Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2008, 20:57 uur
Hehe, toen was het topic net begonnen. Ik geloof niet dat Tondeman daarna nog heeft meegedaan.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 20:58 uur
Sheplays schreef:
Zeg gapert, hier vond je het zelf ook nog leuk dat iemand even voor een ander waarnam
Zeg gapert, hier vond je het zelf ook nog leuk dat iemand even voor een ander waarnam

Ehm... dat was gewoon Teun die de contest van Ton postte...

0
Sheplays
geplaatst: 11 juni 2008, 20:59 uur
Ik bedoel de reactie van Herman daarop...
pas op, je verliest je vissies
pas op, je verliest je vissies

0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:03 uur
Ik vind het ook wel een goed (en logisch) idee dat sheplays en jelle gewoon even van plekje ruilen en janine die van haar plaatst nu....niemand lijkt zeker te weten of Jelle nog online komt, hij heeft niet op een PM op slsk gereageerd...ook al was hij ermee bezig, eigenlijk vind ik gewoon dat iedereen die zich opgeeft om een nieuwe te plaatsen dan ook weet dat hij op woensdag na 6 uur geplaatst moet worden, en anders even moet melden dat het later wordt...
krijg al afkickverschijnselen
krijg al afkickverschijnselen

0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:05 uur
Zal het nog iets duidelijker proberen uit te leggen: Ton had toen een contest gemaakt, maar moest zelf weg en heeft hem Teun laten plaatsen. Dat zou dus net zoiets zijn als dat Jelle er een door Herman had laten plaatsen

0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:06 uur
Dat had dan weer wel gekund...maar blijkbaar is dat niet zo (zijn jullie net zo ongeduldig als ik, hahaha
)
@ lebo: stress? hahaha, valt mee, zolang we maar op onze wenken bediend worden
)@ lebo: stress? hahaha, valt mee, zolang we maar op onze wenken bediend worden

0
Ruby1966
geplaatst: 11 juni 2008, 21:08 uur
Ik weet het niet hoor, maar had hier niet al een nieuwe contest moeten staan?

0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:13 uur
niemand lijkt zeker te weten of Jelle nog online komt, hij heeft niet op een PM op slsk gereageerd...
Jelle is op woensdagavond bijna altijd weg en komt 's avonds laat (zo rond 12en) online.
0
Sheplays
geplaatst: 11 juni 2008, 21:15 uur
Lukas schreef:
Zal het nog iets duidelijker proberen uit te leggen: Ton had toen een contest gemaakt, maar moest zelf weg en heeft hem Teun laten plaatsen. Dat zou dus net zoiets zijn als dat Jelle er een door Herman had laten plaatsen
(quote)

Jaaaah, en toen vond Herman dat leuk, net zoals de meesten het hier fijn gevonden zouden hebben als Herman inderdaad de contest van Jelle al had geplaatst

0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:16 uur
Ik wil die van mij nu wel plaatsen; ben 21 september namelijk waarschijnlijk weg.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:17 uur
Sheplays schreef:
Jaaaah, en toen vond Herman dat leuk, net zoals de meesten het hier fijn gevonden zouden hebben als Herman inderdaad de contest van Jelle al had geplaatst
(quote)

Ja, denk ik ook. En het is 1-0 voor Zwitserland trouwens!
0
Sheplays
geplaatst: 11 juni 2008, 21:17 uur
Stuur me een PM en ik stuur je de link naar mijn contest. Doen we er gewoon twee deze week. Die van mij is toch een makkie voor jullie.
0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:23 uur
Sheplays schreef:

Zeker, maar als het niet zo was geweest had ik ook wel even zonder contest kunnen zitten.

0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:25 uur
Ik begrijp dat we 2 contests krijgen omdat Jelle hem nog niet heeft geplaatst en niets heeft laten horen. 
Tis wat....

Tis wat....
0
Sheplays
geplaatst: 11 juni 2008, 21:49 uur
Ik loof een prijs uit voor de winnaar van mijn contest: die mag iets uitkiezen uit de winkel van SoundsForSure! 

0
geplaatst: 11 juni 2008, 21:57 uur
Ehm, zijn jullie nou echt via PM aan die contest van Sheplays begonnen?! 

0
geplaatst: 11 juni 2008, 22:09 uur
Sheplays schreef:
Ik loof een prijs uit voor de winnaar van mijn contest: die mag iets uitkiezen uit de winkel van SoundsForSure!

op kosten van Janine uiteraard. 
0
Sheplays
geplaatst: 11 juni 2008, 22:16 uur
Dat had je gedacht! 
Nee, alle gekheid op 'n stokje, op mijn kosten natuurlijk!
Wel al echt een middenstandertje, he Paul?

Nee, alle gekheid op 'n stokje, op mijn kosten natuurlijk!
Wel al echt een middenstandertje, he Paul?

0
geplaatst: 11 juni 2008, 22:17 uur
Sheplays schreef:
Misschien kunnen Herman of aeRo hier even een knoop doorhakken?
Misschien kunnen Herman of aeRo hier even een knoop doorhakken?
Die wacht op de nieuwe contest.......................... om 12 uur lig ik namelijk op bed..............

0
Sheplays
geplaatst: 11 juni 2008, 22:20 uur
aeRo! 
Ik dacht dat je wel wat knapper was, ga je er zo uitzien van dat gebezem hier?
*edit: inmiddels hebben twee users de link binnengehaald. Er zijn nog geen uitslagen te melden!

Ik dacht dat je wel wat knapper was, ga je er zo uitzien van dat gebezem hier?
*edit: inmiddels hebben twee users de link binnengehaald. Er zijn nog geen uitslagen te melden!
0
geplaatst: 11 juni 2008, 22:25 uur
welk gebezem: bemoei je er niet mee * trilt*
waar blijft die contest?
*trilt nog een beetje harder*
nee, ik ben niet chagerijnig......
waar blijft die contest?
0
Sheplays
geplaatst: 11 juni 2008, 22:32 uur
aERodynamIC schreef:
waar blijft die contest?
waar blijft die contest?
Wij wel!
Wij moeten tot 24.00 uur wachten!Je mag me PM'en voor een vroegtijdige Sheplays contest en anders moet je me maar toestemmen om hem hier te plaatsen

0
Sheplays
geplaatst: 11 juni 2008, 22:33 uur
O ja, voor ik het vergeet: ik hou niet zo van regeltjes dus ik geef iedereen bonus punten voor leuke suggesties!
Inmiddels heeft een user al zo'n punt in zijn zak!
*edit: drie users in de race.....
Inmiddels heeft een user al zo'n punt in zijn zak!

*edit: drie users in de race.....
* denotes required fields.