Muziek / Muziekgames / Hoeslink
zoeken in:
0
Dustyfan
geplaatst: 19 april 2005, 14:44 uur
Selma, hou nou eens op met drammen en ga gewoon leuke hoesjes zoeken waarmee je kunt linken. Dit is een spelletje en geen flame-topic.
Veel plezier nog.
Veel plezier nog.

0
SelmaDuim
geplaatst: 19 april 2005, 14:46 uur
bonothecat schreef:
Ja zie jij de paus dan niet op de hoes staan. Je hebt gelijk als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik hem ook niet meer.
Ja zie jij de paus dan niet op de hoes staan. Je hebt gelijk als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik hem ook niet meer.
Lees mijn op één na laatste post op de vorige pagina nog even door, en praat maar verder als je me eindelijk snapt.
0
Dustyfan
geplaatst: 19 april 2005, 14:47 uur
Jou snappen? Dat is een heel ander spelletje. Te ingewikkeld voor de meesten van ons, vrees ik 

0
SelmaDuim
geplaatst: 19 april 2005, 14:48 uur
Dustyfan schreef:
Jou snappen? Dat is een heel ander spelletje. Te ingewikkeld voor de meesten van ons, vrees ik

Als je dit spelletje al niet snapt is het inderdaad vrij lastig, maar dat zegt dan weer weinig over mij.
0
geplaatst: 19 april 2005, 14:49 uur
...ik zie alleen maar een geestelijke als ik die man zie.....en dat zal ik bij je opa er waarschijnlijk niet uithalen...of het moet de tweelingbroer zijn van de paus natuurlijk. Heb je toevallig Poolse voorouders
Maar goed we gaan elkaar waarschijnlijk niet snappen.....sons and daughters moet gelinkt worden overigens ! ..
ps. alweer een andere dus, ben telkens net te laat!
Maar goed we gaan elkaar waarschijnlijk niet snappen.....sons and daughters moet gelinkt worden overigens ! ..ps. alweer een andere dus, ben telkens net te laat!
0
Dustyfan
geplaatst: 19 april 2005, 14:53 uur
SelmaDuim schreef:
Als je dit spelletje al niet snapt is het inderdaad vrij lastig, maar dat zegt dan weer weinig over mij.
(quote)
Muts, ik zit je gewoon wat te plagen. Snap dat nou eens en ga er niet meteen serieus op in. En je hebt je zin toch gekregen? Vandaar
en
en 
En nu ga ik weer wat zinnigs doen.

0
SelmaDuim
geplaatst: 19 april 2005, 14:56 uur
Toch wel grappig dat je achteraf telkens weer hetzelfde excuus gebruikt Dustyfan 

0
geplaatst: 19 april 2005, 14:56 uur
Als niemand je ooit verteld had dat dat de paus was, had je het nooit geweten.
Hoe moeilijk kan het zijn
Hoe moeilijk kan het zijn

0
geplaatst: 19 april 2005, 15:00 uur
Ik moet toegeven dat ik hem niet eens herkend had als er geen pater bij had gestaan... Maar nu op zoek naar een nieuw hoesje! En dan straks lekker de zon in!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.