MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Slagveld Der Vampieren (De Grote Gothic KO)

zoeken in:
reptile71 schreef:
Plaats liever wat je goed vindt in plaats van wat je vindt horen. Van mij mogen ze eruit blijven namelijk met dat gejengel.

Ach, ik noem het liever Gothic gegalm.

dynamo d schreef:
Ach, ik noem het liever Gothic gegalm.
Het is net zo gothic als mijn buurvrouw die in de douche staat te zingen, maar het mag er bij hoor.

Lin
bedoel je jannie of jopie? zit wel verschil in bij die twee

Lin schreef:
bedoel je jannie of jopie? zit wel verschil in bij die twee
Beide klinken zwaar dramatisch, dus beide erg gothic. Zou wel eens een duetje willen horen van dat koppeltje.

Sheplays
reptile71 schreef:
@Sheplays: Vergeet vooral ook niet hun laatste 2 albums, echt wonderschoon.

Ik heb (Listen For) The Rag And Bone Man besteld!

Lin
hahaha, af en toe een rokerskuchje erdoorheen...vooral die ene kleine (haal ze altijd door elkaar) heeft een flinke zware shag stem, dus is misschien beter geschikt om te grunten

reptile71 schreef:
(quote)
Het is net zo gothic als mijn buurvrouw die in de douche staat te zingen, maar het mag er bij hoor.

Lin schreef:
hahaha, af en toe een rokerskuchje erdoorheen...vooral die ene kleine (haal ze altijd door elkaar) heeft een flinke zware shag stem, dus is misschien beter geschikt om te grunten

Wonen jullie bij elkaar in de straat in Gothic City of zo? Overigens heb ik 2 knappe buurvrouwen, maar ik hoor ze nooit onder de douche zingen. M'n eigen liefje trouwens wel, maar die is het glimlachende tegendeel van Gothic.

Jammer, het wordt weer wachten, want ik zit nu al aan een downloadlimiet.....er zitten al weer aardige nummertjes bij, zoals Lady Besery's Garden en The Neon Judgement, maar ook nummers die ik zelfs overdags niet wil draaien....

Lin
wij wonen bij elkaar dus t gaat over dezelfde buurvrouwen

Alicia schreef:
Jammer, het wordt weer wachten, want ik zit nu al aan een downloadlimiet.....er zitten al weer aardige nummertjes bij, zoals Lady Besery's Garden en The Neon Judgement, maar ook nummers die ik zelfs overdags niet wil draaien....
Gothic klinkt het best in het donker. Ja dat is het irritante aan rapidshare, maar die van Lin staan op megaupload en die kan je dan in de tussentijd downloaden misschien...

Lin
en dat zijn toch de beste nummers van t stel

perfume
Lin schreef:
dat betekent dat within temptation 7 nominaties heeft en er nog maar eentje mag.

svp doornummeren

Within Temptation Gothic? Is toch gewoon metal? Ik hoor ze namelijk nooit op een gothic party!

Maar van mij mogen ze er best wel in maar zoveel nummers van een band? Ik dacht dat ik maar een nummer per band mocht opgeven!

Lin
nee hoor, maximum van 8 nummers per band in totaal

perfume schreef:
(quote)

Within Temptation Gothic? Is toch gewoon metal? Ik hoor ze namelijk nooit op een gothic party!

Maar van mij mogen ze er best wel in maar zoveel nummers van een band? Ik dacht dat ik maar een nummer per band mocht opgeven!

Within Temptation is gothic metal, maar als we over deze band al discussie krijgen of dit gothic is dan ....

Lin schreef:
wij wonen bij elkaar dus t gaat over dezelfde buurvrouwen

Zelfde muzieksmaak ook?

Lin
dynamo d schreef:

(quote)

Zelfde muzieksmaak ook?

mja, voor een groot gedeelte wel maar niet voor alles gelukkig, beetje eigen identiteit houden mag wel, al woon je samen he

lambf
En mijn laatste aanvulling op de nummers:

323. Toroidh - Mörkret Stigma VI
324. Arditi - Religion Of Blood
325. Hocico - Self Destructive Path
326. Xotox - Nasse Wände (Original version)
327. FabrikC - Der Zweite Tod
328. Greyhound - Missing Dream
329. Stahlfrequentz - Dunkelkammer
330. Stahlfrequentz - Black Horrizon
331. FCFC820 - GBA (Nuke 'em Mix)
332. The Day The Trumpet Call - The Masters Of Decay

Lin
top, dank je wel lambf

Lin
ik kijk vanavond nog wel even of ik inspiratie heb om wat linkjes te zoeken, heb van perfume vernomen dat ook hij nog even op zoek gaat naar een twintigtal nummers, dus we schieten al aardig op

Sheplays
Betere link voor Bela Lugosi's Dead

Lin
aangepast

reptile71 schreef:
Je nominaties ga ik zeker allemaal luisteren uiteraard, maar wat ik tot dusver van je heb gehoord is niet zo mijn smaak. Hou over het algemeen meer van lome trage duistere muziek. Dat Duitse gekrijs wat ik hier en daar tegenkom is ook niet mijn ding, maar hey, des te leuker en gevarieerder de KO, dus ben blij met je nominaties, hoor ik ook eens wat anders.

Mijn tweede en derde set bevat veel trager en klassieker georienteerd, maar het is veel electronica, daar ben ik groot liefhebber van nl..

Tom Waits gothic

Lin
haha, die reactie hoor ik hier in huis bij meerdere nominaties, maar ach, het criterium was uiteindelijk of je er een duister, gothic achtig gevoel bij krijgt...ik denk altijd dat die nummers er altijd in de 1e ronde uitliggen, maar ja, je weet maar nooit....

orbit schreef:
Mijn tweede en derde set bevat veel trager en klassieker georienteerd, maar het is veel electronica, daar ben ik groot liefhebber van nl..
Ja zover was ik al. Ach, de meeste hier hebben wel een afwijking.

freddze schreef:
Tom Waits gothic
Ja wat dacht je dan van ZZ en de Maskers?

wat dacht je dan van ZZ en de Maskers?
gothic avant la lettre

Tom Waits - Black Wings

Take an eye for an eye
Take a tooth for a tooth
Just like they say in the Bible
Never leave a trace or forget a face
Of any man at the table
When the moon is a cold chiseled dagger
Sharp enough to draw blood from a stone
He rides through your dreams on a coach
And horses and the fence posts
In the midnight look like bones

Well they've stopped trying to hold him
With mortar, stone and chain
He broke out of every prison
Boots mount the staircase
The door is flung back open
He's not there for he has risen
He's not there for he has risen

Well he once killed a man with a guitar string
He's been seen at the table with kings
Well he once saved a baby from drowning
There are those who say beneath his coat there are wings
Some say they fear him
Others admire him
Because he steals his promise
One look in his eye
Everyone denies
Ever having met him
Ever having met him

He can turn himself into a stranger
Well they broke a lot of canes on his hide
he was born away in a cornfield
A fever beats in his head like a drum inside
Some say they fear him
Others admire him
Because he steals his promise
One look in his eye
Everyone denies
Ever having met him
Ever having met him

Oldfart schreef:
gothic avant la lettre
Tja, als jij dat zegt zal dat wel zo zijn dan...

Slagveld Der Vampieren

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.