MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Introquiz

zoeken in:
herman schreef:
Wat slowchat er tussenuit gehaald.

Welke argumenten gebruik je daar voor? Ik zie nl. nog wel een aantal berichten die net zoveel/weinig inhoud hebben als degene die je nu verwijderd hebt. Geen verwijt hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom het ene bericht wel en het andere niet mag blijven staan.

Een beetje humor wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

Nouja, als er 20 berichten in een half uur worden gepost in de trant van 'ik heb fragment 1!', 'ik ruil 3 voor 4 met jou', etc... Heeft verder niets met humor te maken, maar gewoon met het feit dat de site geen chatbox is.

Ik wil ook wel met jou ruilen Herman.

Shangri-la schreef:
Een beetje humor wordt blijkbaar niet gewaardeerd.

Nee, blijkbaar... Zelfs mijn hint voor 18 is weggehaald. Nou ja, gisteravond was wel even erg gezellig, dat ontnemen ze ons niet meer

Zo is dat Friek.

Precies! Krijgen we vandaag weer een tussenstand, Lukas?

Tijd voor een tussenstand, tijd voor een beetje gezelligheid.

Het lijkt erop dat Lukas er niet veel zin in heeft.

Hmm, ik zal niet veel verder komen dan 20 punten. En er zitten er genoeg in waarbij ik zoiets heb: die nummers moet ik kennen! Maar goed, petje af voor de deelnemers die wel hoge punten scoren.

Goh, die moet ik toevallig ook nog.

Heb je het hele topic doorgelezen en ze geteld dan?

*Saskia
Laat jullie niet misleiden door 15 trouwens, de instinker van deze contest, het is níet BZN.

Jan Keizer solo, ondersteund door REM?

*Saskia
er blijft weinig over hè...

*Saskia schreef:
Ik kan het niet volgen waar jullie het over hebben, deric en arrie.

Dat komt doordat er posts zijn verwijderd, alleen had de mijne ook verwijderd moeten worden, want nu slaat hij nergens op.
Iemand, weet niet meer wie, zei: echt te veel toevalligheden in dit topic, waarop edris '2' zei. En mijn post sloeg dus op die van edris, dis is verwijderd. Snap je?

Edit: En zo te zien is er voor Deric's bericht ook nog een bericht verwijderd.

Wat doe ik weer?

Ik zeg altijd gewoon maar wat.

Tussenstand zou fijn zijn Hij gooit er echt met de pet naar...

Vind ik ook, als je er geen tijd of zin in hebt moet je niet aan dit topic meedoen.

Lin
Dat zei ik van de week ook maar toen werd daar nogal beledigd op gereageerd dus ik hou mn mond verder

Ik ben benieuwd wanneer de eindstand bekend wordt gemaakt.

Nou ja mensen, sorry hoor. Ik heb twee keer een tussenstand gepost en dit wordt de derde. Niet iedereen heeft vakantie, dus waarom niet gewoon een beetje geduld af en toe? Tussen de werkzaamheden door antwoord ik volgens mij redelijk adequaat op ieders pm's. Wat is in hemelsnaam het probleem?

We zijn blijkbaar een beetje verwend hier, want het was de gewoonte dat er bijna dagelijks een tussenstand gepost werd. Maar hee, je hebt het druk, misschien kwam deze contest jou net ongelukkig uit deze week

1. Paalhaas 46
2. deric raven 38
2. Ceasar 38
4. edris. 35
5. ranboy 29
6. Shangri-la 24
7. Ruby 22
8. Friek 22
9. Titmeister 21
10. pjh1967 20
10. aERo 20
12. herman 19
13. Sheplays 10
14. Arno 6
15. Arrie 4

Die Paalhaas!!

7 is overigens nog steeds niet geraden. Tipje: het nummer staat officieel niet op een album, maar was een jaar of zes geleden regelmatig op de radio. Nieuwszender Radio 1 draaide het een periode behoorlijk vaak.

En dat is nou net een zender die ik nooit luister Alleen op radio 1?

Dat zou ik niet weten. Ik luisterde in die periode erg veel naar Radio 1.

Sheplays
Hoeveel updates er ook komen, ik stijg er niet mee zolang ik niets meer raad.

Waar zijn de stemmen van Reptilin en Saskia eigenlijk?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:34 uur

geplaatst: vandaag om 13:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.