Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 00:54 uur
Lukas schreef:
Ja, sorry, was de hele dag aan het werk/in touw vandaag. Geen nood, dacht ik, ik stuur wel een berichtje naar Paap. Maar goed, een half uurtje na 18.00 is tegenwoordig al te laat. Volgende keer zal ik ruim van tevoren in drievoud laten weten dat ik er ben...
Ja, sorry, was de hele dag aan het werk/in touw vandaag. Geen nood, dacht ik, ik stuur wel een berichtje naar Paap. Maar goed, een half uurtje na 18.00 is tegenwoordig al te laat. Volgende keer zal ik ruim van tevoren in drievoud laten weten dat ik er ben...

Tsja... misschien is ie het vergeten?
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 09:40 uur
Nee, ik was gisteravond na het werk meteen door en heb de computer niet meer aangezet. Als ik vanavond thuis ben, zal ik hem plaatsen.
0
handsome_devil
geplaatst: 7 augustus 2008, 09:51 uur
herman schreef:
(quote)
paap is op vakantie lol
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 10:18 uur
Lukas schreef:
Nee, ik was gisteravond na het werk meteen door en heb de computer niet meer aangezet. Als ik vanavond thuis ben, zal ik hem plaatsen.
Aha gaat dat zo tegenwoordig... Nee, ik was gisteravond na het werk meteen door en heb de computer niet meer aangezet. Als ik vanavond thuis ben, zal ik hem plaatsen.

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 10:46 uur
We wachten gewoon rustig af tot Lukas een keer de tijd neemt om hem te plaatsen. Misschien kan hij zijn agenda online zetten, kunnen we zelf een inschatting maken wanneer dat is.
Geeft tegelijk weer een extra spanningselement in het spel: wanneer komt de rock-id online? Kunnen we bijv. een poll opzetten wanneer dat gaat gebeuren en degene die het raadt krijgt 10 bonuspunten. Jaja... ik zit weer vol goede ideeën vandaag. 
Geeft tegelijk weer een extra spanningselement in het spel: wanneer komt de rock-id online? Kunnen we bijv. een poll opzetten wanneer dat gaat gebeuren en degene die het raadt krijgt 10 bonuspunten. Jaja... ik zit weer vol goede ideeën vandaag. 
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:10 uur
Kunnen we in het vervolg niet gewoon instellen dat de nieuwe contest op woensdag voor middernacht online moet staan en dat anders de volgende aan de beurt is? Ik vind t een beetje jammer dat we nu met zn allen moeten wachten tot Lukas de tijd kan/wil nemen om hem online te zetten. Een keertje vergeten oke, maar als je t te druk hebt om aan de contest mee te doen dan moet je je gewoon niet opgeven. 
Niet dat ik de hele dag zit te wachten tot er een contest is(hoewel, met dit weer...
), maar dit is niet de eerste keer dat er onduidelijkheid is, dus misschien een nieuwe 'regel' /afspraak instellen?

Niet dat ik de hele dag zit te wachten tot er een contest is(hoewel, met dit weer...
), maar dit is niet de eerste keer dat er onduidelijkheid is, dus misschien een nieuwe 'regel' /afspraak instellen?
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:13 uur
Helemaal mee eens; schiet zo dus niet op.
P.S. Lin, ik wil er wel 1 doorsturen via P.M.
P.S. Lin, ik wil er wel 1 doorsturen via P.M.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:20 uur
Het is ook echt vreselijk om een dag zonder contest te zitten. 

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:28 uur
Lin schreef:
Kunnen we in het vervolg niet gewoon instellen dat de nieuwe contest op woensdag voor middernacht online moet staan en dat anders de volgende aan de beurt is? Ik vind t een beetje jammer dat we nu met zn allen moeten wachten tot Lukas de tijd kan/wil nemen om hem online te zetten. Een keertje vergeten oke, maar als je t te druk hebt om aan de contest mee te doen dan moet je je gewoon niet opgeven.

), maar dit is niet de eerste keer dat er onduidelijkheid is, dus misschien een nieuwe 'regel' /afspraak instellen?Tja, sorry hoor. In tegenstelling tot sommige anderen is niet mijn hele planning op MuMe aangepast. Ik ben momenteel full-time aan het werk, ben twee avonden in de week pas rond half elf thuis omdat ik direct doorga naar training en doe ook nog wel eens sociaal. Daarbij denk ik niet de hele dag aan contests, want daar heb ik het momenteel inderdaad iets te druk voor. Ik ga niet speciaal inloggen om te laten weten dat ik na mijn werk nog even de stad in ga bij lekker weer
.Als je echt niet een paar uur zonder kan, plaats dan alsjeblieft een nieuwe. Ik kan me best voorstellen dat voor sommigen 24 uur een enorme periode is om zonder te zitten. Flauwer vind ik het dat als ik om half zeven laat weten dat ik na mijn werk de contest plaats, er al een andere staat, zoals de vorige keer.
Daarbij sta ik overigens al maanden op de agenda, en toen had ik inderdaad zelf geen reet te doen. Maar betekent dat meteen dat de hel losbreekt als het introwedstrijdje ietsje later online staat...?
Ik ga maar weer aan het werk.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:35 uur
Ik denk dat het meer de manier is waarop je even achteloos meldt dat je hem vanavond wel plaatst. Het is een beetje de aard van de meeste mensen dat ze iets verwachten op een afgesproken tijd. Ook al gaat het om een onbelangrijk spelletje. Als je dan toch sociaal doet, zou je dat hier ook kunnen doen natuurlijk en even kunnen laten weten dat de contest mogelijk wat later komt omdat je het druk hebt en het mogelijk niet redt op woensdag. Geen verplichting natuurlijk, maar wel heel sociaal. 
Van Dale:
so·ci·aal (bijvoeglijk naamwoord; socialer, sociaalst)
1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving

Van Dale:
so·ci·aal (bijvoeglijk naamwoord; socialer, sociaalst)
1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:41 uur
Come on guys, moet werkelijk alles een discussie worden? Vanavond staat hij online, ga allemaal lekker de zon in of je nuttig maken voor de maatschappij 

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:51 uur
Voor de meest fervente F5-ers: als het vanavond niet regent, ga ik waarschijnlijk op de fiets terug en kan het best eens een uurtje of tien 's avonds worden. Zo sociaal genoeg?
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:55 uur
Ik ben aan het overwegen om mijn contest een paar weken eerder te plaatsen; die datum in September komt mij niet zo goed uit.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 11:59 uur
Plaats maar alvast hoor, dan komen de inzendingen wel in september. 

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 12:19 uur
Die van Lukas komt gewoon vanavond hoor, deric raven plaatst zijn contest van september gewoon alvast voor de liefhebbers. Wat maakt het uit?
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 12:21 uur
Ik plaats hem toch niet meer in September; ben een beetje uit gekeken op hoe er hier met de Rock ID Contest wordt om gegaan; waarschijnlijk ben ik in September toch nog maar weinig actief.
Je ziet maar wat je er mee doet; heb hem dan ook geen nummer gegeven.
Je ziet maar wat je er mee doet; heb hem dan ook geen nummer gegeven.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 12:33 uur
deric raven schreef:
Ik plaats hem toch niet meer in September; ben een beetje uit gekeken op hoe er hier met de Rock ID Contest wordt om gegaan; waarschijnlijk ben ik in September toch nog maar weinig actief.
Nou, Leon, nu blaas je de boel toch wel een beetje buiten proporties op, vind ik.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 12:38 uur
Lukas schreef:
Ok, mooi.

Ik geloof dat een paar anderen zich hier vervelen, maar ik kan nog wel even wachten.

deric raven schreef:
Maar ondertussen wel elke week posten dat jij er ook wel eentje neer wil zetten.

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 12:44 uur
herman schreef:
Ik geloof dat een paar anderen zich hier vervelen...
Ik denk niet dat het daar om gaat, maar het een principekwestie is. Ik kan me er overigens niet druk om maken, vermaak me prima, sterker nog: ik kan me niet herinneren wanneer ik me voor het laatst verveelde. Ik geloof dat een paar anderen zich hier vervelen...

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 13:38 uur
Tsjonge, een principekwestie zelfs. Mijn welgemeende excuses voor mijn grove nalatigheid
. Ik vind het een beetje triest worden eigenlijk. Ga dan maar lekker die van Leon doen.
. Ik vind het een beetje triest worden eigenlijk. Ga dan maar lekker die van Leon doen.* denotes required fields.