Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:27 uur
Koenr schreef:

Ik zie net dat Jelle een Bright Eyes nummer van hetzelfde album als ik heeft gedaan. Zal die nog even vervangen voor ik hem plaats.
(quote)

Ik zie net dat Jelle een Bright Eyes nummer van hetzelfde album als ik heeft gedaan. Zal die nog even vervangen voor ik hem plaats.
Waarom zou je zoiets doen?????
0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:29 uur
Koenr schreef:

(quote)

Maar je hebt em niet geraden

0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:31 uur
Nope, anders had ik die er al eerder uitgehaald. 
Ik zou alleen het eerste en het laatste nummer herkennen.
Om het wat diverser te houden? Weinig moeite verder. Waarom niet?

Ik zou alleen het eerste en het laatste nummer herkennen.
aERodynamIC schreef:
(quote)
Om het wat diverser te houden? Weinig moeite verder. Waarom niet?
0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:35 uur
nou kom op..... ik moet weg en wil graag nog even de contest op mijn mp3speler zetten 

0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:44 uur
Hmm, Bright Eyes had ik toch wel moeten weten. Verder valt het me nog mee. Ik had gevreesd dat 12 een
-fragment was, maar ik heb dat hele Dylan-album nooit gehoord.
Op naar die van Koen!
De ellendige katjes zijn afgeschafd, zie ik.
-fragment was, maar ik heb dat hele Dylan-album nooit gehoord.Op naar die van Koen!
De ellendige katjes zijn afgeschafd, zie ik.

0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:48 uur
herman schreef:
Ik had gevreesd dat 12 een
-fragment was, maar ik heb dat hele Dylan-album nooit gehoord.
Ik had gevreesd dat 12 een
-fragment was, maar ik heb dat hele Dylan-album nooit gehoord.Kan zijn, maar Hurricane is toch echt één van z'n bekendste nummers.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:54 uur
0
geplaatst: 25 juni 2008, 18:59 uur
Je hebt er toch echt op meer gestemd. Zitten verder ook genoeg hitjes in. 

0
geplaatst: 25 juni 2008, 19:12 uur
Dat is de pest: ik herken er een paar heel vaag maar dat soort fragmenten worden altijd mijn Oh-ja-die momenten. Normaal herken ik er op het eerste gehoor altijd wat meer.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:09 uur
Ik had met de afgelopen twee quizzen erg veel moeite. In de laatste quiz bijvoorbeeld zaten slechts 3 singles (denk ik), ofwel 22 albumtracks, en van de 25 artiesten hebben er 21 nooit een top 40 hit gescored. Voor een brede generalist in de popmuziek als ik is hier dus weinig eer aan te halen. Ieder maakt natuurlijk de quiz die hij zelf wil, ik hoor ook goeie muziek die ik niet kende en een quiz met foute commerciële troep hoeft voor mij ook niet, maar als het wat minder in de diepte kan en wat meer in de breedte, zou ik dat heel prettig vinden!
En nu snel naar de nieuwe quiz, daar hoor ik ook heel bemoedigende geluiden over.... (Aerodynamic: Nooit eerder wist ik zo weinig als bij deze (1 zeker en 1 gokje) )
En nu snel naar de nieuwe quiz, daar hoor ik ook heel bemoedigende geluiden over.... (Aerodynamic: Nooit eerder wist ik zo weinig als bij deze (1 zeker en 1 gokje) )
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:22 uur
Tsja, mensen zijn natuurlijk geneigd het niet té makkelijk te maken en maken het daarom eerder té moeilijk 
Je denkt al snel bij allerlei hits of bekende artiesten, "dit kent iedereen natuurlijk".. blijkt dat toch al vaak stukken lastiger dan je denkt. Misschien gewoon eens bewust wat hits en bekende artiesten erin gooien

Je denkt al snel bij allerlei hits of bekende artiesten, "dit kent iedereen natuurlijk".. blijkt dat toch al vaak stukken lastiger dan je denkt. Misschien gewoon eens bewust wat hits en bekende artiesten erin gooien

0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:25 uur
Ik ben benieuwd
Volgens mij kan ook dat nog knap pittig zijn namelijk (wat was dit ook alweer, aarrgghh!!!
)
Volgens mij kan ook dat nog knap pittig zijn namelijk (wat was dit ook alweer, aarrgghh!!!
)
0
Sheplays
geplaatst: 25 juni 2008, 20:27 uur
Ranboy kent zo te zien álles van Yes, Genesis en Pink Floyd. Toch ook geen voor de hand liggende bands in het brede popgenre.
Bovendien heeft hij aan mijn quiz niet meegedaan. Toegegeven, hits zaten er niet in, daar heb ik niets mee.
Bedoelt hij soms de quiz daarvòòr?
Bovendien heeft hij aan mijn quiz niet meegedaan. Toegegeven, hits zaten er niet in, daar heb ik niets mee.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:30 uur
Misschien gewoon eens bewust wat hits en bekende artiesten erin gooien 

Hier zitten een paar gigantische hits van de laatste tijd in.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:46 uur
Sheplays schreef:
Ranboy kent zo te zien álles van Yes, Genesis en Pink Floyd. Toch ook geen voor de hand liggende bands in het brede popgenre.
Dan heeft Ranboy toch wel grote pech dat ik over twee weken van Sheplays geen Symfocontest mocht lanceren

De vorige van Jelle was al heel lastig maar deze is nog heel wat lastiger, net als als aero herken ik precies één nummer (nr 15). Dat is wel heel weinig

0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:50 uur
smaak en kennis is gewoon heel persoonlijk. Het heeft geen zin om maar te gaan roepen dat een quiz commercieler moet, want als iemand er echte hits van deze tijd gaat ingooien, zal ik (en ik gok wel meer users) er in mn score ook niet op voorruit gaan. Aan de andere kant is te obscuur of genre gerricht dan ook weer niet goed voor sommigen.
Zo is er altijd wel wat. Zoek gewoon een balans. Dat zal bij de ene quiz wat beter uitpakken dan bij de andere, ook dat verschilt voor elke user.
Zo is er altijd wel wat. Zoek gewoon een balans. Dat zal bij de ene quiz wat beter uitpakken dan bij de andere, ook dat verschilt voor elke user.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:50 uur
Sheplays schreef:
Ik bedoelde de quizzen van Scientist en jou. Ik heb jouw quiz wel een paar keer beluisterd, maar heb niet ingezonden omdat ik maar 2 fragmenten herkende.
En inderdaad, mijn eigen smaak is ook bepaald niet mainstream, maar dat is het punt niet.
Gelukkig zie ik ook een paar begripvolle reacties
.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 20:58 uur
Ik ken er nu ook niet zo veel (3 of 4), maar dat maakt mij niet veel uit. Bovendien zit mijn favoriet van het moment ertussen!
Iedereen maakt zijn quiz zoals hij het zelf wel he
Iedereen maakt zijn quiz zoals hij het zelf wel he

0
Sheplays
geplaatst: 25 juni 2008, 21:16 uur
Het heeft er niets mee te maken dat ik er geen begrip voor heb maar het is wel lastig om het iedereen naar de zin te maken.
Overigens ken ik ook meestal weinig van de quizzen van de anderen en zend het dan toch in.
Overigens ken ik ook meestal weinig van de quizzen van de anderen en zend het dan toch in.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 22:31 uur
Maar het is toch juist prima zo nu we de winnaar niet meer de contest laten verzorgen?
Ik vind de afwisseling nu heerlijk eigenlijk: het schommelt lekker heen en weer. En wat orbit zei klopt ook: juist heel erg bekende nummers zijn ook vaak aaaaargggghhhhhh en daardoor erg frustrerend.
En inderdaad: denk je zelf dat je contest makkelijk is dan ervaren anderen dat anders.
Ik vind de afwisseling nu heerlijk eigenlijk: het schommelt lekker heen en weer. En wat orbit zei klopt ook: juist heel erg bekende nummers zijn ook vaak aaaaargggghhhhhh en daardoor erg frustrerend.
En inderdaad: denk je zelf dat je contest makkelijk is dan ervaren anderen dat anders.
0
geplaatst: 25 juni 2008, 23:14 uur
Ik vind hem een stuk makkelijker dan de vorigen, ik herken er op het eerste gehoor al meteen 5. 

0
geplaatst: 25 juni 2008, 23:44 uur
Ja, jammer alleen dat ik nooit een fout heb gemaakt met die katjes, maar hier toch 3 pogingen nodig had.

0
geplaatst: 25 juni 2008, 23:45 uur
Eerste tussenstandje. 
01 Herman/Ranboy 14
03 The Scientist 11
04 Arrie 10
05 Arno 8
06 Ruby1966 6
07 aERodynamIC 2

01 Herman/Ranboy 14
03 The Scientist 11
04 Arrie 10
05 Arno 8
06 Ruby1966 6
07 aERodynamIC 2
0
geplaatst: 25 juni 2008, 23:54 uur
Niet overdrijven, ik ben al blij als ik deze keer niet weer ergens onderaan eindig.

0
Sheplays
geplaatst: 26 juni 2008, 06:26 uur
Paalhaas schreef:
Ja, jammer alleen dat ik nooit een fout heb gemaakt met die katjes, maar hier toch 3 pogingen nodig had.
(quote)

Ik dus ook!
* denotes required fields.