Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2010, 21:59 uur
Een dikke 8. Communic en Moonspell ken ik niet, maar met Darkness on the Edge of Town, scoor je punten. 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 december 2010, 14:06 uur
vin13 schreef:
8
je nr.1 ken ik niet.
Communic is meer prog/metal, beetje zoals Symphony X
dank voor je compliment
8
je nr.1 ken ik niet.
Communic is meer prog/metal, beetje zoals Symphony X
dank voor je compliment
Ik had even rondgeneusd... Lijkt het ook op Nevermore?!? Want dat smaak ik wel...
MAdjack: ik ken nr. 6 en 10 niet.... voor de rest ook een 8.... (wel beetje soft allemaal :-p)
0
geplaatst: 18 december 2010, 13:14 uur
goede afwisseling in je top 10, mooie punkalbums en weezer, leuke top 10
8
8
0
geplaatst: 18 december 2010, 19:07 uur
afzonderlijk is het allemaal wel aardig, beetje eenzijdig dus goed voor een 6,5
0
geplaatst: 20 december 2010, 14:04 uur
Van wat ik ken 7,5
Sonic Youth en Van der Graaf zijn top.
2,3,6 en 10 ken ik niet,
Sonic Youth en Van der Graaf zijn top.
2,3,6 en 10 ken ik niet,
0
voltazy
geplaatst: 16 januari 2011, 02:09 uur
idem
de punten verdien je met ome young, kc en dylan
de punten verdien je met ome young, kc en dylan
0
voltazy
geplaatst: 16 januari 2011, 12:06 uur
haha, dat klinkt alsof je je nu enorm hebt door ontwikkeld naar een niveau met betere artiesten 
4,5

4,5
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 16 januari 2011, 15:09 uur
7(-)
Je nummer 1 is het beste album en dat ben je met me eens. Shad volgt. Sterk album, dat bij mij tussen de 3.5* en 4* zweeft. Dat album van Otis Redding had ik een tijdje terug 1 keer beluisterd, maar het was niet overtuigend. P.O.S. is kut en De La Soul moet ik nodig herbeluisteren. De rest is ruim voldoende. Alleen maar 3,5*.:)
Je nummer 1 is het beste album en dat ben je met me eens. Shad volgt. Sterk album, dat bij mij tussen de 3.5* en 4* zweeft. Dat album van Otis Redding had ik een tijdje terug 1 keer beluisterd, maar het was niet overtuigend. P.O.S. is kut en De La Soul moet ik nodig herbeluisteren. De rest is ruim voldoende. Alleen maar 3,5*.:)
0
geplaatst: 16 januari 2011, 17:52 uur
ik ken niks 
@ voltazy; niet weer mij een cijfer geven. en smaak is smaak he, nu houd ik meer hiervan en toen wat meer van jouw muziek.

@ voltazy; niet weer mij een cijfer geven. en smaak is smaak he, nu houd ik meer hiervan en toen wat meer van jouw muziek.
0
geplaatst: 16 januari 2011, 17:54 uur
Met alle albums onder de 50 stemmen is dat niet zo verwonderlijk Jasper.
Ik ken ook weinig van Social Mask's top 10, hoewel Terry Callier zeker tof is.
Jij hebt trouwens ook maar twee bekende albums in je top 10 staan.
Ik ken ook weinig van Social Mask's top 10, hoewel Terry Callier zeker tof is.Jij hebt trouwens ook maar twee bekende albums in je top 10 staan.

0
geplaatst: 16 januari 2011, 18:01 uur
misschien inderdaad beetje "moet je horen wie het zegt"-effect van mij. jouw geef ik wel een 6,5. toch wel de betere hiphop die jij luistert, krijg ik weleens mee van mijn broertje(maxinator).
0
voltazy
geplaatst: 16 januari 2011, 18:13 uur
jasper1991 schreef:
ik ken niks
ik ken niks

huh, wat een vreemde reactie
ik betwist ook zeker niet dat smaak, smaak is, maar zoals jij het formuleerde stond het een beetje alsof je al in een stage was waarbij je bepaalde muziek niet meer beluisterde. Zoals dat je vroeger smurfen muziek luisterde, maar daar ben je nu overheen, zoiets...
en als ik op jou top 10 wil stemmen mag dat toch, daar is dit spel voor bedoeld. Tenzij jij een kleine stemstalin of van de stem politie bent, al lijkt me dat niet geval

daarnaast: wat is 'mijn muziek'? die is nogal breed heb ik het idee en lang niet alles ken je denk ik dat in m'n top 10 staat.
* denotes required fields.