MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het beste album Knock-Out

zoeken in:
3-0 (?) Disintegration, maar moeilijk

Verzoekje: kunnen we iets sneller door deze KO gaan?

203. Porcupine Tree - In Absentia (2002) vs. 86. Miles Davis - Kind of Blue (1959)

9-8

37. The Cure - Disintegration (1989) vs. 140. Deep Purple - Made in Japan (1972)

3-1

Laurora
6-1 ??

made in japan 6-2

Joy4ever schreef:
(quote)

http://www.musicmeter.nl/forum/4/3563/1920

6-8 mijn inziens

Wat bedoel je?

voltazy
orbit schreef:
(quote)

Als je niet eens kan stemmen op platen waarover je blijkbaar wel een oordeel velt kan ik jouw posts vanaf nu ook wel negeren lijkt me ja..

sommige mensen hebben meer te doen dan de hele dag op albums stemmen en aangezien ik al op aardig wat gestemd heb, glipt er wel eens een album tussendoor. Ik heb nog een hele stapel albums die ik wel vaak beluisterd heb, maar er nog niet op heb kunnen stemmen of het vergeten ben. Ik zit overdag op universiteit en 's avonds moet ik werken voor m'n geld. Als alleen een stem voor jou een indicatie is of iemand een album geluisterd heeft, vind ik dat aardig kortzichtig. Dat vind ik nou weer jammer.

Beide 4,5*, ik ga voor de sous-chien.

6-3 Deep Purple

Joy4ever schreef:
Verzoekje: kunnen we iets sneller door deze KO gaan?

Ace
8-3 (The Cure)

9-3 basta

frankvankesteren heeft gelijk, 203. Porcupine Tree - In Absentia (2002) vs. 86. Miles Davis - Kind of Blue (1959) moet nog uitgevochten worden

Kasperbert schreef:
frankvankesteren heeft gelijk, 203. Porcupine Tree - In Absentia (2002) vs. 86. Miles Davis - Kind of Blue (1959) moet nog uitgevochten worden

Even snel tussendoor?

Er was inderdaad een stem van Porcupine Tree blijven liggen ergens tussen de 3-3 en waar het verder ging. Wel even opletten op dubbelstemmers.

203. Porcupine Tree - In Absentia (2002) vs. 86. Miles Davis - Kind of Blue (1959)

8-9

Laurora
8-10 dus?

voltazy
Kasperbert schreef:

stem voor kind of blue

porcupine tree is ongeveer m'n favoriete band, maar kind of blue is sterker.

Casartelli (moderator)
Kasperbert schreef:

Dan is volgens mij de enige oplossing om hier en nu weer op 0-0 te beginnen

Zolang Miles maar wint.

Robert Miles?

0-0

Laurora
Waarom overnieuw?

overnieuw - niet overnieuw

0-1

Laurora schreef:
Waarom overnieuw?

Om van het "gezeik" af te zijn

Laurora schreef:
Waarom overnieuw?
Goede vraag. Niet verrassend dat dat werd geopperd door een progger

voltazy
dit hoge tempo heeft het een stuk overzichtelijker gemaakt

dan volg ik brain stew
0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 12:55 uur

geplaatst: vandaag om 12:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.