Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2009, 20:27 uur
ik zou nu een verhaal over kopjes thee kunnen gaan ophangen die niet van mij zijn,
maar laat ik volstaan met de mededeling dat ik niets van Ploppe's contest herken..........toch een generatiekloof?
maar laat ik volstaan met de mededeling dat ik niets van Ploppe's contest herken..........toch een generatiekloof?
0
geplaatst: 17 juni 2009, 20:31 uur
18 is nochtans erg bekend, komt uit 1986... 
Voor de rest is het, zoals ik al zei, wel erg moderne muziek allemaal (buiten 5, dat komt uit 1994).
Ik hoop niet dat ik het te moeilijk heb gemaakt..

Voor de rest is het, zoals ik al zei, wel erg moderne muziek allemaal (buiten 5, dat komt uit 1994).
Ik hoop niet dat ik het te moeilijk heb gemaakt..
0
geplaatst: 17 juni 2009, 20:33 uur
Heeft niets met moeilijk te maken, gewoon helemaal niet mijn ding.
Snel klaar dus
Snel klaar dus

0
geplaatst: 17 juni 2009, 20:39 uur
Mijn excuses. De bonusronde worden overigens Werchter-fragmenten (van 2007-2008), daar zal je er sommigen vast wel van herkennen 

0
geplaatst: 17 juni 2009, 23:22 uur
Ik sla deze ronde ook over, ik weet er welgeteld 1 en voor de rest is het totaal niet mijn muziek. Volgende keer beter hoop ik maar.
0
geplaatst: 17 juni 2009, 23:35 uur
divart schreef:
drie berichtjes boven je.
Die nr 8 had ik trouwens nooit geraden, verbazingwekkend dat er dan toch nog drie zijn die hem weten. Hulde
drie berichtjes boven je.

Die nr 8 had ik trouwens nooit geraden, verbazingwekkend dat er dan toch nog drie zijn die hem weten. Hulde
Is destijds echt een grote hit geweest. Was toen één van de weinige discohits die ik wel aardig vond, van wege die vette synthbas. De opvolger Heartbeats was eigenlijk beter maar niet zo'n grote hit.
YouTube - STFANS REPOSTED: Yarbrough & Peoples "HEARTBEATS" 1983
0
geplaatst: 17 juni 2009, 23:37 uur
Nieuwe muziek doet het altijd lastig hier, merkte ik ook eind vorig jaar met mijn 2008-contest.. Ik ben in ieder geval wel benieuwd, de contest loopt nu binnen. 
En met 2 fragmenten goed houd je in ieder geval al 2 kandidaten onder je.

En met 2 fragmenten goed houd je in ieder geval al 2 kandidaten onder je.

0
geplaatst: 18 juni 2009, 00:04 uur
Fragmenten 15, 23 en 25 doen niet mee. Da's geen muziek, da's herrie...
0
geplaatst: 18 juni 2009, 00:37 uur
Een van mijn favoriete nummers allertijden zit er ook in. 11
En 23 en iets mindere mate 25 zijn ook wel tof vind ik. 15 weet ik ook niet. Denk dat ik er in totaal 12 of 13 weet nu.
En 23 en iets mindere mate 25 zijn ook wel tof vind ik. 15 weet ik ook niet. Denk dat ik er in totaal 12 of 13 weet nu.
0
geplaatst: 18 juni 2009, 07:14 uur
Ga het nog wel een keer proberen hoor Ploppe, wellicht dat enige tips later in de week wat helpen.
0
Sheplays
geplaatst: 18 juni 2009, 12:29 uur
Plop, normaal weet ik al weinig maar nu is het helemaal nop!

0
geplaatst: 18 juni 2009, 13:49 uur
Shangri-la schreef:
Ik sla deze ronde ook over, ik weet er welgeteld 1 en voor de rest is het totaal niet mijn muziek. Volgende keer beter hoop ik maar.
Artiest 19 heeft thans een liedje over jou gemaakt, Shangri-La

Bovendien zal ik zo snel mogelijk de bonuscontest maken, en daar wat simpelere dingen insteken. Die Werchter-fragmentjes houd ik dan wel voor een andere keer.
Ik had gedacht dat het niet heel erg moeilijk ging zijn, maar dat is dus verkeerd gedacht. Veel komt wel uit 2008/2009 dus misschien dat men via mijn lijsten toch nog iets kan vinden...
Verder kan ik ook zeggen dat 5 & 16 verwant zijn, net als 3 & 12.
En nummer 10 is afkomstig van het populairste album uit 2008

Ceasar schreef:
23 is inderdaad herrie. Canadese duo-Nintendo herrie mocht dat een hulp wezen.
15 (uit België afkomstig) en 25 (uit Frankrijk afkomstig) zijn gewoon voorbeelden van dance uit 2008, net als 7
En 15 valt denk ik ook wel op te zoeken ..En om nog een kleine hint te geven; het is al helemaal niet verwonderlijk dat PJH (die getallen achter zijn naam doen er even niet toe
) als enige 9 weet.2, 7, 8, 12, 17, 20, 22 zijn nog niet geraden.
0
geplaatst: 18 juni 2009, 21:28 uur
Voor de liefhebbers, ik heb al een bonuscontest gemaakt en ook al beschikbaar gesteld. Veel plezier ermee!
Deze lijkt mij gemakkelijker en bevat veelal klassiekers (waarvan ik dat vind).
Bonustracks bij Contest #77
En voor degenen die de eerste boot gemist hebben:
Deze lijkt mij gemakkelijker en bevat veelal klassiekers (waarvan ik dat vind).
Bonustracks bij Contest #77
En voor degenen die de eerste boot gemist hebben:
0
geplaatst: 18 juni 2009, 23:22 uur
Ben wel benieuwd of er gescoord is, en door wie.
Dus een overzichtje wellicht??
Dus een overzichtje wellicht??
0
geplaatst: 18 juni 2009, 23:45 uur
Ik heb al 6 punten
, maar aan de bonus ben ik nog niet begonnen
, maar aan de bonus ben ik nog niet begonnen
0
geplaatst: 19 juni 2009, 01:17 uur
Arrie schreef:
Inderdaad... Sorry allemaal! Ik had m'n hoofd helemaal bij de examens en daardoor heb ik niet echt aan de ID Contest gedacht... Maar nu heb ik er nog maar eentje te gaan, dus volgende week staat er wel eentje van mij.
(quote)
Inderdaad... Sorry allemaal! Ik had m'n hoofd helemaal bij de examens en daardoor heb ik niet echt aan de ID Contest gedacht... Maar nu heb ik er nog maar eentje te gaan, dus volgende week staat er wel eentje van mij.
Arrie is geslaagd! Mijn gelukwensen, nu kan je weer meedoen aan de Rock ID Contest!
0
geplaatst: 19 juni 2009, 09:17 uur
Even een vraag tussendoor: per wanneer willen jullie de vakantieregeling in laten gaan?
0
geplaatst: 19 juni 2009, 11:20 uur
Ik zal een tussenstandje posten nadat nog wat meer mensen de bonustracks (én de gewone tracks, daar is men blijkbaar niet happig op
) heeft opgelost. Momenteel staat pjh1967 (de enige die de bonustracks heeft opgelost) los aan kop met 50 punten, met daarachter Thomasco (een schoolkameraad van mij dus niet verwonderlijk) die op de gewone contest een score van 38 behaalde tot nu toe.
) heeft opgelost. Momenteel staat pjh1967 (de enige die de bonustracks heeft opgelost) los aan kop met 50 punten, met daarachter Thomasco (een schoolkameraad van mij dus niet verwonderlijk) die op de gewone contest een score van 38 behaalde tot nu toe.
0
geplaatst: 19 juni 2009, 11:52 uur
PS: Voor de gewone contest staat er nu wel een leuke cd op de frontpagina 
(al komt het niet van die cd, maar toch..)

(al komt het niet van die cd, maar toch..)
0
geplaatst: 19 juni 2009, 19:21 uur
De bonuscontest verloopt overigens een stuk vlotter. Enkel nr. 22 is nog niet geraden, en dat na slechts 4 inzendingen. Bovendien is 22 een erg bekend nummer, dus dat zal niet lang meer duren.
Voorlopige tussenstand:
1. Thomasco 59
2. pjh1967 50
3. postpunker 42
4. Ceasar 40
5. ranboy 14
6. divart 6
Ranboy en Divart moeten de bonuscontest nog wel invullen.
Voorlopige tussenstand:
1. Thomasco 59
2. pjh1967 50
3. postpunker 42
4. Ceasar 40
5. ranboy 14
6. divart 6
Ranboy en Divart moeten de bonuscontest nog wel invullen.
0
Thomasco
geplaatst: 19 juni 2009, 22:31 uur
ik scoor meteen goed voor een nieuwkomer zie ik, handig dat onze muzieksmaak zo overeenkomt 
Ik kan me wel inbeelden dat er zijn die minder halen op de contest, tamelijk recent en 'jeugdgericht' (als ik me vergis, corrigeer me dan
)
goed gedaan dus van die bonuscontest om het evenwicht te herstellen!

Ik kan me wel inbeelden dat er zijn die minder halen op de contest, tamelijk recent en 'jeugdgericht' (als ik me vergis, corrigeer me dan
)goed gedaan dus van die bonuscontest om het evenwicht te herstellen!

0
geplaatst: 20 juni 2009, 13:39 uur
Ah, ik zie dat ik hem naar mezelf heb gestuurd. 
Maar goed, nog altijd beter dan naar de concurrentie.

Maar goed, nog altijd beter dan naar de concurrentie.

* denotes required fields.