MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
Yann Samsa
Je vind het niets: Ok, dit is tenminste een goede reden

Tien x prog? Waw! Ik wist niet dat SoaD, Maiden, Megadeth en Sigur Rós ook prog zijn...
Nu ja: Sigur en SoaD zijn redelijk vernieuwend dus ok mss prog.
En SIT is de meest progressieve Maiden plaat.
Maar Megadeth blijft nog over hé...

On Topic:
dix => 6,85

Edit:
Zie nu ook dat je van '64 bent...
Toffe reactie op mijn top10

8
Sigu Ros is voor mij te veel spielerei.

tangmaster
7

De verkeerde Atmosphere, vette Ox, Massive en Floyd. Verder nogal wat onbekenden.

7,5 voor wat ik ken.

Moeilijk te beoordelen top 10 dus.

7

Smaakvol lijstje.

Paap_Floyd schreef:
De verkeerde Atmosphere, vette Ox, Massive en Floyd. Verder nogal wat onbekenden.

7,5 voor wat ik ken.

Moeilijk te beoordelen top 10 dus.

Wat is jouw favoriete Atmosphere plaat? Want de meningen over dat duo zijn flink verdeeld. Voor mij is hun laatste plaat echt heilig, terwijl ik de andere platen op een 'normale manier' fantastisch vind.

Sandokan: 7,4

Wil ook binnenkort een plaat van Atmosphere aanschaffen dus ben wel benieuwd naar meningen: klik

6,8 voor deze versie van R & P's lijst. Ooit ga ik nog een lang stuk schrijven over waarom Mezzanine geen meesterwerk is.

tangmaster
8

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Wat is jouw favoriete Atmosphere plaat? Want de meningen over dat duo zijn flink verdeeld. Voor mij is hun laatste plaat echt heilig, terwijl ik de andere platen op een 'normale manier' fantastisch vind.

Sandokan: 7,4
God loves ugly

Kingsnake
Tangmaster = 8 (vind die nummer #1, nog immer niks)

Kingsnake: 8,5

Jackyl ken ik niet, maar verder allemaal prima platen.

Yann Samsa
7.95

RedLightCityBoy
7.5

Kingsnake
Aghora schreef:
Kingsnake: 8,5

Jackyl ken ik niet, maar verder allemaal prima platen.

Glam/southern/sleaze rock. probeer het eens.

Top-10 van Reijersen: 9. Ik ken niet alles, maar degenen die ik ken kan ik niet minder dan als uitmuntend beoordelen.

Kingsnake
9,5

Uitstekende soul en funkplaten

Kingsnake schreef:
Uitstekende soul en funkplaten

Thx. Zou graag jouw top-10 beoordelen, maar aangezien ik alleen Ten ken / heb, laat ik het toch maar achterwege.

whoknowslisa
8. Een aantal van mijn favoriete platen (Heavier Things, 'Sign O' The Times'!), en een aantal die ik nog steeds moet luisteren (o.a. die van Otis Redding en Stevie Wonder) staan erin.

Social_Mask
Keane en John Mayer vind ik, van wat ik er van ken, niet veel aan. Prince ben ik nog niet bekend mee. Banhart en Hendrix ben ik bezig mee te 'ontdekken' en klinken zeer verdienstelijk. The Beatles vind ik over het algemeen redelijk. En je nummer 6, 7 en 9 zijn schitterend. Maar Pink Moon van Nick Drake is de echte topper. Waarvoor een diepe buiging.

7,8

tangmaster
8

Yann Samsa
7,225

speranza
9

Gast
geplaatst: vandaag om 09:40 uur

geplaatst: vandaag om 09:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.