Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 3)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:33 uur
Jammer dat die Tim niet mee heeft gekregen hoe zijn zoontje hem uit de vergetelheid heeft gerukt trouwens. Opmerkelijk verhaal.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:34 uur
Jornaquin schreef:
Inderdaad onzin, en kijkend naar hoe bijv SR gewaardeerd wordt op deze site is het niet zo raar dat Bowie eruit vliegt.
Inderdaad onzin, en kijkend naar hoe bijv SR gewaardeerd wordt op deze site is het niet zo raar dat Bowie eruit vliegt.
Je hoorde mij ook niet zeggen dat ik het raar vind. Jammer, dat wel, maar SR heeft inderdaad meer stemmen dan Ziggy Stardust, daar kijk ik van op (gelukkig wel een lager gemiddelde
)
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:35 uur
22. My Morning Jacket - Z (2005) vs. Tom Waits - Swordfishtrombones (1983)
0-1
0-1
0
Jornaquin
geplaatst: 8 januari 2008, 22:36 uur
lebowski schreef:
Je hoorde mij ook niet zeggen dat ik het raar vind. Jammer, dat wel, maar SR heeft inderdaad meer stemmen dan Ziggy Stardust, daar kijk ik van op (gelukkig wel een lager gemiddelde
)
(quote)
)Ik nam met SR maar een voorbeeld, en begreep je dan misschien verkeerd. Ik dacht dat je ermee bedoelde dat de tegenstanders maar onbeduidende plaatjes zijn.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:39 uur
Jornaquin schreef:
Ga jij eens snel naar bed
(quote)
Ga jij eens snel naar bed

Moet ik dat niet tegen jou zeggen?

0
23. Slint - Spiderland (1991) vs. The Pogues - Rum Sodomy & the Lash (1985)
0
23. Slint - Spiderland (1991) vs. The Pogues - Rum Sodomy & the Lash (1985)
1-0
1-0
* denotes required fields.