MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoeslink

zoeken in:

Dustyfan
Selma, hou nou eens op met drammen en ga gewoon leuke hoesjes zoeken waarmee je kunt linken. Dit is een spelletje en geen flame-topic.

Veel plezier nog.

SelmaDuim
bonothecat schreef:

Ja zie jij de paus dan niet op de hoes staan. Je hebt gelijk als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik hem ook niet meer.

Lees mijn op één na laatste post op de vorige pagina nog even door, en praat maar verder als je me eindelijk snapt.

Dustyfan
Jou snappen? Dat is een heel ander spelletje. Te ingewikkeld voor de meesten van ons, vrees ik

SelmaDuim
Dustyfan schreef:

Jou snappen? Dat is een heel ander spelletje. Te ingewikkeld voor de meesten van ons, vrees ik

Als je dit spelletje al niet snapt is het inderdaad vrij lastig, maar dat zegt dan weer weinig over mij.

...ik zie alleen maar een geestelijke als ik die man zie.....en dat zal ik bij je opa er waarschijnlijk niet uithalen...of het moet de tweelingbroer zijn van de paus natuurlijk. Heb je toevallig Poolse voorouders Maar goed we gaan elkaar waarschijnlijk niet snappen.....sons and daughters moet gelinkt worden overigens ! ..

ps. alweer een andere dus, ben telkens net te laat!

Het is toch voor iedereen duidelijk dat het de paus is.

SelmaDuim

(afbeelding)

Dustyfan
SelmaDuim schreef:
(quote)

Als je dit spelletje al niet snapt is het inderdaad vrij lastig, maar dat zegt dan weer weinig over mij.

Muts, ik zit je gewoon wat te plagen. Snap dat nou eens en ga er niet meteen serieus op in. En je hebt je zin toch gekregen? Vandaar en en

En nu ga ik weer wat zinnigs doen.

...moet ik nu gaan linken op een muts Visueel he !

SelmaDuim
Toch wel grappig dat je achteraf telkens weer hetzelfde excuus gebruikt Dustyfan

Als niemand je ooit verteld had dat dat de paus was, had je het nooit geweten.

Hoe moeilijk kan het zijn

SelmaDuim
Alle geestelijken zijn kaal blijkbaar

Ik moet toegeven dat ik hem niet eens herkend had als er geen pater bij had gestaan... Maar nu op zoek naar een nieuw hoesje! En dan straks lekker de zon in!

Het raam in de achtergrond:

(afbeelding)

TV Kijken!

(afbeelding)

huiskamerhoezen, leuk!

(afbeelding)

Ik link op de visuele bank, mocht dit niet duidelijk zijn.

ElMeroMero

(afbeelding)

Yak
Link: boekkie.

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.