gewoon verder vanaf het vliegtuig van Beastie Boys van Andre als een snelheidsvoertuig dat rechtsaf gaat niet als grafisch element telt
misschien kan de crew de laatste 3 plaatjes verwijderen, dan gaan we gewoon verder vanaf het vliegtuig van Beastie Boys van Andre als een snelheidsvoertuig dat rechtsaf gaat niet als grafisch element telt
0
geplaatst: 11 oktober 2005, 18:42 uur
We kiezen gewoon als grafisch element iets anders, bijvoorbeeld 'uitlaat'. Schoorsteenpijp van de trein vs. de straalmotor van het vliegtuig. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.