MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Introquiz

zoeken in:
Geef maar toe dat het heel veel moeite kostte om je in te houden

Bestaat er ergens een zoekprogramma als google waar je met mp3 stukjes hele liedjes kunt opzoeken of zo?

Haha, dat zou wel handig zijn ja. Volgens mij bestaat zoiets niet.

Ruby1966
Nee, nee...

Gaat lekker met die contest. Of is iedereen al bij de 50 punten?
(Paalhaas heeft de overwinningsvlag al gehesen zie ik )

Sheplays
Tssss... Paalhaas Solum Victor

Ik heb 8 punten divart, ik ga weer voor de HiLL award

Hehe, ik heb eigenlijk geen idee wat de stand is. Koen houdt ons dan ook netjes op de hoogte, met inmiddels liefst 1 tussenstand (en dan ook nog op verzoek van Ruby) in 5,5 dag.

Ik heb er overigens sinds die tussenstand niks meer aan gedaan en sta nog steeds op 28.

Ik sta op 20 ofzo, maar moet nog insturen.

Ik mis wel een beetje het fanatisme van de eerste contests, ook bij mezelf trouwens.

Ik dacht dat ik al wat had ingestuurd naar Koen (en zat al dagen op antwoord te wachten), maar ik bleek nog niets te hebben ingestuurd. (geeft mijn motivatie wel aardig weer)
Zitten veel vage bekende deuntjes bij. Maar meer dan 10 punten haal ik voorlopig niet. Vind hem wel wat voor Herman.

7 is wel echt iets voor mij ja, geweldig nummer.

Ik heb het idee dat ik ze bijna allemaal ken. Voorlopig zit ik op 18 punten, das al een record voor mij

herman schreef:
Ik sta op 20 ofzo, maar moet nog insturen.

Ik mis wel een beetje het fanatisme van de eerste contests, ook bij mezelf trouwens.

Ik weet hier gewoon te weinig van.

Ik zit ,denk ik, ook op 18 punten en ga het zo laten.

Sorry, ben vanaf vrijdag niet thuis geweest. Heb geprobeerd in de tussentijd wel even vanaf een andere pc te antwoorden. Zal zo even een tussenstandje maken.

Het aantal inzendingen valt me wel een beetje tegen inderdaad, gelukkig kwamen er net nog een aantal binnen. Op grovonion na heeft ook niemand van de eerste tussenstand nog iets ingestuurd.

Nieuwe tussenstand:

01. Paalhaas 28
02. ThirdEyedCitizen 21
03. Handsome_devil 20
04. Herman 19
05. Paap_Floyd, Titmeister, Lukas, Jesusfreen, Brain Stew 18
10. aERodynamIC, Toon1 16
12. Ranboy 14
13. Ruby1966, Grovonion, Arrie 12
16. Divart 9
17. Sheplays 8
18. Arno 7

Koenr schreef:
Op grovonion na heeft ook niemand van de eerste tussenstand nog iets ingestuurd.

Ik denk dat de rek er een beetje uit is. Daarbij zijn het toch vaak tracks die nog best moeilijk zijn voor menigeen en gezien het feit er een paar giganten tussen zitten is de lol om er keihard tegenaan te gaan wel erg klein geworden. Dat is niet eens negatief bedoeld maar het heeft er ongetwijfeld mee te maken.
Daarbij zie je bij veel spelletjes op de site dat de animo op den duur wat zakt.....

Ik ben bezig met het maken van een dance contest. Wordt weer 's wat anders.

Ruby1966
Ik vind het nog steeds een leuk spel..bij mij is de animo niet afgenomen hoor! Alleen weet ik er gewoon niet meer dan dat ik er weet hè

herman schreef:

Heel anders inderdaad. (er zijn vast wel mensen die het leuk vinden)

Ik ben ook wel bezig maken met het maken van een Rock ID Contest, maar ik weet niet of ik ooit nog aan de beurt kom.

herman schreef:

herman schreef:
Ik ben ook wel bezig maken met het maken van een Rock ID Contest, maar ik weet niet of ik ooit nog aan de beurt kom.

Is het wat dat betreft geen idee om de spelregels misschien te veranderen? Ik gooi maar even een balletje op

Idee is misschien om met een soort "algemeen klassement" kunnen werken, de winnaar vd week krijgt 12 pt, de nr 2 krijgt 10 pt en daarna aflopend van 8 t/m 1.

Wat betreft het opstellen v/e nieuwe contest is het niet de winnaar die een nieuwe opstelt, maar gaan we gewoon de "reservelijst" afwerken.
Ik denk zelf dat er dan meer mensen betrokken blijven bij het spelletje. Merk aan mezelf ook dat, als ik zie dat ik geen kans meer heb, de animo ook snel afneemt met het huidige systeem. In het nieuwe systeem kan je dan gewoon nog voor een 3e of 4e plaats gaan omdat dat ook punten oplevert.
Daarnaast zal denk ik de variatie in de contest ook toenemen omdat er toch meer verschillende users deze zullen opstellen.
Regel kan dan zijn dat je minstens 10 rondjes moet wachten voordat je jezelf weer op de lijst mag plaatsen.

Laat maar horen wat jullie hier van vinden.

El Ninjo schreef:
Regel kan dan zijn dat je minstens 10 rondjes moet wachten voordat je jezelf weer op de lijst mag plaatsen.

Laat maar horen wat jullie hier van vinden.

Als je nou gewoon alleen die regel invoert, scheelt een hoop ellende. Tenzij jij je natuurlijk over dat algemeen klassement ontfermt.

ps. Overigens heb ik net een nieuwe quiz klaar, dus als deze regel wordt ingevoerd, graag volgende week.

Ik vind het wel een leuk idee.
Denk dat dit spelletje met dergelijke regels een veel langere levensvatbaarheid heeft.

Prima idee, maar ben ook benieuwd naar de quiz van Paalhaas; hopelijk weet ik er daar meer van.

handsome_devil
leuk idee inderdaad

Ja goed idee, want ik sta nu bovenaan de reservelijst en mijn contest ligt helemaal klaar om gebruikt te worden...

Ik zie veel instemming, dus laten we het vanaf nu zo gaan spelen en kijken hoe dat uitpakt.

De winnaar van deze contest stelt de volgende contest nog op.
De eindstand van die contest wordt verwerkt in een algemeen klassement. Ik wil dat wel bijhouden.
(Als Paalhaas nu de volgende contest maakt staat hij in ieder geval niet bovenaan in het eerste algemene klassement )

De contest van volgende week wordt dan gemaakt door de bovenste van de reservelijst, zijnde Titmeister. Vervolgens werken we de lijst gewoon af. Iedereen die nu op de reservelijst staat kan dan ook al uitrekenen wanneer hij aan de beurt is en zijn contest moet afhebben.

Je mag jezelf weer op de lijst plaatsen als er minstens 10 mensen tussenzitten.

RESERVELIJST

1. Titmeister
2. Arno
3. Lin
4. grovonion
5. Paap
6. Orbit
7. Scientist
8. handsomedevil
9. Koenr
10. El Ninjo
11. divart
12. *Saskia
13. Lukas
14. aERodynamIC
15. herman
16. Brain Stew
17. Paalhaas
18. van elst

Lijkt me een goed plan.

En op de laatste 2 dagen gaat het zo toch weer een beetje leven. Teun voelt Lonnie in z'n nek en ging ook snel nog wat puntjes zoeken. Laatste tussenstandje:

01. Paalhaas 36
02. handsome_devil 34
03. Brain Stew 22
04. ThirdEyedCitizen 21
05. Herman 19
06. Paap_Floyd, Titmeister, Lukas, Jesusfreen 18
10. aERodynamIC, Toon1 16
12. Ranboy 14
13. Ruby1966, Grovonion, Arrie 12
16. Divart 9
17. Sheplays 8
18. Arno 7

Leuk idee!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:35 uur

geplaatst: vandaag om 18:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.