MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Introquiz

zoeken in:
hmm shit Cocorosie. naja, op naar de volgende.

Oei wat erg: hier had ik er veel meer van moeten herkennen (1-3-4-6-8-15-17-19)

Mijn 12 punten kloppen maar nummer 23 wist ik echt niet hoor: dus dat klopt niet

Ik had de nummers 2, 9, 13, 20, 21 en 25 goed. Waarschijnlijk heb je me bij Feist gezet i.p.v. Paolo Conte (die misschien wel het makkelijkst voor mij was).

musicfriek schreef:
Shit, 25 had ik moeten weten

Die wist ik dus gelijk, alleen heeft Nevyn mijn naam daar dus niet bij gezet

Lin
hè, had ik nog een uur om mijn goede oplossingen in te sturen, staat de uitslag er al

Contest 16

Volgens mij is ie nog een stukje makkelijker dan de vorige. Meer singletjes/hitjes dit keer (speciaal voor friek), en ook meer platen met 100+ stemmen. Succes.

Sorry lin, ik was in de veronderstelling dat de deadline om 17.00 was

En mijn excuses aan Aero, t'is aangepast. M'n lijstje was zo'n zooi dat ik het zelf al niet meer vertrouwde vanaf de 2e inzending

Lin maakt maar een grapje, denk ik. Ik ben wel blij dat je een uur te vroeg was, anders had ik nu een uur lang Uriah Heep-muziekjes moeten uitproberen. Dat heb je me toch maar mooi bespaard.

nevyn schreef:
En mijn excuses aan Aero, t'is aangepast. M'n lijstje was zo'n zooi dat ik het zelf al niet meer vertrouwde vanaf de 2e inzending

OOOOO dus eigenlijk ben ik de winnaar?!

Nog nooit heb ik zoveel nummers laten liggen als nu.....

haha, ga maar vechten met koen.

Gut.
Ik had er nog wel een aantal kunnen weten.

Ik ken bijna alles van de Decemberists, maar van Preserve, volume 1 heb ik nog nooit gehoord. Geen wonder dat er maar 1 goede inzending voor is.

Lin
herman schreef:
Lin maakt maar een grapje, denk ik.

Lin maakt nooit grapjes

haha, ja tuurlijk joh, deze contest was toch al een verloren zaak voor me, ben zelfs vergeten in te zenden

Nummer 25

Ruby1966
Ben je over nummer 15 ook zo enthousiast, friekje?

Zowel 15 als 25...... pffffffffff

Paalhaas schreef:
Ik ken bijna alles van de Decemberists, maar van Preserve, volume 1 heb ik nog nooit gehoord. Geen wonder dat er maar 1 goede inzending voor is.

Idem, heb ze zelfs allemaal nog even beluisterd maar deze ken ik echt niet.

Jee, dacht dat ik echt ingestuurd had, blijkbaar niet. Laat ik toch een afgetekend tiende plaats liggen

nevyn schreef:
K3 - De Drie Biggetjes [De Drie Biggetjes]

(Interessante gokjes: Tin Hat Trio, Levellers, Flogging Molly, Lais, Raindance, Dropkick Murphys, Rednex, Värttina)

Paalhaas schreef:

Klopt, twas een beetje een misgokje van me. Preserve is een verzamelaar met een nummertje van decemberists erop. Ik dacht dat het wel duidelijk te horen was dat het om decemberists ging, maar blijkbaar toch niet.. Mijn excuses ofzo

Ja ok, maar zoals divart al zegt: als ik denk dat het de Decemberists zijn, loop ik even de albums na en kom ik tot de conclusie dat ze het toch niet zijn. Maar goed, maakt niet uit hoor.

Jaja Teun, zo'n tweede plaats sucks

Vooral met 46 punten.

De Nits zeg, tssss

Da's dan (weer ) een foutje van Nathalie: de Nits had ik gewoon, hoor (Net als #21, 22 en 24).

Oeps, ik was jouw hele laatste lijstje met nummers vergeten toe te voegen, en ik had ze later er wel bijgevoegd, maar toen was ik zo stom om m'n bericht weer idioot aan te passen dus had ik het orgineel weer geplakt....

Dus om het recht te zetten:
Haas had Decemberists en Feist niet, en Nits, Kings of Conveneince, Uriah Heep en Orgy wel. Dus, wederom mijn excuses. Ik ben echt een faalkipje!

Ruby1966
Wanneer komt de eerste tussenstand?

Nu.

01. Paalhaas 28
02. Paap_Floyd 18
03. aERodynamIC 16
04. Ranboy 14
05. Ruby1966 12
06. grovonion 9

handsome_devil
ah Paal op de eerste plek, verrassend

hmm vorige week vergeten in te zenden, maar vervelender is dat ik net mn eigen ID Contest afhad, dat ik hem nu weer moet aanpassen, omdat ik ook Look at Yourself erin had staan

Die mag je er ook wel in laten staan heur

handsome_devil schreef:
ah Paal op de eerste plek, verrassend

Nee, echt?

Wow..... dat had ik nu nooit durven denken (scheelt een hoop stress-zoek-werk hier want dat ga ik toch wel niet meer inhalen).

Ik heb al 4 rondjes achter elkaar niet gewonnen hoor. Het valt allemaal reuze mee dus.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:33 uur

geplaatst: vandaag om 15:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.