Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
Yann Samsa
geplaatst: 10 januari 2010, 22:23 uur
Je vind het niets: Ok, dit is tenminste een goede reden 
Tien x prog? Waw! Ik wist niet dat SoaD, Maiden, Megadeth en Sigur Rós ook prog zijn...
Nu ja: Sigur en SoaD zijn redelijk vernieuwend dus ok mss prog.
En SIT is de meest progressieve Maiden plaat.
Maar Megadeth blijft nog over hé...
On Topic:
dix => 6,85
Edit:
Zie nu ook dat je van '64 bent...
Toffe reactie op mijn top10

Tien x prog? Waw! Ik wist niet dat SoaD, Maiden, Megadeth en Sigur Rós ook prog zijn...
Nu ja: Sigur en SoaD zijn redelijk vernieuwend dus ok mss prog.
En SIT is de meest progressieve Maiden plaat.
Maar Megadeth blijft nog over hé...

On Topic:
dix => 6,85
Edit:
Zie nu ook dat je van '64 bent...
Toffe reactie op mijn top10

0
geplaatst: 11 januari 2010, 12:02 uur
De verkeerde Atmosphere, vette Ox, Massive en Floyd. Verder nogal wat onbekenden.
7,5 voor wat ik ken.
Moeilijk te beoordelen top 10 dus.
7,5 voor wat ik ken.
0
geplaatst: 11 januari 2010, 12:08 uur
Paap_Floyd schreef:
De verkeerde Atmosphere, vette Ox, Massive en Floyd. Verder nogal wat onbekenden.
7,5 voor wat ik ken.
7,5 voor wat ik ken.
Wat is jouw favoriete Atmosphere plaat? Want de meningen over dat duo zijn flink verdeeld. Voor mij is hun laatste plaat echt heilig, terwijl ik de andere platen op een 'normale manier' fantastisch vind.
Sandokan: 7,4
0
geplaatst: 11 januari 2010, 12:15 uur
Wil ook binnenkort een plaat van Atmosphere aanschaffen dus ben wel benieuwd naar meningen: klik
6,8 voor deze versie van R & P's lijst. Ooit ga ik nog een lang stuk schrijven over waarom Mezzanine geen meesterwerk is.
6,8 voor deze versie van R & P's lijst. Ooit ga ik nog een lang stuk schrijven over waarom Mezzanine geen meesterwerk is.
0
geplaatst: 11 januari 2010, 14:25 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Wat is jouw favoriete Atmosphere plaat? Want de meningen over dat duo zijn flink verdeeld. Voor mij is hun laatste plaat echt heilig, terwijl ik de andere platen op een 'normale manier' fantastisch vind.
God loves ugly (quote)

0
Kingsnake
geplaatst: 11 januari 2010, 16:10 uur
Tangmaster = 8 (vind die nummer #1, nog immer niks) 

0
geplaatst: 11 januari 2010, 16:28 uur
Kingsnake: 8,5
Jackyl ken ik niet, maar verder allemaal prima platen.
Jackyl ken ik niet, maar verder allemaal prima platen.
0
geplaatst: 11 januari 2010, 16:53 uur
Top-10 van Reijersen: 9. Ik ken niet alles, maar degenen die ik ken kan ik niet minder dan als uitmuntend beoordelen.
0
geplaatst: 11 januari 2010, 17:07 uur
Kingsnake schreef:
Uitstekende soul en funkplaten
Uitstekende soul en funkplaten
Thx. Zou graag jouw top-10 beoordelen, maar aangezien ik alleen Ten ken / heb, laat ik het toch maar achterwege.
0
whoknowslisa
geplaatst: 11 januari 2010, 17:44 uur
8. Een aantal van mijn favoriete platen (Heavier Things, 'Sign O' The Times'!), en een aantal die ik nog steeds moet luisteren (o.a. die van Otis Redding en Stevie Wonder) staan erin. 

0
Social_Mask
geplaatst: 11 januari 2010, 17:55 uur
Keane en John Mayer vind ik, van wat ik er van ken, niet veel aan. Prince ben ik nog niet bekend mee. Banhart en Hendrix ben ik bezig mee te 'ontdekken' en klinken zeer verdienstelijk. The Beatles vind ik over het algemeen redelijk. En je nummer 6, 7 en 9 zijn schitterend. Maar Pink Moon van Nick Drake is de echte topper. Waarvoor een diepe buiging.
7,8
7,8
* denotes required fields.