MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Introquiz

zoeken in:
Als Jelle er geen heeft: ik heb er al een klaar staan...

Sheplays
Ik ook!

*edit: Ik had alleen nummer 3

Divart gefeliciteerd! Leuk, een andere winnaar!

Vanavond weer even offline, dus vragen en/of opmerkingen zie ik morgen wel

Ik heb er op precies 0 gestemd.

Grote missers van deze contest: Echo & The Bunnymen en Nick Cave & The Bad Seeds..... valt mee maar wel beschamend.

Krijgen we echt niet meer te zien wie wat goed had?

Ik had de volgende in elk geval geraden:

9. Prong - Face Value
10. Re-Flex - Politics of Dancing
15. Doe Maar - Je loopt je lul achterna
17. David Ball - In Strict Tempo
18. Therapy? - Teethgrinder
23. Ultravox - All Stood Still

Ik had de artiesten van 7, 15 en 23.

Verder had ik 11 mogen weten (want ik heb die CD) en 22 had ik ook wel kunnen hebben, want die heb ik een paar jaar geleden nog live gezien.

Ik had Jelle een week geleden al gezegd dat ie nu aan de beurt was en hij was er al mee bezig, dus zijn contest zal weldra hier verschijnen, denk ik.

Ruby1966
11, 19 en 20 had ik moeten weten...nummer 20 staat zelfs op mijn iPod

verder had ik alleen nummer 1, 10 en 15

Er zijn er 4 waarop ik gestemd heb geloof ik (Echo & the Bunnymen, Therapy?, Nick Cave en Ultravox), waarvan ik me eigenlijk alleen het missen van Nick Cave aanreken, aangezien ik de rest slechts 1-2 keer gehoord heb. Ook achteraf gezien dus niet bepaald mijn quiz.

Ik heb Jelle overigens ge-pm'd op soulseek, maar ik heb nog niks terug.

hm swervediver. de rest schaam ik me niet voor, dat ik daar niet was opgekomen

Hij was overigens wel erg pittig. Liefst 14 tracks hebben minder dan 20 stemmen (7 zelfs minder dan 10), slechts 2 meer dan 100. Zo bekeken valt de einduitslag reuze mee. 27 pt. is erg knap.

Ik ben onttroond

Wie plaatst er een nieuwe?

Sheplays
The Scientist is maar die van mij staat eventueel klaar.

Jelle, maar hij reageert nog niet en gezien zijn inactiviteit in dit topic vraag ik me af of ie er een heeft...

Knotsballen gaat voor

Gewoon die van Sheplays doen maar?

Ik vind het goed, desnoods kan Jelle dan volgende week ipv Sheplays.

Anders wachten we nog even. 't Is per slot van rekening pas 8 uur.

Sheplays
Misschien kunnen Herman of aeRo hier even een knoop doorhakken?

Ik heb ook een redelijke gemakkelijke klaar staan.

Wat mij betreft wachten we nog even.

Ik heb Jelle vorige week gesproken en hem erop geattendeerd dat hij bijna aan de beurt was. Hij was zich hier wel van op de hoogte (want al doet hij niet zo actief mee, hij leest heus wel mee) en was bezig met het maken van een contest. Dus die zal wellicht vanavond laat (volgens mij is woensdag zijn knotsbalavond) of anders morgen wel verschijnen. Even geduld dus nog.

Eigenlijk ook van de gekke om nu al zo paniekerig te doen hier: het komt er eigenlijk op neer dat je nooit een contest kan plaatsen als je bv. een wekelijkse afspraak hebt op woensdagavond.

De andere keren werd dat namelijk dan al eerder door gegeven, zodat ze er al eerder op stonden; vandaar.

En het heeft waarschijnlijk ook te maken met de passieve houding van Jelle in dit topic; zodat het onduidelijk is of hij er nog interesse in heeft.

herman schreef:

Eigenlijk ook van de gekke om nu al zo paniekerig te doen hier: het komt er eigenlijk op neer dat je nooit een contest kan plaatsen als je bv. een wekelijkse afspraak hebt op woensdagavond.

Tuurlijk wel Herman, je kunt hem wat eerder plaatsen, je kunt hem door iemand anders laten plaatsen, je kunt mededelen dat ie wat later komt enz.

Maar hoe dan ook. Gefeliciteerd met mezelf!

Sheplays
Het is niet zozeer paniek; het gaat er om dat het hier een inactieve user/mod betreft waarvan anderen niet kunnen weten dat hij meeleest.

Hoe zit het dan met de deadline van de uitslag op de woensdagavond?

Nogmaals proficiat, Divart!

*edit: Volgens mij is de goede man niet eens in het land. Zie deze foto die vanochtend is geplaatst.

Het lijkt mij gewoon logisch dat er vandaag een nieuwe komt.
Mods zijn toch in het algemeen tegen veranderingen van regels?

Lol, wat een drukte om niks.

Mijn bioritme slaat op hol. Ik móet gewoon tussen 5 en 8 woensdagmiddag/avond een nieuwe contest, anders ben ik geheel en al van mijn apropos.

Tuurlijk wel Herman, je kunt hem wat eerder plaatsen, je kunt hem door iemand anders laten plaatsen, je kunt mededelen dat ie wat later komt enz.

Dat klopt inderdaad, maar ik had al eerder gepost dat Jelle ermee bezig was. Blijkbaar leest iedereen daar overheen.

Het lijkt mij gewoon logisch dat er vandaag een nieuwe komt.
Mods zijn toch in het algemeen tegen veranderingen van regels?

De contest is wel vaker 's avonds laat gepost, overigens.

Flauwe reactie Herman.

Sheplays
Zeg gapert, hier vond je het zelf ook nog leuk dat iemand even voor een ander waarnam

Gast
geplaatst: vandaag om 22:58 uur

geplaatst: vandaag om 22:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.