MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
Een dikke 8. Communic en Moonspell ken ik niet, maar met Darkness on the Edge of Town, scoor je punten.

Ozric Spacefolk
vin13 schreef:
8
je nr.1 ken ik niet.
Communic is meer prog/metal, beetje zoals Symphony X
dank voor je compliment

Ik had even rondgeneusd... Lijkt het ook op Nevermore?!? Want dat smaak ik wel...

MAdjack: ik ken nr. 6 en 10 niet.... voor de rest ook een 8.... (wel beetje soft allemaal :-p)

goede afwisseling in je top 10, mooie punkalbums en weezer, leuke top 10

8

guess who
6,5

afzonderlijk is het allemaal wel aardig, beetje eenzijdig dus goed voor een 6,5

tangmaster
4

Van wat ik ken 7,5

Sonic Youth en Van der Graaf zijn top.

2,3,6 en 10 ken ik niet,

Ozric Spacefolk
5

dit topic bloedt dood...

6

voltazy
4,5

ik ben in een gulle bui

voltazy
idem

de punten verdien je met ome young, kc en dylan

6,2

paar geinige artiesten die ik ook ooit geluisterd heb

voltazy
haha, dat klinkt alsof je je nu enorm hebt door ontwikkeld naar een niveau met betere artiesten

4,5

voltazy
6

Ulfat-e-Zulmat
7(-)

Je nummer 1 is het beste album en dat ben je met me eens. Shad volgt. Sterk album, dat bij mij tussen de 3.5* en 4* zweeft. Dat album van Otis Redding had ik een tijdje terug 1 keer beluisterd, maar het was niet overtuigend. P.O.S. is kut en De La Soul moet ik nodig herbeluisteren. De rest is ruim voldoende. Alleen maar 3,5*.:)

ik ken niks

@ voltazy; niet weer mij een cijfer geven. en smaak is smaak he, nu houd ik meer hiervan en toen wat meer van jouw muziek.

Met alle albums onder de 50 stemmen is dat niet zo verwonderlijk Jasper. Ik ken ook weinig van Social Mask's top 10, hoewel Terry Callier zeker tof is.

Jij hebt trouwens ook maar twee bekende albums in je top 10 staan.

misschien inderdaad beetje "moet je horen wie het zegt"-effect van mij. jouw geef ik wel een 6,5. toch wel de betere hiphop die jij luistert, krijg ik weleens mee van mijn broertje(maxinator).

voltazy
jasper1991 schreef:
ik ken niks

@ voltazy; niet weer mij een cijfer geven. en smaak is smaak he, nu houd ik meer hiervan en toen wat meer van jouw muziek.

huh, wat een vreemde reactie
ik betwist ook zeker niet dat smaak, smaak is, maar zoals jij het formuleerde stond het een beetje alsof je al in een stage was waarbij je bepaalde muziek niet meer beluisterde. Zoals dat je vroeger smurfen muziek luisterde, maar daar ben je nu overheen, zoiets...
en als ik op jou top 10 wil stemmen mag dat toch, daar is dit spel voor bedoeld. Tenzij jij een kleine stemstalin of van de stem politie bent, al lijkt me dat niet geval
daarnaast: wat is 'mijn muziek'? die is nogal breed heb ik het idee en lang niet alles ken je denk ik dat in m'n top 10 staat.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:19 uur

geplaatst: vandaag om 10:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.