MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Introquiz

zoeken in:
Nummer 10 is het minst geraden: tot nu toe door 3 users.

Nog meer punten!

Reptilin, here I come!

Lin

blijf maar lekker daar

Wel te hopen dat niemand de 50 haalt, er moeten nog wel wat uitdagingen blijven dacht ik. Van die 12 word ik gek, zo'n bekend nummer, ik zing het gewoon mee, en toch....

geeeeeeen idee

Ja, alles wat mij plausibel leek heb ik inmiddels wel geprobeerd... misschien toch maar het top 40 archief erbij halen...

10 moet ik ook nog. Komt me echt bekend voor, maar ik kan er nog niet opkomen.

Ondertussen hoorde ik net nog 22 in de supermarkt.

Ruby1966
Lebowki, jij als oudje hoort hem inderdaad toch echt te weten

Zit al die 80's verzamelaars op MuMete browsen, maar nee.
Maar als ik jou nog ergens mee kan helpen Ruby

Ruby1966
Nee hoeft niet joh, er is toch nog maar weinig "tijd"

herman schreef:
Ondertussen hoorde ik net nog 22 in de supermarkt.

De supermarkt hier in Leiden? Welke? Ik moet toch nog boodschappen doen

Albert Heijn aan de Hooijgracht. Ik schrijf dit wel met het risico dat Reptilin terstonds in hun auto stappen en er heen rijden, maar over een uur gaat ie dicht, dus dat risico neem ik maar.

Ze zijn wel gelijk offline

Ruby1966

herman schreef:
Albert Heijn aan de Hooijgracht. Ik schrijf dit wel met het risico dat Reptilin terstonds in hun auto stappen en er heen rijden, maar over een uur gaat ie dicht, dus dat risico neem ik maar.

Tsja, is vlakbij, maar ik ga altijd naar de Hoogvliet (en heb daar nu vreselijk veel spijt van want daar draaien ze niets uit deze contest)

Lin
lebowski schreef:
Ze zijn wel gelijk offline

hahaha, lees het net te laat zeg, ga dat niet meer redden naar Leiden, en heb jammer genoeg gister al mn boodschappen al gedaan

*gaat weer verder tv kijken want maakt zichzelf anders helemaal gek met nadenken over de quiz *

herman schreef:
misschien toch maar het top 40 archief erbij halen...

Doe maar alvast, voor de volgende contest zou je dat wel eens van pas kunnen komen...

Lin
als wij winnen natuurlijk

Precies.

weer twee punten erbij denk ik...

divart schreef:
Tsja, is vlakbij, maar ik ga altijd naar de Hoogvliet (en heb daar nu vreselijk veel spijt van want daar draaien ze niets uit deze contest)

Ze verkopen daar tenminste nog wel de Oor.

En Perfect rozenbotteljam

Nr 14, bleek is gister al goed te hebben, en nr 12 was achteraf kinderlijk eenvoudig (als ik maar de tijd genomen had om iets verder te zoeken dan mijn neus lang was)

Dit neigt naar strafpunten voor Roeb: openlijk gehint zonder spoilers is niet toegestaan.

Ruby1966
heb ik gehint dan?
ik ben me nergens van bewust

Lin
hopelijk hebben friek en herman het morgen erg druk en komt er niets meer bij, de nieuwe contest ligt namelijk al klaar

En de prijs ook.

Ach druk... hoeveel tijd kost het om een intro van 12 seconden te luisteren en een PM'tje naar Aero te sturen? Dat kan wel even tussendoor.

Zet hem op Herman!

Volgens mij komt herman niet eens in de buurt van Reptilin en loopt hij ze gewoon wat op te naaien.

Lin
Nog 5 uur en drie kwartier en dan zullen we weten in hoeverre herman zat te narren.... tot die tijd nagelbijten!!

Ik heb ze allemaal (op een rij)

Lin
hmmm, dat laatste deel van je zin klinkt nog ongeloofwaardiger dan het eerste deel

Gast
geplaatst: vandaag om 00:15 uur

geplaatst: vandaag om 00:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.