Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2008, 20:36 uur
Wel te hopen dat niemand de 50 haalt, er moeten nog wel wat uitdagingen blijven dacht ik. Van die 12 word ik gek, zo'n bekend nummer, ik zing het gewoon mee, en toch....
geeeeeeen idee
geeeeeeen idee
0
geplaatst: 19 februari 2008, 20:43 uur
Ja, alles wat mij plausibel leek heb ik inmiddels wel geprobeerd... misschien toch maar het top 40 archief erbij halen...
10 moet ik ook nog. Komt me echt bekend voor, maar ik kan er nog niet opkomen.
Ondertussen hoorde ik net nog 22 in de supermarkt.
10 moet ik ook nog. Komt me echt bekend voor, maar ik kan er nog niet opkomen.
Ondertussen hoorde ik net nog 22 in de supermarkt.

0
Ruby1966
geplaatst: 19 februari 2008, 20:47 uur
Lebowki, jij als oudje hoort hem inderdaad toch echt te weten 

0
geplaatst: 19 februari 2008, 20:50 uur
Zit al die 80's verzamelaars op MuMete browsen, maar nee.
Maar als ik jou nog ergens mee kan helpen Ruby
Maar als ik jou nog ergens mee kan helpen Ruby

0
Ruby1966
geplaatst: 19 februari 2008, 20:53 uur
Nee hoeft niet joh, er is toch nog maar weinig "tijd" 

0
geplaatst: 19 februari 2008, 20:53 uur
De supermarkt hier in Leiden? Welke? Ik moet toch nog boodschappen doen

0
geplaatst: 19 februari 2008, 20:56 uur
Albert Heijn aan de Hooijgracht. Ik schrijf dit wel met het risico dat Reptilin terstonds in hun auto stappen en er heen rijden, maar over een uur gaat ie dicht, dus dat risico neem ik maar. 

0
geplaatst: 19 februari 2008, 21:06 uur
herman schreef:
Albert Heijn aan de Hooijgracht. Ik schrijf dit wel met het risico dat Reptilin terstonds in hun auto stappen en er heen rijden, maar over een uur gaat ie dicht, dus dat risico neem ik maar.

Tsja, is vlakbij, maar ik ga altijd naar de Hoogvliet (en heb daar nu vreselijk veel spijt van want daar draaien ze niets uit deze contest)

0
geplaatst: 19 februari 2008, 21:13 uur
hahaha, lees het net te laat zeg, ga dat niet meer redden naar Leiden, en heb jammer genoeg gister al mn boodschappen al gedaan

*gaat weer verder tv kijken want maakt zichzelf anders helemaal gek met nadenken over de quiz *
0
geplaatst: 19 februari 2008, 21:17 uur
herman schreef:
misschien toch maar het top 40 archief erbij halen...
misschien toch maar het top 40 archief erbij halen...
Doe maar alvast, voor de volgende contest zou je dat wel eens van pas kunnen komen...

0
geplaatst: 19 februari 2008, 21:26 uur
divart schreef:
Tsja, is vlakbij, maar ik ga altijd naar de Hoogvliet (en heb daar nu vreselijk veel spijt van want daar draaien ze niets uit deze contest)

Ze verkopen daar tenminste nog wel de Oor.

0
geplaatst: 19 februari 2008, 21:37 uur
En Perfect rozenbotteljam 
Nr 14, bleek is gister al goed te hebben, en nr 12 was achteraf kinderlijk eenvoudig (als ik maar de tijd genomen had om iets verder te zoeken dan mijn neus lang was)

Nr 14, bleek is gister al goed te hebben, en nr 12 was achteraf kinderlijk eenvoudig (als ik maar de tijd genomen had om iets verder te zoeken dan mijn neus lang was)
0
geplaatst: 19 februari 2008, 22:05 uur
Dit neigt naar strafpunten voor Roeb: openlijk gehint zonder spoilers is niet toegestaan.
0
geplaatst: 20 februari 2008, 00:53 uur
hopelijk hebben friek en herman het morgen erg druk en komt er niets meer bij, de nieuwe contest ligt namelijk al klaar

0
geplaatst: 20 februari 2008, 01:09 uur
Ach druk... hoeveel tijd kost het om een intro van 12 seconden te luisteren en een PM'tje naar Aero te sturen? Dat kan wel even tussendoor. 

0
geplaatst: 20 februari 2008, 09:05 uur
Volgens mij komt herman niet eens in de buurt van Reptilin en loopt hij ze gewoon wat op te naaien. 

0
geplaatst: 20 februari 2008, 12:14 uur
Nog 5 uur en drie kwartier en dan zullen we weten in hoeverre herman zat te narren.... tot die tijd nagelbijten!! 

0
geplaatst: 20 februari 2008, 12:20 uur
hmmm, dat laatste deel van je zin klinkt nog ongeloofwaardiger dan het eerste deel 

* denotes required fields.