Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2008, 21:13 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik ben nu maar een hele berg platen uit Reptile/Lins stemmenlijst te pindakazen. Tevergeefs vooralsnog. Zul je net zien dat er bij mijn missende nummers geen stem is, nou ja.. jammer dan.
Ik ben nu maar een hele berg platen uit Reptile/Lins stemmenlijst te pindakazen. Tevergeefs vooralsnog. Zul je net zien dat er bij mijn missende nummers geen stem is, nou ja.. jammer dan.

hahaha... nou er zitten nummers bij die op platen staan die ik niet eens wíl horen, laat staan dat ik erop gestemd heb.

0
geplaatst: 27 februari 2008, 04:33 uur
Ik zal morgen wel niet meer kunnen luisteren/insturen, dus ik moet het doen met mijn huidige aantal punten... Ben benieuwd of ik me nog voor mijn op ga slaan om 6 en 23 (die ik volgens mij echt ken) als de antwoorden komen.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 06:40 uur
Voor degenen die het nog niet wisten: deze keer is er een prijs verbonden aan dit spelletje. Die prijs mag je hier uitzoeken voor een bedrag van maximaal 5 euro. 
Dus... voor degenen die alsnog mee willen doen is hij hier nog een keer: contest nummer 8
Download de file met 25 intro's van nummers, luister ze, raad artiest en titel en je krijgt per artiest of titel een punt. Degene met de meeste punten wint. Je oplossing kun je pm-en naar Lin.
Inzenden van de oplossingen kan tot vandaag 18 uur.

Dus... voor degenen die alsnog mee willen doen is hij hier nog een keer: contest nummer 8
Download de file met 25 intro's van nummers, luister ze, raad artiest en titel en je krijgt per artiest of titel een punt. Degene met de meeste punten wint. Je oplossing kun je pm-en naar Lin.
Inzenden van de oplossingen kan tot vandaag 18 uur.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 08:31 uur
Precies, inzenden kan tot 18.00 uur, daarna ga ik alles netjes op een rijtje zetten dus de uitslag kun je verwachten tussen 19.00 en 19.30 uur 
(om te voorkomen dat er om 18.00 uur alweer mensen gaan pmmen en roepen waar ik toch blijf, nu kunnen diegenen nog lekker een uurtje ontspannen
)

(om te voorkomen dat er om 18.00 uur alweer mensen gaan pmmen en roepen waar ik toch blijf, nu kunnen diegenen nog lekker een uurtje ontspannen
)
0
geplaatst: 27 februari 2008, 08:54 uur
Vandaag ben ik ook pas om 17 uur thuis ofzo, dus wees voor mij ook niet bang 

0
geplaatst: 27 februari 2008, 13:31 uur
om jullie nog even te laten zweten...de puntjes blijven overal vandaan binnenkomen 

0
geplaatst: 27 februari 2008, 15:01 uur
Nog even als herinnering de stand zoals hij er afgelopen maandagavond uitzag...en ik kan verklappen dat er heel wat verschuivingen zijn geweest!
1. Paap: 42 pnt
2. deric raven: 36 pnt
3. herman: 34 pnt
4. Jesusfreen: 32 pnt
5. aERo + musicfriek: 30 pnt
6. Ruby1966: 24 pnt
7. El Ninjo: 22 pnt
8. Paalhaas + grovonion: 20 pnt
9. sq: 16 pnt
10. Arno: 12 pnt
11. Sheplays: 8 pnt
12. handsome_devil: 7 pnt
13. divart: 5 pnt
14. Arrie: 4 pnt
vanavond de echte uitslag
1. Paap: 42 pnt
2. deric raven: 36 pnt
3. herman: 34 pnt
4. Jesusfreen: 32 pnt
5. aERo + musicfriek: 30 pnt
6. Ruby1966: 24 pnt
7. El Ninjo: 22 pnt
8. Paalhaas + grovonion: 20 pnt
9. sq: 16 pnt
10. Arno: 12 pnt
11. Sheplays: 8 pnt
12. handsome_devil: 7 pnt
13. divart: 5 pnt
14. Arrie: 4 pnt
vanavond de echte uitslag

0
geplaatst: 27 februari 2008, 15:13 uur
Damn, ik ben echt wel benieuwd!
Ik hoop niet dat er weer iemand opeens alleen goed heeft ofzo, dan heb ik me weer voor niets uit lopen sloven...
Ik hoop niet dat er weer iemand opeens alleen goed heeft ofzo, dan heb ik me weer voor niets uit lopen sloven...
0
geplaatst: 27 februari 2008, 17:38 uur
herman schreef:
Voorschotje op de overwinning herman?

0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:00 uur
Hier is 'ie dan, de uitslag van de Rock ID-Contest deel 8! Geen last-minute inzendingen dus ik kan de uitslag gelijk om 18.00 uur plaatsen 
1. herman: 44 pnt
2. Paap: 42 pnt
3. aERodynamIC: 40 pnt
4. musicfriek: 38 pnt
5. deric raven: 36 pnt
6. Jesusfreen: 32 pnt
7. El Ninjo: 27 pnt
8. divart + Ruby1966: 24 pnt
9. orbit: 22 pnt
10. Paalhaas + grovonion: 20 pnt
11. sq: 16 pnt
12. Arno + Waldo Jeffers: 12 pnt
13. Sheplays: 8 pnt
14. handsome_devil: 7 pnt
15. Arrie + yoeridedeygere: 4 pnt
Gefeliciteerd Herman
Ben benieuwd naar jouw contest!
En dan hieronder nog de nummers:
1: VISAGE – FADE TO GREY
Paap, Ruby1966, deric raven, Arno, Jesusfreen, musicfriek, herman, sq, grovonion, El Ninjo, aERodynamIC, divart, orbit
2: MOTORPSYCHO – FOR FREE
Arno, herman, Paalhaas, Paap, Sheplays, musicfriek(artiest), divart
3: THE ANIMALS – IT’S MY LIFE
Musicfriek, Jesusfreen, Sheplays, grovonion (artiest), Paap, aERodynamIC, El Ninjo, herman, divart
4: A FLOCK OF SEAGULLS – I RAN
Ruby1966, deric raven, Arno, aERodynamIC, herman, Paap, musicfriek, El Ninjo, divart, orbit, Waldo Jeffers
5: METALLICA – BATTERY
Paap, hd (artiest), divart , Paalhaas, aERodynamIC, deric raven, Arno, Jesusfreen, herman, musicfriek , El Ninjo (artiest), orbit, Waldo Jeffers
6: DEVASTATIONS – ROSA
aERodynamIC, deric raven
7: KULA SHAKER – GOVINDA
Paap, aERodynamIC, deric raven, Jesusfreen, herman, Paalhaas, musicfriek
8: NEW KIDS ON THE BLOCK – TONIGHT
Paap, deric raven, musicfriek, herman, Jesusfreen, grovonion, aERodynamIC, El Ninjo
9: BJORK – THERE’S MORE TO LIFE THAN THIS
aERodynamIC, herman, Paap, El Ninjo, musicfriek,
10: THE THE – HEARTLAND
deric raven, Jesusfreen, Ruby1966, musicfriek, El Ninjo, herman, divart
11:BLONDIE – RAPTURE
Paap, sq, Ruby1966, aERodynamIC, deric raven, Jesusfreen, herman, grovonion, musicfriek, El Ninjo, divart
12: SOUNDGARDEN – SLAVES & BULLDOZERS
aERodynamIC, deric raven, Jesusfreen, herman, Paap , divart , musicfriek (artiest), orbit, Waldo Jeffers
13: BANANARAMA – CRUEL SUMMER
Paap, sq, Ruby1966, Sheplays , deric raven, herman, aERodynamIC, Jesusfreen, grovonion(artiest), musicfriek, divart
14: VELVET UNDERGROUND – ALL TOMORROW’S PARTIES
Paap, hd, Paalhaas, aERodynamIC, deric raven, Arno, Jesusfreen, herman, sq, divart, musicfriek, El Ninjo, yoeridedeygere, orbit, Waldo Jeffers
15: PAULA ABDUL – OPPOSITES ATTRACT
Paap, deric raven, musicfriek, grovonion, herman, aERodynamIC, orbit
16: AFGHAN WHIGS – I KEEP COMING BACK
Ruby1966, deric raven, Jesusfreen, yoeridedeygere
17: J.GEILS BAND – CENTERFOLD
Paap, Ruby1966, aERodynamIC, deric raven, Sheplays, Jesusfreen, musicfriek, herman, grovonion, sq, Arrie, El Ninjo, divart, orbit, Waldo Jeffers
18: SINÉAD O’CONNOR – JERUSALEM
Paap, hd, Jesusfreen, Paalhaas, herman, El Ninjo, musicfriek
19: BUSH – COME DOWN
Paalhaas, Paap , herman, El Ninjo, aERodynamIC
20: DAN HARTMAN – I CAN DREAM ABOUT YOU
Paap, Ruby1966, Paalhaas, musicfriek, deric raven, sq, Arrie, grovonion, aERodynamIC, herman, orbit
21: SONGS: OHIA – CAPTAIN BADASS
Ruby1966, Paalhaas, Paap, sq, herman
22: GLENN FREY – THE HEAT IS ON
Paap, Ruby1966, deric raven, Jesusfreen, Paalhaas, herman, grovonion, aERodynamIC, musicfriek, El Ninjo, orbit, Waldo Jeffers
23: RIDE – IN A DIFFERENT PLACE
aERodynamIC, orbit
24: FISCHER Z – SO LONG
Paap, Ruby1966, sq, aERodynamIC, deric raven, Arno, Jesusfreen, Paalhaas, herman, grovonion, El Ninjo, musicfriek, divart, orbit
25: BILLY OCEAN – LOVERBOY
Paap, hd, Ruby1966, aERodynamIC, deric raven, musicfriek, grovonion, Jesusfreen, herman,

1. herman: 44 pnt
2. Paap: 42 pnt
3. aERodynamIC: 40 pnt
4. musicfriek: 38 pnt
5. deric raven: 36 pnt
6. Jesusfreen: 32 pnt
7. El Ninjo: 27 pnt
8. divart + Ruby1966: 24 pnt
9. orbit: 22 pnt
10. Paalhaas + grovonion: 20 pnt
11. sq: 16 pnt
12. Arno + Waldo Jeffers: 12 pnt
13. Sheplays: 8 pnt
14. handsome_devil: 7 pnt
15. Arrie + yoeridedeygere: 4 pnt
Gefeliciteerd Herman

Ben benieuwd naar jouw contest!
En dan hieronder nog de nummers:
1: VISAGE – FADE TO GREY
Paap, Ruby1966, deric raven, Arno, Jesusfreen, musicfriek, herman, sq, grovonion, El Ninjo, aERodynamIC, divart, orbit
2: MOTORPSYCHO – FOR FREE
Arno, herman, Paalhaas, Paap, Sheplays, musicfriek(artiest), divart
3: THE ANIMALS – IT’S MY LIFE
Musicfriek, Jesusfreen, Sheplays, grovonion (artiest), Paap, aERodynamIC, El Ninjo, herman, divart
4: A FLOCK OF SEAGULLS – I RAN
Ruby1966, deric raven, Arno, aERodynamIC, herman, Paap, musicfriek, El Ninjo, divart, orbit, Waldo Jeffers
5: METALLICA – BATTERY
Paap, hd (artiest), divart , Paalhaas, aERodynamIC, deric raven, Arno, Jesusfreen, herman, musicfriek , El Ninjo (artiest), orbit, Waldo Jeffers
6: DEVASTATIONS – ROSA
aERodynamIC, deric raven
7: KULA SHAKER – GOVINDA
Paap, aERodynamIC, deric raven, Jesusfreen, herman, Paalhaas, musicfriek
8: NEW KIDS ON THE BLOCK – TONIGHT
Paap, deric raven, musicfriek, herman, Jesusfreen, grovonion, aERodynamIC, El Ninjo
9: BJORK – THERE’S MORE TO LIFE THAN THIS
aERodynamIC, herman, Paap, El Ninjo, musicfriek,
10: THE THE – HEARTLAND
deric raven, Jesusfreen, Ruby1966, musicfriek, El Ninjo, herman, divart
11:BLONDIE – RAPTURE
Paap, sq, Ruby1966, aERodynamIC, deric raven, Jesusfreen, herman, grovonion, musicfriek, El Ninjo, divart
12: SOUNDGARDEN – SLAVES & BULLDOZERS
aERodynamIC, deric raven, Jesusfreen, herman, Paap , divart , musicfriek (artiest), orbit, Waldo Jeffers
13: BANANARAMA – CRUEL SUMMER
Paap, sq, Ruby1966, Sheplays , deric raven, herman, aERodynamIC, Jesusfreen, grovonion(artiest), musicfriek, divart
14: VELVET UNDERGROUND – ALL TOMORROW’S PARTIES
Paap, hd, Paalhaas, aERodynamIC, deric raven, Arno, Jesusfreen, herman, sq, divart, musicfriek, El Ninjo, yoeridedeygere, orbit, Waldo Jeffers
15: PAULA ABDUL – OPPOSITES ATTRACT
Paap, deric raven, musicfriek, grovonion, herman, aERodynamIC, orbit
16: AFGHAN WHIGS – I KEEP COMING BACK
Ruby1966, deric raven, Jesusfreen, yoeridedeygere
17: J.GEILS BAND – CENTERFOLD
Paap, Ruby1966, aERodynamIC, deric raven, Sheplays, Jesusfreen, musicfriek, herman, grovonion, sq, Arrie, El Ninjo, divart, orbit, Waldo Jeffers
18: SINÉAD O’CONNOR – JERUSALEM
Paap, hd, Jesusfreen, Paalhaas, herman, El Ninjo, musicfriek
19: BUSH – COME DOWN
Paalhaas, Paap , herman, El Ninjo, aERodynamIC
20: DAN HARTMAN – I CAN DREAM ABOUT YOU
Paap, Ruby1966, Paalhaas, musicfriek, deric raven, sq, Arrie, grovonion, aERodynamIC, herman, orbit
21: SONGS: OHIA – CAPTAIN BADASS
Ruby1966, Paalhaas, Paap, sq, herman
22: GLENN FREY – THE HEAT IS ON
Paap, Ruby1966, deric raven, Jesusfreen, Paalhaas, herman, grovonion, aERodynamIC, musicfriek, El Ninjo, orbit, Waldo Jeffers
23: RIDE – IN A DIFFERENT PLACE
aERodynamIC, orbit
24: FISCHER Z – SO LONG
Paap, Ruby1966, sq, aERodynamIC, deric raven, Arno, Jesusfreen, Paalhaas, herman, grovonion, El Ninjo, musicfriek, divart, orbit
25: BILLY OCEAN – LOVERBOY
Paap, hd, Ruby1966, aERodynamIC, deric raven, musicfriek, grovonion, Jesusfreen, herman,
0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:12 uur

Ik ben tot 22 uur aan het werk, dus ik post mijn contest later vanavond wel (ik schat zo rond 23 uur, ik moet hem nog op Rapidshare zetten en dat duurt altijd wel even).

0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:15 uur
Eindelijk herman: telkens dicht er bij en telkens net niet. Nu dan wel. Van harte!
Slechts 2 nummers had ik nog moeten weten: Afghan Whigs (ik heb dat nummer notabene een vinkje gegeven) en die van The The is echt stom stom stom, want die wilde ik nog doorgeven als artiest en dan later de titel nog
Slechts 2 nummers had ik nog moeten weten: Afghan Whigs (ik heb dat nummer notabene een vinkje gegeven) en die van The The is echt stom stom stom, want die wilde ik nog doorgeven als artiest en dan later de titel nog

0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:17 uur
Inderdaad, elke keer in de bovenste regionen en nu dan mooi gewonnen, het is je gegund 

0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:26 uur
Nou ik had Soundgarden, Afghan whigs en Ride wel mogen weten, al heb ik die geen van alle vaak gehoord of zo. Verder kon deze quiz me niet echt boeien (sorry ReptiLin, niks persoonlijks natuurlijk
), ik hoop dat jij er iets leukers van maakt, Herman. 
0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:34 uur
Metallica, devastations; Kula shaker, Afghan Whigs, Bush, Songs:ohia had ik allemaal moeten/kunnen weten vandaar een welgemeende 

0
handsome_devil
geplaatst: 27 februari 2008, 18:42 uur
Paalhaas schreef:
Verder kon deze quiz me niet echt boeien (sorry ReptiLin, niks persoonlijks natuurlijk
Verder kon deze quiz me niet echt boeien (sorry ReptiLin, niks persoonlijks natuurlijk
idd duh
0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:45 uur
Bij Blondie en The The is het wel beschamend dat ik ze niet wist, de rest.. mnaa, niet echt eigenlijk.
0
Ruby1966
geplaatst: 27 februari 2008, 18:50 uur
Nummer 8 heb ik mijn hoofd over lopen breken......blijken het New Kids on the Block te zijn 
Verder had ik natuurlijk Velvet Underground moeten weten en ik heb Paula Abdul ook wel even in het hoofd gehad...maar de rest was ik nooit opgekomen.

Verder had ik natuurlijk Velvet Underground moeten weten en ik heb Paula Abdul ook wel even in het hoofd gehad...maar de rest was ik nooit opgekomen.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:55 uur
aERodynamIC schreef:

Ik heb die platen van Afghan Wigs en Ride ook, maar beide niet vaak geluisterd... het nummer van Ride heb ik desalniettemin ook een vinkje gegeven. Maar goed, ik zal niet klagen.

Ik denk dat in mijn contest het accent licht op jaren '90 en '00 ligt en er zit ook wat fout spul tussen (in vergelijking waarmee NKOTB nog erg goed klinkt).

0
geplaatst: 27 februari 2008, 18:57 uur
hmm dit was geen quiz voor mij zo te zien. Heb ook niet ingestuurd dan. Naast Metallica en Bjork,, had ik Ride, Sinead en zeker Soungarden nog kunnen weten. Daar houd het echter al op.
hmm dan kan deze quiz me weleens beter gaan liggen.
hmm dan kan deze quiz me weleens beter gaan liggen.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 19:01 uur
Paalhaas schreef:
Nou ik had Soundgarden, Afghan whigs en Ride wel mogen weten, al heb ik die geen van alle vaak gehoord of zo. Verder kon deze quiz me niet echt boeien (sorry ReptiLin, niks persoonlijks natuurlijk
Misschien dat het jou (en hd) wel wat meer had kunnen boeien als jullie hoger hadden gescoord of er meer obscuurs in had gezeten; deze was blijkbaar niet 'moeilijk' genoeg

Gelukkig zijn er genoeg mensen die wèl met veel plezier hebben meegedaan en hopelijk gaan meedoen met die van herman

0
geplaatst: 27 februari 2008, 19:05 uur
wat een vreemde smiley om te kiezen, voor iemand die op een haartje na gewonnen had!

0
handsome_devil
geplaatst: 27 februari 2008, 19:10 uur
Lin schreef:
Misschien dat het jou (en hd) wel wat meer had kunnen boeien als jullie hoger hadden gescoord of er meer obscuurs in had gezeten; deze was blijkbaar niet 'moeilijk' genoeg
Gelukkig zijn er genoeg mensen die wèl met veel plezier hebben meegedaan en hopelijk gaan meedoen met die van herman
(quote)

mwah, soms zijn intros zo leuk dat je benieuwd bent naar wat het is, dat was hier niet echt het geval.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 19:11 uur
Jerusalem van Sinéad was dat ding waar ik op stuk liep: tja die had ik helemaal moeten weten (dat zijn dus met The The en Afghan Whigs 3 achteraf-gevallen).
0
geplaatst: 27 februari 2008, 19:12 uur
handsome_devil schreef:
mwah, soms zijn intros zo leuk dat je benieuwd bent naar wat het is, dat was hier niet echt het geval.
(quote)
Volgens mij is deze contest daar niet voor bedoeld toch.
0
handsome_devil
geplaatst: 27 februari 2008, 19:12 uur
nee maar je begrijpt wat ik bedoel. ik heb het over de dingen die je niet na een keer luisteren weet
bij sommige contests heb je dan zin om dingetjes te downloaden en zo om te zoeken naar het lied, maar hiet was weinig uitdagends aan tbh.
bij sommige contests heb je dan zin om dingetjes te downloaden en zo om te zoeken naar het lied, maar hiet was weinig uitdagends aan tbh.* denotes required fields.