Muziek / Muziekgames / Introquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2008, 18:37 uur
Deze KO lag wel redelijk ver buiten mijn muzieksmaak, wist er maar 1, verder ook geen een die ik zou moeten weten...
0
geplaatst: 6 februari 2008, 19:04 uur
De enige die Shearwater wist, foei mensen! Ga dat snel eens luisteren! 

0
Ruby1966
geplaatst: 6 februari 2008, 19:28 uur
Zie je wel..ik wist dat ik nummer 25 wel kende 
Ik vond het een hele leuke ronde, het was erg fijn om ook eens wat meerdere nummers te weten
Bij Linnie heb ik wederom goede hoop!

Ik vond het een hele leuke ronde, het was erg fijn om ook eens wat meerdere nummers te weten

Bij Linnie heb ik wederom goede hoop!

0
geplaatst: 6 februari 2008, 19:38 uur
Ik moet me achteraf gezien toch niet al te veel schamen. Er zijn maar bijster weinig nummers die me nu met titel en uitvoerder iets zeggen. Ik zal wel hier of daar iets kennen maar de meeste liedjes zal ik nog niet vaak gedraaid hebben. Roemloze uitzonderingzijn de RHCP en 16 Horsepower (bijna alles van gehoord) maar hiervoor had ik best lang moeten zoeken.
0
geplaatst: 6 februari 2008, 19:39 uur
Ik ben tevreden, dit was een behoorlijk kansloze quiz voor mij. Alleen Jane's addiction had ik verder moeten weten, al was het al erg lang geleden dat ik die gehoord had. Dat (leuke) debuut van de Dresden dolls had ik 1x gehoord, dus dat neem ik mezelf niet echt kwalijk. Kom maar op Lin (al verwacht ik bij haar ook niet al te hoog te scoren
)!
)!
0
geplaatst: 6 februari 2008, 19:55 uur
Dat ik Clogger niet herkend had .
Voor de rest weeral een leuke kwis.
Voor de rest weeral een leuke kwis.
0
geplaatst: 6 februari 2008, 20:26 uur
16 en 18 had ik moeten hebben!! Sterker, bij beide heb ik inderdaad die artiesten ingevuld, toen ik toch twijfels kreeg omdat ik niets kon vinden wat op die intro's leek
Arrgghh!
Nouja, scheelt 4 punten maar 
Arrgghh!
Nouja, scheelt 4 punten maar 
0
geplaatst: 6 februari 2008, 22:49 uur
Leuke quiz aERo!
Achteraf had ik alleen nr 15 wel moeten weten...
(de rest zegt me eerlijk gezegd niet zoveel...
)
Achteraf had ik alleen nr 15 wel moeten weten...(de rest zegt me eerlijk gezegd niet zoveel...
)
0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:05 uur
ja, ik ben onderweg, maar ben net thuis, kwam even wat tussen, dus nog eventjes duimendraaien 

0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:17 uur
bijna duurt al ruim 10 minuten: je doet het er om............. kunnen we zometeen weer niet slapen

0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:32 uur
haha ja sorry, er zijn een paar files die niet meewerken dus moest ik eerst codecs installeren om te converten enzo, heb er al zoveel verstand van, raak dan gefrustreerd omdat jullie allemaal vol spanning wachten, en dan snap je hoe gezellig het hier thuis even was net 

0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:33 uur
lol, zorg nou dat er geen domme tagfouten in zitten als bij aERo, hè? 

0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:34 uur
@ paalhaas, haha, nee check check en doublecheck 
@ deric, je hebt nog wel tijd voor een bakkie koffie hoor

@ deric, je hebt nog wel tijd voor een bakkie koffie hoor

0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:38 uur
deric raven schreef:
Ik had blijkbaar langer weg kunnen blijven.
Ik had blijkbaar langer weg kunnen blijven.
Ik zie en hoor het morgen dan wel....... mijn bedje lonkt.
@ Paalhaas: wees blij dat jij die fout te zien kreeg (wat niet bij iedereen het geval was), hierdoor eindigde je nog enigszins op een aanvaardbare plaats

0
Ruby1966
geplaatst: 6 februari 2008, 23:50 uur
Nou, dit wordt niks meer geloof ik, ik duik mijn bed in 

0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:54 uur
hahaha, wat een stelletje ongedulden zeg 
ben nu écht bijna klaar, maar morgen staat ie er nog op dus voor de mensen die het niet meer uithouden, slaap lekker

ben nu écht bijna klaar, maar morgen staat ie er nog op dus voor de mensen die het niet meer uithouden, slaap lekker

0
geplaatst: 6 februari 2008, 23:58 uur
Eergisteren zei je dat je hem gisteren klaar zou hebben. Allicht zijn we ongeduldig. 

0
geplaatst: 7 februari 2008, 00:01 uur
ja, eergisteren had ik niet door dat ik vandaag de hele dag bezig zou zijn met het afhandelen van een aanrijding 
vandaar dat ik wat vertraagd ben, excuus

vandaar dat ik wat vertraagd ben, excuus
0
geplaatst: 7 februari 2008, 00:05 uur
1) Vandaag is niet gisteren. 
2) Kap nou eens met dit topic checken, dat scheelt misschien.

2) Kap nou eens met dit topic checken, dat scheelt misschien.

0
geplaatst: 7 februari 2008, 00:06 uur
haha daar heb je gelijk in ja 
*is hier even weg en komt pas terug als ze een mapje heeft om uit te delen, denk kwartiertje nog*

*is hier even weg en komt pas terug als ze een mapje heeft om uit te delen, denk kwartiertje nog*
0
geplaatst: 7 februari 2008, 00:20 uur
ik hoor je nog wel als jij aan de beurt bent

hij is nu aan t uploaden naar rapidshare hoor, stelletje ongeduldigerds
0
geplaatst: 7 februari 2008, 00:22 uur
Er is een meisje van 17 jaar dat vandaag zonodig mijn auto van rechts geen voorrang moest geven en toen frontaal op mijn auto klapte en er overheen vloog. De jeugd heeft rare hobby's tegenwoordig. Vanavond zijn Lin en ik gezellig 2 uur op de koffie geweest bij haar ouders om de schadeformulieren af te handelen. Hierdoor heeft het maken van deze ID wat vertraging opgelopen.
Dus je kan nu 2 dingen doen: vragen hoe het met het meisje is of vragen of Lin nu eindelijk eens op wil schieten.
Dus je kan nu 2 dingen doen: vragen hoe het met het meisje is of vragen of Lin nu eindelijk eens op wil schieten.

* denotes required fields.