Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2008, 01:07 uur
0
geplaatst: 26 februari 2008, 01:19 uur
Nummer 3 wordt inderdaad een oja'tje voor jullie dan... 
Het irritante van dit spel is dat je op een gegeven moment niet meer weet of de nummers je nou bekend voorkomen, omdat je ze ergens wel kent of omdat je die intro's inmiddels al een keer of 10 gehoord hebt.

Het irritante van dit spel is dat je op een gegeven moment niet meer weet of de nummers je nou bekend voorkomen, omdat je ze ergens wel kent of omdat je die intro's inmiddels al een keer of 10 gehoord hebt.

0
geplaatst: 26 februari 2008, 01:35 uur
herman schreef:

3 en 8 zijn de ergste waar ik niet op kan komen...8 dacht ik inmiddels al tot 2x toe te weten en 2x fout
...voor het overige heb ik nog niet het gevoel dat ik mezelf heel erg veel kan verwijten... totdat ik de uitslag lees natuurlijk 
0
geplaatst: 26 februari 2008, 01:41 uur
Het is een nummer waar ik volgens mij een bloedhekel aan heb, maar toch weet ik zeker dat ik het ken.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 08:47 uur
Vannacht was ook weer productief (wat inzendingen voor de contest betreft
), ik heb weer aardig wat pmmetjes gehad en het kan bovenin de lijst nog alle kanten opgaan, dus Paap, je doet er goed aan om nog eens een keer de intro's te luisteren en niet alvast een cd uit te kiezen van de shop 
), ik heb weer aardig wat pmmetjes gehad en het kan bovenin de lijst nog alle kanten opgaan, dus Paap, je doet er goed aan om nog eens een keer de intro's te luisteren en niet alvast een cd uit te kiezen van de shop 
0
geplaatst: 26 februari 2008, 10:37 uur
Ik kan luisteren tot ik een ons weeg, maar ik zal wel weer van de ervaren mannen verliezen 

0
geplaatst: 26 februari 2008, 12:02 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik kan luisteren tot ik een ons weeg, maar ik zal wel weer van de ervaren mannen verliezen
Ach je bent nog jong. Er is een gouden toekomst voor je weggelegd. Ik kan luisteren tot ik een ons weeg, maar ik zal wel weer van de ervaren mannen verliezen

0
geplaatst: 26 februari 2008, 12:20 uur
reptile71 schreef:

(quote)
Jij hebt zeker een Rock ID contest gids ofzo? 
Jij wil niet weten hoe lang dat deuntje al in mijn hoofd zat en opeens zie je dan het licht. Hallelujah!
Maar geeft Lin nog wel door of mijn vele antwoorden van vannacht goed waren? Of stopt ze daar ook maar mee om de spanning hoog te houden?

0
geplaatst: 26 februari 2008, 12:31 uur
hahaha ja ik geef iedereen nog via pm door of nieuwe inzendingen goed zijn of niet, maar soms doe ik ook wel eens andere dingetjes dan MuMe (hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt
) plus dat mn bestandje op mn laptop staat en ik nu ik alleen thuis ben te beroerd ben om dat ding te pakken 
) plus dat mn bestandje op mn laptop staat en ik nu ik alleen thuis ben te beroerd ben om dat ding te pakken 
0
geplaatst: 26 februari 2008, 12:33 uur
hahaha, ja ik heb nog een stuk of 6 pmmetjes om te verwerken 

0
geplaatst: 26 februari 2008, 13:27 uur
8 heb ik ook binnen
....als ik 3 nu ook nog raad dan kan ik in ieder geval vannacht rustig gaan slapen 
....als ik 3 nu ook nog raad dan kan ik in ieder geval vannacht rustig gaan slapen 
0
geplaatst: 26 februari 2008, 15:54 uur
Ik vraag me echt af hoe sommigen punten blijven sprokkelen. De nummers waar ik vorige week niet kon opkomen, weet ik nu nog steeds niet 
Mijn zoektocht naar het overbekende 17 geef ik ook op, of ik ga me nog eens dooddenken.

Mijn zoektocht naar het overbekende 17 geef ik ook op, of ik ga me nog eens dooddenken.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 16:35 uur
Ik ben nu maar een hele berg platen uit Reptile/Lins stemmenlijst te pindakazen. Tevergeefs vooralsnog. Zul je net zien dat er bij mijn missende nummers geen stem is, nou ja.. jammer dan. 

0
geplaatst: 26 februari 2008, 16:52 uur
El Ninjo schreef:
8 heb ik ook binnen
8 heb ik ook binnen
M'n nachtrust is gered, ik heb 'm
...eindelijk 
0
geplaatst: 26 februari 2008, 16:53 uur
Arno schreef:
Ik vraag me echt af hoe sommigen punten blijven sprokkelen. De nummers waar ik vorige week niet kon opkomen, weet ik nu nog steeds niet

Uberbekend die 17, het werkt nu in je nadeel dat je zo jong bent

0
geplaatst: 26 februari 2008, 17:44 uur
Voor mij natuurlijk; waarschijnlijk heb jij mijn antwoorden al.
Ik weet zeker dat ik niet al jouw antwoorden heb; dan had ik namelijk meer punten.
Ik kan hier natuurlijk ook een oproep plaatsen aan alle users; scheelt weer met versturen van PM-metjes.
Ik weet zeker dat ik niet al jouw antwoorden heb; dan had ik namelijk meer punten.
Ik kan hier natuurlijk ook een oproep plaatsen aan alle users; scheelt weer met versturen van PM-metjes.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 17:55 uur
Ach, het zou zomaar kunnen dat je 6, 10, 16 of 23 al hebt... (degene die ik mis)
* denotes required fields.