MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
voltazy schreef:
(quote)

huh, wat een vreemde reactie
ik betwist ook zeker niet dat smaak, smaak is, maar zoals jij het formuleerde stond het een beetje alsof je al in een stage was waarbij je bepaalde muziek niet meer beluisterde. Zoals dat je vroeger smurfen muziek luisterde, maar daar ben je nu overheen, zoiets...
en als ik op jou top 10 wil stemmen mag dat toch, daar is dit spel voor bedoeld.
daarnaast: wat is 'mijn muziek' die is nogal breed heb ik het idee en lang niet alles ken je denk ik dat in m'n top 10 staat.
kan jij mij dan uitleggen waarin het dan precies zat dat het dusdanig overkwam op jouw dat ik impliceerde een bepaalde fase te hebben gepasseerd in het muziek luisteren?
en als je een paar reacties geleden al op iemands top 10 hebt gestemd dan ga je dat toch niet weer doen? ik zit te wachten op het cijfer van een andere user, lijkt me wel zo logisch.

voltazy
jasper1991 schreef:
(quote)
kan jij mij dan uitleggen waarin het dan precies zat dat het dusdanig overkwam op jouw dat ik impliceerde een bepaalde fase te hebben gepasseerd in het muziek luisteren?
en als je een paar reacties geleden al op iemands top 10 hebt gestemd dan ga je dat toch niet weer doen? ik zit te wachten op het cijfer van een andere user, lijkt me wel zo logisch.

'ooit geluisterd hebt'
daar bedoelde ik niks mee, vond het alleen grappig geformuleerd.
advies van mij: neem niet alles zo serieus en dan is het ook niet nodig te reageren als een hysterisch 12 jarig meisje wiens nagel afgebroken is wanneer ik er even niet bij stil stond dat ik je kort daarvoor al een stem had gegeven

en nu weer lief doen voor elkaar

Blaas.

Zo, nieuw leven in dit topic.

Jammer van Joy Division, de rest vind ik redelijk tot tof. Een aantal platen ken ik maar half en BOC wil ik nog graag checken. Warp is sowieso een hip label.

7,25 maar omdat jij het bent een 7,26

Wel veel The Beatles maar de albums zelf zijn prima:
8

(dankzij Abbey Road, Ok Computer, Blur, Ziggy Stardust en Kinks)

7

Wel veel Beatles
Jammer van OK Computer.

Edit: Hmmm Dave was me net voor

Rhythm & Poetry schreef:
Jammer van Joy Division, de rest vind ik redelijk tot tof. Een aantal platen ken ik maar half en BOC wil ik nog graag checken. Warp is sowieso een hip label.

Hij heeft Blue Oyster Cult toch helemaal niet in zijn top 10 staan, Rop?
P.S. Ik ga jouw top 10 eens checken, heb wel weer eens zin in wat nieuwe muzikale invloeden.

Cijfer voor Dave's top 10: 6,75

7, staan een aantal leuke in zoals Depeche Mode

Lukk0
6,3

Wisselend, enkele zeer goede albums (dEUS, Cure, Nick Drake), maar Coldplay, DCD, Editors en Doors zijn stukken minder.

Lukk0
(Even nieuwsgierig: welke albums ken jij van mijn top 10 en wat vind je ervan? Ligt nogal ver van jouw smaak af, maar toch nog een zes, dus dat vraag ik me af.)

Voor die van jou:

7,5

Ik ken Holden, William Basinki en Stars of the Lid van jouw top 10, Lukk0. Vooral Stars of the Lid vind ik heel goed. Maar voor de rest heb ik gewoon gekeken of het me interessant leek. Maar ik zal eens meer uit je top 10 luisteren, Lukk0.

En Ataloona:
8,5

tangmaster
6

Ozric Spacefolk
10

Ken er geeneen, maar hierbij een10 en een *bump*

Ozric Spacefolk
Geeft niet, ik gooi nogal eens underdogs in mn lijstje... Ik ga deze week ergens een zomer-lijstje maken...

Ik ken uit jouw lijstje maar 5 artiesten, en maar 2 platen (#1 en #8) die ook allebij top zijn!

*Bump* is een goede zet...

nb. als je hier nog even op reageert, kan een ander jouw top-10 beoordelen...

Precies 8,0. CYNE en Opgezwolle zijn mij niet bekend.

Dat is hip-hop.

7.7 voor jouw top 10 voornamelijk dankzij Mingus

Ataloona schreef:
Dat is hip-hop.

Inderdaad. Tevens de reden waarom ik ze niet ken

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.