MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Single top 100 2007

zoeken in:
0-0-2

Die video van Los Campesinos is inderdaad erg tof.

Hoe werkt het hier? Gewoon een aantal uur per ronde?

handsome_devil
0-2-3

Al ben ik wel een tijdje heel erg fan geweest van Zo Niet Mij

Ruby1966
0-3-3

1-4-4

2-4-4

3-4-5

8.Radiohead – Jigsaw Falling into Place vs Electrelane - To The East vs Queens Of The Stone Age - 3’s and 7’s

0-1-0

0-2-1

ben geen rockfan maar QOTSA heb ik altijd wel kunnen waarderen, zo nu ook.

0-3-2

1-5-2

Die track van Electralane is op zich niet zo verkeerd, maar op de eerste de beste talentenjacht hoor je betere stemmen, of leg het aan mein

sq
Nee hoor. Ik heb dit jaar op Roskilde Electralane live gezien. Waarachtig het treurigste dat ik daar ooit zag. Tis dat t 4 meiden zijn anders had het er nooit gestaan, denk ik.

2-5-1

Één van de beste singles van het jaar, die van Electrelane. Hebben ook al een heel interessant oeuvre!

Klinkt ook wel lekker, maar ronduit vals en slecht gezongen...

Het heeft zo'n lekkere farfisadreun, ik heb daar een behoorlijk zwak voor. De zang is af en toe enorm vals, maar dat maakt het alleen maar leuker.

lebowski schreef:
Die track van Electralane is op zich niet zo verkeerd, maar op de eerste de beste talentenjacht hoor je betere stemmen, of leg het aan mein
Op een talentenjacht hoor je ook betere stemmen dan die van Thom Yorke.

Overigens vind ik alledrie de nummers ongeveer even goed. Het beste nummer van de nieuwe Radiohead tegen 2 aardige tracks van de anderen.

2-5-3

0-0-1

maar Explosions in the Sky vind ik ook erg mooi & rustgevend

Gast
geplaatst: vandaag om 00:46 uur

geplaatst: vandaag om 00:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.