Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 13:58 uur
Lastig hè, afspraken en (ongeschreven) regeltjes van het leven. Waarom eigenlijk kon je niet wat later op je werk komen zonder het te laten weten en dan als je daar aankomt zeggen dat je de rock--id nog even wilde plaatsen. Zou wel triest zijn als ze daar over zouden vallen toch? 
Sorry, kon het niet laten, ik stop nu met reageren hier. Het is weer leuk geweest.
edit: stoppen lukt nog niet.

Sorry, kon het niet laten, ik stop nu met reageren hier. Het is weer leuk geweest.

edit: stoppen lukt nog niet.

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 14:05 uur
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn echte leven gaat doorgaans toch nog altijd voor internet. Wel zo gezond lijkt me.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 14:17 uur
Internet maakt bij mij onderdeel uit van het leven en daarom maak ik geen onderscheid tussen hoe ik met afspraken e.d. omga. In beide gevallen zowel online als offline heb ik met mensen te maken die op me rekenen: zeggen = doen. Andere insteek in het leven dan jij hebt, maar wel een hele gezonde lijkt me.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 20:49 uur
Lukas schreef:
Tsjonge, een principekwestie zelfs. Mijn welgemeende excuses voor mijn grove nalatigheid
. Ik vind het een beetje triest worden eigenlijk.
Tsjonge, een principekwestie zelfs. Mijn welgemeende excuses voor mijn grove nalatigheid
. Ik vind het een beetje triest worden eigenlijk.Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn echte leven gaat doorgaans toch nog altijd voor internet. Wel zo gezond lijkt me.
Ik denk dat het niet zozeer de verlate quiz als wel je onverschillige en weinig zelfkritische attitude is die hier zorgt voor ongenoegen bij bepaalde users. Na dat voorval van vorige week had je kunnen weten dat sommigen hier toch best naar die quiz uitkijken, en dan doe je het de tweede keer nog eens dunnetjes over. En een simpel "sorry jongens", dat bij velen al wonderen kan doen, kan er niet af (ja, met een spottende smiley erachter). Je weet al maanden dat je die contest op een bepaalde dag moet plaatsen dus om het dan tot twee keer toe niet voor elkaar te krijgen (laat iemand anders dan gewoon een link plaatsen als je het zo druk hebt) is op zijn zachtst gezegd slordig te noemen. Tuurlijk is het maar een stom spelletje en is het 'echte leven' veel belangrijker, maar dat is natuurlijk geen excuus om er met de pet naar te gooien. Ook hier is het gebruikelijk afspraken na te leven. Mijzelf maakt het echt niks uit als de quiz een dag later wordt geplaatst en je bent ook echt niet de enige op wiens gedrag hier wat aan te merken valt, maar puur vanwege het verongelijkte en dedaine air dat je hier uitstraalt wilde ik dit toch even kwijt.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 20:51 uur
Sorry, maar ik ben niet degene die de boel hier tot buitenissige proporties opblaast 
Ik zal m zo eens plaatsen overigens. Staat het mij vrij om mensen onwillekeurige puntenaftrek toe te delen?

Ik zal m zo eens plaatsen overigens. Staat het mij vrij om mensen onwillekeurige puntenaftrek toe te delen?
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 21:18 uur
Ik zeg toch ook niet dat jij dat wel bent...
Maar goed, wat mij betreft zand erover. Maar als iemand hier vindt dat ik me ergens schuldig over moet voelen omdat ik toevallig om zes uur op het terras zat terwijl ik dat van tevoren niet had voorzien, moet ik die persoon echt teleurstellen.
En oh ja:
http://rapidshare.com/files/135622833/Contest.rar
Maar goed, wat mij betreft zand erover. Maar als iemand hier vindt dat ik me ergens schuldig over moet voelen omdat ik toevallig om zes uur op het terras zat terwijl ik dat van tevoren niet had voorzien, moet ik die persoon echt teleurstellen.
En oh ja:
http://rapidshare.com/files/135622833/Contest.rar
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 21:38 uur
pff dat zijn wel heel wat nummers die ik zou moeten kennen. Wil ik ze kennen, das de 2e vraag.
0
*Saskia
geplaatst: 7 augustus 2008, 22:04 uur
Ja, op het eerste gehoor hier ook. Misschien de contest van Leon er deze week nog bij gaan doen. 

0
Sheplays
geplaatst: 7 augustus 2008, 23:20 uur
Gelukkig heb ik er ook een paar.
De contest van Deric is best pittig!
De contest van Deric is best pittig!
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 23:21 uur
ThirdEyedCitizen schreef:
pff dat zijn wel heel wat nummers die ik zou moeten kennen.
pff dat zijn wel heel wat nummers die ik zou moeten kennen.
De contest is goed te doen maar deze keer meer dan ooit 'die ken ik' alleen moet ik wel achter de titels zien te komen. Mijn eerste poging is er dan ook eentje waarvan ik het allemaal gelijk wist.
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 23:52 uur
Tussenstand #1:
1. Shangri-La 22
2. Ceasar 20
3. Herman 16
4. aERo 12
5. Sheplays 10
1. Shangri-La 22
2. Ceasar 20
3. Herman 16
4. aERo 12
5. Sheplays 10
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 00:25 uur
aERodynamIC schreef:
De contest is goed te doen maar deze keer meer dan ooit 'die ken ik' alleen moet ik wel achter de titels zien te komen.
(quote)
De contest is goed te doen maar deze keer meer dan ooit 'die ken ik' alleen moet ik wel achter de titels zien te komen.
Dat heb ik nou ook...
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 01:27 uur
Het is nooit mijn sterkste kant in dit spel: herkenning volop maar titels plus artiesten blijven een probleem.
0
Legan
geplaatst: 8 augustus 2008, 09:06 uur
aERodynamIC schreef:
Het is nooit mijn sterkste kant in dit spel: herkenning volop maar titels plus artiesten blijven een probleem.
Same here. Ik heb mijzelf dan ook de doelstelling gehaald om 5 punten te halen. Maar na dit geluistert te hebben, moet de 10 wel haalbaar zijn (heel wat voor mij Het is nooit mijn sterkste kant in dit spel: herkenning volop maar titels plus artiesten blijven een probleem.
). Alleen schiet mij nu even niets te binnen, dus ik moet er wel even voor gaan zitten.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 20:25 uur
Mijn hemel, wat erg, ik kan niet op 14 komen
Zoooo bekend!
Maar 14, 15 puntjes heb ik nu wel
Zoooo bekend!Maar 14, 15 puntjes heb ik nu wel

0
geplaatst: 9 augustus 2008, 22:43 uur
En ik heb nog nooit zoveel intro's gehad die ik ken maar waar ik de titels niet van weet te achterhalen:
1- 8 - 10 - 12 - 13- 14 - 17
(4,5,9,11,20,24,25 weet ik wel)
1- 8 - 10 - 12 - 13- 14 - 17
(4,5,9,11,20,24,25 weet ik wel)
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 23:02 uur
Tussenstand:
1. deric raven 38
2. edris. 35 (quote: 'Moeilijkste tot nu toe')
3. Paalhaas 32
4. ranboy 26
4. Ceasar 26
6. Shangri-la 24
7. Ruby 22
8. pjh1967 20
9. herman 19
10. Friek 16
10. aERo 16
12. Sheplays 10
13. Arno 6
14. Arrie 4
Alleen 7 is nog niet geraden.
1. deric raven 38
2. edris. 35 (quote: 'Moeilijkste tot nu toe')
3. Paalhaas 32
4. ranboy 26
4. Ceasar 26
6. Shangri-la 24
7. Ruby 22
8. pjh1967 20
9. herman 19
10. Friek 16
10. aERo 16
12. Sheplays 10
13. Arno 6
14. Arrie 4
Alleen 7 is nog niet geraden.
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 23:04 uur
musicfriek schreef:
Kom op, 18 weet je ook wel, Aero.
Kom op, 18 weet je ook wel, Aero.
Inderdaad: dacht het gelijk al maar leek me te voor de hand liggend

0
geplaatst: 9 augustus 2008, 23:16 uur
Ik heb ook een aantal intro's waarvan ik zeker weet dat ik ze ken maar waar ik niet op kom, om gek van te worden. 

* denotes required fields.